Erik ten Hag

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13359
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Erik ten Hag

Bericht door Nihad » zo apr 10, 2022 5:55 pm

Er zit veel geld in Leipzig en hij is een halve Duitser. Daarbij zullen ze daar niet verwachten dat ie even Bayern gaat bedreigen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33488
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door zeux » zo apr 10, 2022 6:10 pm

wimpey schreef:
zo apr 10, 2022 5:26 pm
Leipzig wil hem ook. Volgens AD.

Moet ie doen imo.
Zal Brobbey ook fijn vinden. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Marillion » zo apr 10, 2022 6:22 pm

Of niet want dan weet 'ie helemaal niet meer waar hij nou wil voetballen.

Ik denk dat Leipzig een meer verstandige keuze zou zijn omdat het gevoelsmatig een betere match is wat betreft taal, cultuur en verwachtingspatroon. Andere kant is het wat betreft status natuurlijk een club van niets.

Misschien is Ajax zo slecht nog niet. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » zo apr 10, 2022 6:29 pm

Nihad schreef:
zo apr 10, 2022 5:55 pm
Er zit veel geld in Leipzig en hij is een halve Duitser. Daarbij zullen ze daar niet verwachten dat ie even Bayern gaat bedreigen.
Bij Man U begin je op 0 en is het afbreukrisico enorm. Ten Hag moet imo voor Leipzig of Dortmund gaan. Waarbij Leipzig er qua materiaal beter voor staat.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Duke » zo apr 10, 2022 7:43 pm

Leipzig lijkt me een prima keuze, daar zal hij meer tijd krijgen dan bij Man United. En hij is een halve Duitser. 😅
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma apr 11, 2022 8:12 am

Leipzig wil bouwen aan een team, bij Man Utd moet je gelijk winnen anders sta je ter discussie.

Daarnaast heb je EtH weleens Engels horen praten :drecul.gif: Dat is Louis 2.0
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47309
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2022 8:29 am

Altijd voor United gaan. Kan hij daarna altijd nog naar Leipzig.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5359
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door columbus » ma apr 11, 2022 8:34 am

Mano schreef:Leipzig wil bouwen aan een team, bij Man Utd moet je gelijk winnen anders sta je ter discussie.

Daarnaast heb je EtH weleens Engels horen praten :drecul.gif: Dat is Louis 2.0
Ach. Hij probeert het in ieder geval. Bielsa spreekt werkelijk geen woord Engels. En ook hier de Duitse trainers spreken nauwelijks Nederlands

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2022 8:48 am

Duke schreef:
zo apr 10, 2022 7:43 pm
Leipzig lijkt me een prima keuze, daar zal hij meer tijd krijgen dan bij Man United. En hij is een halve Duitser. 😅
Leipzig-verhaal wordt vanuit Duitsland ontkracht.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13765
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Erik ten Hag

Bericht door Jinne » ma apr 11, 2022 8:50 am

RBL heeft ook nog een trainer op dit moment met doorlopend contract.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Duke » ma apr 11, 2022 9:07 am

RB Leipzig wil ver gaan om Ajax-trainer Erik ten Hag in te lijven

Door MIKE VERWEIJ

AMSTERDAM - RB Leipzig wil ver gaan om Erik ten Hag binnen te halen als nieuwe trainer. Dit bevestigen bronnen tegenover de Telegraaf.

De Duitse topclub is op de hoogte van de gelimiteerde afkoopsom (ruim 2 miljoen euro) van de Ajax-coach en is bereid die te betalen. De interesse van Leipzig in Ten Hag is niet helemaal nieuw. Afgelopen december informeerden de Duitsers ook al naar de diensten van Ten Hag, toen toenmalig trainer Jesse Marsch de laan uit werd gestuurd.

Nu, na een eerste onderhoud tussen de club en Ten Hag, deed Leipzig de trainer een uitstekende meerjarige aanbieding. Hoewel Manchester United op pole position lag om de succescoach binnen te halen, lijkt de strijd weer helemaal open te liggen. Echter, de Red Devils kunnen financieel moeiteloos wedijveren met andere clubs. Veel zal dan ook afhangen van het sportieve plaatje dat Ten Hag wordt voorgeschoteld.

Hegemonie Bayern doorbreken
De tukker schermde al langer met meerdere opties. Met de komst van de Nederlandse oefenmeester wil Leipzig proberen de hegemonie van Bayern München in de Bundesliga te doorbreken.

