PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » di jun 21, 2022 11:28 am

Ik was die Max eigenlijk alweer vergeten. Half Nederland had het toen over een topdeal. Duits international, fantastische statistieken en op basis van wat filmpjes een gigantische aanwinst als back. Nu 2 (?) jaar later is iedereen deze beste man min of meer vergeten en hopen ze hem bij PSV met wat verlies te verkopen aan een middenmoter in de BuLi.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 21, 2022 11:45 am

Peter schreef:
di jun 21, 2022 11:28 am
Ik was die Max eigenlijk alweer vergeten. Half Nederland had het toen over een topdeal. Duits international, fantastische statistieken en op basis van wat filmpjes een gigantische aanwinst als back. Nu 2 (?) jaar later is iedereen deze beste man min of meer vergeten en hopen ze hem bij PSV met wat verlies te verkopen aan een middenmoter in de BuLi.
In het begin was Max nog wel aardig met opkomen en dergelijke, verdedigend was het toen ook al niet geweldig maar soit. Op een gegeven moment heeft hij Covid gehad en daarna is hij nooit meer op dat niveau teruggekomen en was ook dat energieke weg. Long covid of iets anders, wie zal het zeggen. Tegelijkertijd vond men in Eindhoven in een middenvelder ineens de oplossing met Mauro die het beter deed, zeg maar een beetje wat Ajax met Mazraoui had waardoor Kristensen naar de achtergrond verdween.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jun 21, 2022 11:48 am

Van toen:
wimpey schreef:
ma aug 31, 2020 2:10 pm
De Dominee schreef:
ma aug 31, 2020 1:50 pm
Waarom zit Ajax niet achter die jongen aan? Wij zoeken een linksback met hetzelfde profiel in die prijsklasse (of hoger)...

Sterker nog: waarom belt Marc niet NU zijn agent om die transfer te kapen?!
Wat een opportunisme. Dit is geen Nico he. Ook geen Angelino. Aanvallend sterke back met een uitstekende linker. Top BuLi koos voor andere opties, Gladbach vindt hem te duur. Defensief is ie minder. Maar ik vind hem een goede speler.
Op dat laatste kom ik terug. Ik vind 'm niet meer dan redelijk.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » di jun 21, 2022 11:58 am

wimpey schreef:
di jun 21, 2022 11:48 am
Van toen:
wimpey schreef:
ma aug 31, 2020 2:10 pm
De Dominee schreef:
ma aug 31, 2020 1:50 pm
Waarom zit Ajax niet achter die jongen aan? Wij zoeken een linksback met hetzelfde profiel in die prijsklasse (of hoger)...

Sterker nog: waarom belt Marc niet NU zijn agent om die transfer te kapen?!
Wat een opportunisme. Dit is geen Nico he. Ook geen Angelino. Aanvallend sterke back met een uitstekende linker. Top BuLi koos voor andere opties, Gladbach vindt hem te duur. Defensief is ie minder. Maar ik vind hem een goede speler.
Op dat laatste kom ik terug. Ik vind 'm niet meer dan redelijk.
Nouja hij is zelf erg matig momenteel, maar het lijkt niet meer dezelfde speler die binnenkwam bij PSV.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di jun 21, 2022 5:36 pm

D'n Rik:
Mario Götze is vanaf nu niet meer tweewekelijks te zien in het Philips Stadion. De Duitse wereldkampioen van 2014 vertrekt per direct naar Eintracht Frankfurt, dat zijn transfer inmiddels heeft bevestigd. Götze tekent tot medio 2025 en levert PSV een transfersom van ruim vier miljoen op.
Medienberichten zufolge soll diese entweder bei 3 Millionen oder 4 Millionen Euro liegen. Während „Bild“ und „Hessenschau“ von 3 Mio. Euro schreiben, geben „Sport1“ und Transferexperte Fabrizio Romano 4 Mio. Euro an.
:hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di jun 21, 2022 6:39 pm