Ten Hag is sinds december 2017 trainer van Ajax, toen als opvolger van Marcel Keizer. In 2019 en 2021 pakte hij de dubbel met de Amsterdammers. In zijn eerste volledige seizoen als trainer van de Nederlandse recordkampioen maakte hij indruk in de Champions League door de halve finale te halen in het miljoenenbal. Dit seizoen overwinterde Ten Hag wederom in de Champions League.
Telegraaf

Volgens Mike is er wel een gesprek geweest.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2022 9:16 am

Duke schreef:
ma apr 11, 2022 9:07 am
Volgens Mike is er wel een gesprek geweest.
:smallgrin.gif:

Ze hebben daar Tedesco (what's in a name?), die het uitstekend doet. Berger en Fjörtoft ontkenden dit gerucht. Al met al vermoed ik dat Mike ernaast zit. :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47309
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2022 10:08 am

wimpey schreef:
ma apr 11, 2022 9:16 am
Duke schreef:
ma apr 11, 2022 9:07 am
Volgens Mike is er wel een gesprek geweest.
:smallgrin.gif:

Ze hebben daar Tedesco (what's in a name?), die het uitstekend doet. Berger en Fjörtoft ontkenden dit gerucht. Al met al vermoed ik dat Mike ernaast zit. :smallgrin.gif:
Mwahhh. Ze staan daar vierde op 18 punten van het slechtste Bayern in jaren. Zit nog wel in de EL maar als hij geen CL haalt vind ik niet dat hij het uitstekend heeft gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2022 10:27 am

Lionel schreef:
ma apr 11, 2022 10:08 am
Mwahhh. Ze staan daar vierde op 18 punten van het slechtste Bayern in jaren. Zit nog wel in de EL maar als hij geen CL haalt vind ik niet dat hij het uitstekend heeft gedaan.
Effe opgezocht. Hij volgde Marsch op, die zit nu bij Leeds. Tedesco haalt bijna een punt meer per wedstrijd gemiddeld dan die Marsch.

Lionel
Berichten: 47309
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2022 1:38 pm

wimpey schreef:
ma apr 11, 2022 10:27 am
Lionel schreef:
ma apr 11, 2022 10:08 am
Mwahhh. Ze staan daar vierde op 18 punten van het slechtste Bayern in jaren. Zit nog wel in de EL maar als hij geen CL haalt vind ik niet dat hij het uitstekend heeft gedaan.
Effe opgezocht. Hij volgde Marsch op, die zit nu bij Leeds. Tedesco haalt bijna een punt meer per wedstrijd gemiddeld dan die Marsch.
Oh, dacht dat hij al vanaf het begin de hoofdtrainer was.

Maar ik zou voor United gaan. Die club zit in een historisch dieptepunt en Ten Hag moet kampioen worden of extreem goed presteren in de CL met Leipzig wilt hij over een paar jaar nog gezien worden als een kanshebber voor zo een functie. Ik zou naar United gaan. Selectie heeft zat mogelijkheden.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Dubbel » ma apr 11, 2022 1:53 pm

Heeft Ajax al gesprekken geopend om te verlengen met Erik? De club is komende zomer een rokende puinhoop als onze trainer ook nog eens vertrekt.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12880
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Erik ten Hag

Bericht door Liberty » ma apr 11, 2022 2:00 pm

Lionel schreef:
ma apr 11, 2022 1:38 pm
wimpey schreef:
ma apr 11, 2022 10:27 am
Lionel schreef:
ma apr 11, 2022 10:08 am
Mwahhh. Ze staan daar vierde op 18 punten van het slechtste Bayern in jaren. Zit nog wel in de EL maar als hij geen CL haalt vind ik niet dat hij het uitstekend heeft gedaan.
Effe opgezocht. Hij volgde Marsch op, die zit nu bij Leeds. Tedesco haalt bijna een punt meer per wedstrijd gemiddeld dan die Marsch.
Oh, dacht dat hij al vanaf het begin de hoofdtrainer was.

Maar ik zou voor United gaan. Die club zit in een historisch dieptepunt en Ten Hag moet kampioen worden of extreem goed presteren in de CL met Leipzig wilt hij over een paar jaar nog gezien worden als een kanshebber voor zo een functie. Ik zou naar United gaan. Selectie heeft zat mogelijkheden.
Klopt. High risk, high reward. Presteer goed bij Manchester United en de voetbalwereld ligt voor je open. Gaat het minder dan zijn er daarna altijd nog opties.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47309
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2022 2:45 pm

Het lijkt mij in ieder geval geen toeval dat sinds de komst van Ten Hag de portemonnee een gat heeft. Heeft hij, terecht natuurlijk, goed gedaan. Anders moet je er niet in willen stappen. Dit zal hij ook wel doen bij United --> 300 mio aan aankopen mogen doen. Voor 50 mio mag hij Alvarez en Haller meenemen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Erik ten Hag

Bericht door WP_Legend » ma apr 11, 2022 3:15 pm

Mwah ik vin 10 miljoen wel wat weinig voor Alvarez... Ik denk 40 voor Haller en dan 35 voor Alvarez...

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mano » di apr 12, 2022 8:19 am

Bosz moet het trouwens niet worden.
been there, done that.

Bakt er nu ook weer niks van. Is overal ontslagen sinds Ajax.
Doet nog steeds niet aan verdedigen. kamikaze voetbal.


btw, als EtH naar Man Utd gaat, kan het zijn dat Donny weer een kans maakt. Hij weet hoe EtH wilt spelen en vult dat naar behoren in.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Dubbel » di apr 12, 2022 1:16 pm

Zijn in elk geval nog twee die wel opletten.
'Ik vind het onbegrijpelijk dat er vorige week voor het eerst serieuze gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Erik ten Hag, terwijl hij al langer signalen afgaf dat hij rustig een derde ploeg zou willen opbouwen in Amsterdam', zo oordeelt Driessen in de voetbalpodcast van de krant. 'Er is geen officieel bod om het contract open te breken en te verlengen.'

Mocht Ten Hag daadwerkelijk vertrekken, dan wacht Ajax de zware taak om een vervanger te vinden. 'Ik zou zeggen: hij is de beste kandidaat-opvolger van zichzelf bij Ajax', aldus Driessen. 'Probeer hem met een knock-out-bod te behouden voor je club, want je weet wat je hebt en krijgt. Je weet dat hij aan bepaalde standaards voldoet.'

Ook Ajax-watcher Mike Verweij gelooft dat er voor Ajax een kans is geweest om de trainer langer aan zich te binden. 'Financieel kan Ajax niet wedijveren met Manchester United en Leipzig, maar als Ajax een heel duidelijk plan heeft en hem allerlei verantwoordelijkheden geeft, dan denk ik er best een kans is dat hij had willen blijven.'

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58912
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door 999 » di apr 12, 2022 1:27 pm

Dubbel schreef:
di apr 12, 2022 1:16 pm
Zijn in elk geval nog twee die wel opletten.
'Ik vind het onbegrijpelijk dat er vorige week voor het eerst serieuze gesprekken zijn geweest tussen Ajax en Erik ten Hag, terwijl hij al langer signalen afgaf dat hij rustig een derde ploeg zou willen opbouwen in Amsterdam', zo oordeelt Driessen in de voetbalpodcast van de krant. 'Er is geen officieel bod om het contract open te breken en te verlengen.'

Mocht Ten Hag daadwerkelijk vertrekken, dan wacht Ajax de zware taak om een vervanger te vinden. 'Ik zou zeggen: hij is de beste kandidaat-opvolger van zichzelf bij Ajax', aldus Driessen. 'Probeer hem met een knock-out-bod te behouden voor je club, want je weet wat je hebt en krijgt. Je weet dat hij aan bepaalde standaards voldoet.'

Ook Ajax-watcher Mike Verweij gelooft dat er voor Ajax een kans is geweest om de trainer langer aan zich te binden. 'Financieel kan Ajax niet wedijveren met Manchester United en Leipzig, maar als Ajax een heel duidelijk plan heeft en hem allerlei verantwoordelijkheden geeft, dan denk ik er best een kans is dat hij had willen blijven.'
Hoezo, weten wij veel.Misschien heeft AJAX al lang gesprekken met EtH gehad ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 12, 2022 1:35 pm

Tuurlijk zijn die er geweest.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Dubbel » di apr 12, 2022 1:56 pm

999 schreef:
di apr 12, 2022 1:27 pm
Hoezo, weten wij veel.Misschien heeft AJAX al lang gesprekken met EtH gehad ..
Waar geen rook is daar is geen vuur. :smile-ajax.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » di apr 12, 2022 2:51 pm

EtH zou beter passen in de BuLi, maar qua exposure is de BuLi niks tov de PL. Alleen Bayern is groot, de rest van de clubs vind ik direct een stuk minder. Ook het nivo... Borussia staat 2de maar die zijn Europees afgedroogd door Ajax en.... Rangers.... iedereen is altijd lyrisch over die competitie maar ik vind het allemaal wel meevallen. En dan ook nog eens Leipzig... gemaakte club.

Plaats reactie