Andriy Demchenko schreef:
di jun 21, 2022 11:21 am
WP_Legend schreef:
di jun 21, 2022 11:17 am
Ik vond Ruud best goed overkomen... Intelligenter dan verwacht...
Heb met hem hetzelfde als wat ik met Kuyt heb, te hard bezig met het gewenste antwoord te geven.
Ik wacht nog even af welke kant het kwartje op valt. Zeker bij zo'n eerste interview schijnt het zonnetje nog. Maar hoe komt hij over als het straks een paar keer tegenzit?
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo jun 22, 2022 11:45 am

Die Benitez lijkt er wel wat van te kunnen. Dat is jammer. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, want wij blijven zitten met twee bejaarden en een broekie.

:blush.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » wo jun 22, 2022 1:50 pm

Ondertussen is Götze toch wel een beetje geruisloos vertrokken hè? Zijn komst was destijds best wel opmerkelijk ondanks zijn blessure perikelen. Heeft af en toe zeker laten zien een geweldige voetballer te zijn maar een echte stempel heeft hij toch niet kunnen zetten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Liberty » wo jun 22, 2022 1:59 pm

Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 11:45 am
Die Benitez lijkt er wel wat van te kunnen. Dat is jammer. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, want wij blijven zitten met twee bejaarden en een broekie.

:blush.gif:
Vind het wel bijzonder dat je hier jaloers op wordt.

Wanneer Ajax Benitez zou hebben gehaald dan was jij weer ontzettend negatief geweest.
Want waarom haalt Ajax een transfervrije keeper uit Frankrijk waar de top blijkbaar totaal geen interesse in had. Dus er moet wel iets mis mee zijn.

En nu ben je jaloers.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo jun 22, 2022 5:07 pm

Liberty schreef:
wo jun 22, 2022 1:59 pm
Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 11:45 am
Die Benitez lijkt er wel wat van te kunnen. Dat is jammer. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, want wij blijven zitten met twee bejaarden en een broekie.

:blush.gif:
Vind het wel bijzonder dat je hier jaloers op wordt.

Wanneer Ajax Benitez zou hebben gehaald dan was jij weer ontzettend negatief geweest.
Want waarom haalt Ajax een transfervrije keeper uit Frankrijk waar de top blijkbaar totaal geen interesse in had. Dus er moet wel iets mis mee zijn.

En nu ben je jaloers.
:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » wo jun 22, 2022 5:27 pm

Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » wo jun 22, 2022 6:12 pm

Jullie hebben Pasveer toch?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo jun 22, 2022 6:46 pm

Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 5:27 pm
Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.
Het is inderdaad niet te vatten hoe negatief jij 99% van de tijd hier bent.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » wo jun 22, 2022 7:12 pm

Yopi zou Vitessesupporter moeten worden en naar Arnhem moeten verhuizen. Daar past hij veel beter.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 22, 2022 7:31 pm

Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 5:27 pm
Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.
If it makes you feel any better die gast komt bij bureau Raiola vandaan, wie weet hoe die deal nou precies zit..... :hypocrite.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PSV

Bericht door Zuidema » wo jun 22, 2022 7:34 pm

Lionel schreef:
wo jun 22, 2022 6:46 pm
Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 5:27 pm
Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.
Het is inderdaad niet te vatten hoe negatief jij 99% van de tijd hier bent.
Nou, nou, nou. Dat valt toch wel mee? :excited.gif:

Ik moet alleen wel zeggen dat ik me wel eens stoor aan het fatalisme van Yopii bij (eventuele) transfers. Voldongen feiten, kan je niks meer aan doen. Dat werk. Soms vind ik Yopii gelijk hebben, soms lijkt mij er nog steeds wel veel grijs tussen zwart en wit te zitten. Zoals bij het onderhandelen en overtuigen. In Yopii-mode was anders bij voorbaat de aankoop van Tadic afgekeurd. Want veel te duur en heeft niks klaargemaakt in de PL. Blijkt hij inmiddels al jarenlang 1 van de beste aankopen van de laatste 10 jaar te zijn voor Ajax. Natuurlijk goed voor de discussie dat Yopii tegengas geeft, maar in dat fatalisme kan je dus wel degelijk de plank misslaan. Hoezeer falen ook gemakkelijker is dan presteren.
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo jun 22, 2022 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo jun 22, 2022 7:34 pm

Liberty schreef:
wo jun 22, 2022 1:59 pm
Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 11:45 am
Die Benitez lijkt er wel wat van te kunnen. Dat is jammer. Ik ben er zelfs een beetje jaloers op, want wij blijven zitten met twee bejaarden en een broekie.

:blush.gif:
Vind het wel bijzonder dat je hier jaloers op wordt.

Wanneer Ajax Benitez zou hebben gehaald dan was jij weer ontzettend negatief geweest.
Want waarom haalt Ajax een transfervrije keeper uit Frankrijk waar de top blijkbaar totaal geen interesse in had. Dus er moet wel iets mis mee zijn.

En nu ben je jaloers.
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PSV

Bericht door Trab » wo jun 22, 2022 7:45 pm

Man man. Zet Drommel toch in de goal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo jun 22, 2022 8:24 pm

Zuidema schreef:
wo jun 22, 2022 7:34 pm
Lionel schreef:
wo jun 22, 2022 6:46 pm
Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 5:27 pm
Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.
Het is inderdaad niet te vatten hoe negatief jij 99% van de tijd hier bent.
Nou, nou, nou. Dat valt toch wel mee? :excited.gif:

Ik moet alleen wel zeggen dat ik me wel eens stoor aan het fatalisme van Yopii bij (eventuele) transfers. Voldongen feiten, kan je niks meer aan doen. Dat werk. Soms vind ik Yopii gelijk hebben, soms lijkt mij er nog steeds wel veel grijs tussen zwart en wit te zitten. Zoals bij het onderhandelen en overtuigen. In Yopii-mode was anders bij voorbaat de aankoop van Tadic afgekeurd. Want veel te duur en heeft niks klaargemaakt in de PL. Blijkt hij inmiddels al jarenlang 1 van de beste aankopen van de laatste 10 jaar te zijn voor Ajax. Natuurlijk goed voor de discussie dat Yopii tegengas geeft, maar in dat fatalisme kan je dus wel degelijk de plank misslaan. Hoezeer falen ook gemakkelijker is dan presteren.
Het is precies hoe Liberty het zegt. Wanneer Ajax deze keeper had aangetrokken was hij wel een crimineel geweest of was hij blind geworden aan een oog. Want waarom zou hij anders naar de Eredivisie komen?

Zelfde met de transfersom voor Haller. Die is ook nooit hoog genoeg. Zo is het met alles omtrent Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: PSV

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo jun 22, 2022 10:46 pm

Zuidema schreef:
Lionel schreef:
wo jun 22, 2022 6:46 pm
Yopii schreef:
wo jun 22, 2022 5:27 pm
Tja, niet te vatten, hè? Soms ben je opeens jaloers.

Het zal wel komen door het bericht dat Stekelenburg gaat bijtekenen, terwijl hij zichtbaar uit elkaar rammelt.
Het is inderdaad niet te vatten hoe negatief jij 99% van de tijd hier bent.
Nou, nou, nou. Dat valt toch wel mee? :excited.gif:

Ik moet alleen wel zeggen dat ik me wel eens stoor aan het fatalisme van Yopii bij (eventuele) transfers. Voldongen feiten, kan je niks meer aan doen. Dat werk. Soms vind ik Yopii gelijk hebben, soms lijkt mij er nog steeds wel veel grijs tussen zwart en wit te zitten. Zoals bij het onderhandelen en overtuigen. In Yopii-mode was anders bij voorbaat de aankoop van Tadic afgekeurd. Want veel te duur en heeft niks klaargemaakt in de PL. Blijkt hij inmiddels al jarenlang 1 van de beste aankopen van de laatste 10 jaar te zijn voor Ajax. Natuurlijk goed voor de discussie dat Yopii tegengas geeft, maar in dat fatalisme kan je dus wel degelijk de plank misslaan. Hoezeer falen ook gemakkelijker is dan presteren.
In essentie meet Yopi alles langs de lat van ‘71-‘73. Sja, Dan ligt die lat wel héél hoog.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » do jun 23, 2022 11:24 am

Zijn jullie mij aan het analyseren of zo? :smallgrin.gif:
In Yopii-mode was anders bij voorbaat de aankoop van Tadic afgekeurd. Want veel te duur en heeft niks klaargemaakt in de PL. Blijkt hij inmiddels al jarenlang 1 van de beste aankopen van de laatste 10 jaar te zijn voor Ajax.
Nou, nou... Echt niemand had kunnen denken dat Tadic zo'n impact zou hebben. Zijn prestaties eerder gaven daar geen aanleiding toe. In de PL was hij heel wisselvallig.
Ik ben er natuurlijk ontzettend blij mee dat het zo is uitgepakt. :biggthumpup.gif:

Neemt niet weg dat Ajax enorme risico's neemt met zulke transfers. In feite moeten we elk jaar PakSchaal.

Het is maar voetbal, hè? Ons leven hangt er niet vanaf. Het is zo onbelangrijk om gelijk te krijgen als het over voetbal gaat. Als we teruggaan in de tijd, zien we dat iedereen hier op het forum zich wel eens lelijk vergist heeft. Dat maakt niet uit, wij zijn maar supporters.
In essentie meet Yopi alles langs de lat van ‘71-‘73. Sja, Dan ligt die lat wel héél hoog.
Dat is overdreven, maar ik ben geen fan van F, ik ben niet blij met Dessers of zo. Ik wil me er ook niet bij neerleggen dat Ajax niets voorstelt. Je moet durven dromen. We mogen iets verwachten van spelers. Dat hoort ook bij Ajax. Zie de discussie over Haller of die over Alvarez. De meesten hier doen niet anders bij deze of gene speler, maar ik doe het consequent. :smallgrin.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » vr jun 24, 2022 3:49 pm

Eran Zahavi heeft een knoop doorgehakt over zijn toekomst, melden Israëlische media. Niet Botafogo, maar Maccabi Tel Aviv wordt de nieuwe werkgever van de 34-jarige aanvaller.
Zahavi mei 2023: "in Nederland beseffen te weinig mensen wat een grote club Maccabi Tel Aviv is" :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr jun 24, 2022 4:42 pm

Wouter schreef:
wo jun 22, 2022 7:12 pm
Yopi zou Vitessesupporter moeten worden en naar Arnhem moeten verhuizen. Daar past hij veel beter.
Denk dat weinigen zoveel liefde voor Ajax hebben als onze good old joey.

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » vr jun 24, 2022 5:04 pm

Maar dat is toch zielig? Yopi wil lekker mopperen, maar dat gaat zo moeilijk bij een club die bijna altijd wint en waar de supporters altijd vol branie roepen de Beste van de Hele Wereld te zijn.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: PSV

Bericht door Andriy Demchenko » vr jun 24, 2022 5:29 pm

Wouter schreef:
vr jun 24, 2022 5:04 pm
Maar dat is toch zielig? Yopi wil lekker mopperen, maar dat gaat zo moeilijk bij een club die bijna altijd wint en waar de supporters altijd vol branie roepen de Beste van de Hele Wereld te zijn.
Daarom tranfereren we hem ook, maar aangezien men in Arnhem wel geen geld heeft voor de aafkoopsom mijn vraag: heeft het Vitesseforum nog een leuke poster met branie rondlopen voor de ruildeal? :ajaxscarf.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie