Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door columbus » zo aug 14, 2022 12:06 pm

Frank schreef:Dat is toch wel vaker het probleem met die Nederlandse trainers van de laatste decennia?

Ze willen spelen zoals zij denken dat het moet, in plaats van hun denkwijze aan te passen aan het spelersmateriaal wat beschikbaar is.

Verwonder me daar echt over.
Ik snap wat je zegt maar die trainers zijn ook om die reden aangetrokken, nl een ploeg volgens een bepaald idee te laten voetballen.

United is echt compleet de weg kwijt. Het wordt tijd dat alles en iedereen daar een kleine reality check doen. Die supporters voorop, het vooral hebben over de lengte van Martinez maar vooral niet kijken het brandhout wat er verder rond loopt. En wat verwachten ze dan, dat met deze spelers wel resultaten worden gehaald?

De oud spelers richten zich vooral tegen de clubleiding en spelers

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Zuidema » zo aug 14, 2022 12:34 pm

Yopii schreef:
zo aug 14, 2022 12:05 pm

MU heeft toch geen mindere spelers dan ********* Brentford? :confused.gif:
Wel als je je ploeg een spelletje wil laten spelen dat ze totaal niet aankunnen. En een tegenstander treft die daar wel raad mee weet. Resultaat: stijf onderaan, 0 punten, doelsaldo 0-6. Meevaller: ze staan slechts vier punten verwijderd van de top 4 vd PL. Het kan dus nog steeds. :666.gif:
Success will tear us apart.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » zo aug 14, 2022 12:59 pm

Mr. Ajax schreef:
zo aug 14, 2022 12:06 pm
wimpey schreef:
zo aug 14, 2022 12:01 pm
Zijn toch allemaal internationals. Maar geen leider loopt ertussen. Allemaal brave broeders.
Tsja, internationals… Maguire, Dalot, Fred, McTominay… Dat is allemaal niveau Leicester. Hooguit.
Dan zou je van ... laten we zeggen Leicester moeten kunnen winnen of van Brighton of van Brentford.

Top 4 is een ander verhaal, daarvoor moet je kwaliteitsspelers halen.

Leuk dat de trainer gelooft in de flossefie, maar doen de spelers dat ook? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo aug 14, 2022 3:48 pm

Hebben we de tegengoals gezien? Kan een trainer ook weinig aan doen, toch?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door WP_Legend » zo aug 14, 2022 4:02 pm

De gea was bij de eerste twee goals wel erg debet hoor, hoe kan je Eriksen zo aanspelen?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door zeux » zo aug 14, 2022 4:35 pm

columbus schreef:
zo aug 14, 2022 12:06 pm
De oud spelers richten zich vooral tegen de clubleiding en spelers
Had sinds lange tijd Red Café aangeslingerd. Daar ook wel de teneur: kijk niet meteen naar de trainer. maar naar de eigenaren, het spelersmateriaal. Boodschap: deze spelersgroep lijkt de derde trainer op te roken. Aan wie ligt het dan?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door zeux » zo aug 14, 2022 4:36 pm

WP_Legend schreef:
zo aug 14, 2022 4:02 pm
De gea was bij de eerste twee goals wel erg debet hoor, hoe kan je Eriksen zo aanspelen?
Ook daar las ik iets over. Dat dit sowieso een zwak punt bij hem is, het in het spel brengen van de bal? En dat je daar dus op moet anticiperen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » zo aug 14, 2022 8:39 pm

Ik zag in ieder geval wel dat De Gea publiekelijk het boetekleed heeft aangetrokken.

En begrijp ik het nu goed dat ze Martinez daar in Engeland nu te klein vinden? Stuur 'm maar terug dan (helaas geen geld terug). Maar we hebben vast nog wel iemand rondlopen die wel lang genoeg is. Dan kunnen ze die krijgen.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 14, 2022 9:07 pm

Marillion schreef:
zo aug 14, 2022 8:39 pm
Ik zag in ieder geval wel dat De Gea publiekelijk het boetekleed heeft aangetrokken.

En begrijp ik het nu goed dat ze Martinez daar in Engeland nu te klein vinden? Stuur 'm maar terug dan (helaas geen geld terug). Maar we hebben vast nog wel iemand rondlopen die wel lang genoeg is. Dan kunnen ze die krijgen.

:ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » ma aug 15, 2022 10:37 am

Kan het nog erger?
Cristiano Ronaldo (r.) en Lisandro Martinez kunnen niet geloven wat Manchester United overkomt bij Brentford. Inzet: horrorstart voor Erik ten Hag.

FOTO’S GETTY IMAGES

Bizarre afgang voor Ten Hag met Man United: 4-0
door Yorick Hokke

AMSTERDAM Telkens als men denkt dat Manchester United niet dieper kan zinken, volgt er een nieuw dieptepunt. De verloren seizoensopening tegen Brighton (1-2) was nog niets vergeleken met de wanvertoning die de manschappen van manager Erik ten Hag zaterdag op de mat legden tegen Brentford. In de rust stond de 4-0 (!) eindstand al op het scorebord.

Nobody said it was easy. Maar dat de situatie van Manchester United zó problematisch is, had Ten Hag bij zijn overstap ongetwijfeld ook niet verwacht. De Nederlander stond net als de rest van de aanwezigen in het Gtech Community Stadium met grote ogen te kijken hoe bij zijn elftal in de eerste helft werkelijk alles fout ging wat er fout kon gaan. De eerste twee tegendoelpunten, die al binnen achttien minuten vielen, waren lachertjes van de bovenste plank. Bij de 1-0 van Josh Dasilva was het balverlies van Cristiano Ronaldo knullig, maar maakte doelman David De Gea het nog bonter door een houdbaar schot door zijn handen te laten glippen.

Diezelfde De Gea besloot kort daarna om onbegrijpelijke redenen om in de opbouw Christian Eriksen in de dekking aan te spelen. Die kon geen kant op, verspeelde de bal, waarna Mathias Jensen simpel kon afdrukken. Daarmee was het eigenlijk al gedaan voor de bezoekers. Ben Mee en Brian Mbeumo (na een flitsende counter) maakten het vervolgens nog erger. „In de rust had ik eigenlijk iedereen kunnen wisselen”, vertelde Ten Hag na afloop. „Ik vind het ook heel erg voor onze fans. Ze doen echt alles om ons te steunen en wij hebben iedereen laten vallen. Ik ben de hoofdverantwoordelijke voor wat er is gebeurd. Dat ga ik niet uit de weg.”

Voor Ten Hag wacht nu al een beladen week. De Engelse kranten zullen nog dagelijks schrijven over de wanprestatie tegen Brentford en dan komt maandag ook nog eens Liverpool op bezoek op Old Trafford. Ter herinnering: vorig seizoen verloor Manchester United in eigen huis met 0-5 en op Anfield met 4-0. Bij een nieuwe dreun kan het sentiment zich, of dat nu terecht is of niet, snel tegen Ten Hag gaan keren. Zo werkt het nu eenmaal in de internationale top. De gevallen Engelse grootmacht verloor nog nooit de eerste drie competitieduels.

Voorlopig richt de woede van de fans en clubiconen zich vooral op de Glazer-familie, de steenrijke Amerikaanse eigenaren die al jaren worden verzocht de club te verkopen. Gary Neville, onderdeel van het Manchester United dat begin deze eeuw de successen aaneenreeg, kon zijn woede amper onderdrukken. „Manchester United wordt geleid door bankiers, mensen zonder voetbalkennis”, foeterde de analist van Sky Sports. „Er zit daar in de Verenigde Staten een familie die haar werknemers letterlijk in de steek laat. Dat is onvergeeflijk. Laat Joe Glazer het vliegtuig naar Manchester pakken en de boel hier aanpakken.”

De supporters én Ten Hag hopen nog steeds vurig op nieuwe aankopen, die het team gelijk kunnen versterken. Frenkie de Jong is nog steeds een gewild target, maar ook Chelsea hengelt naar zijn diensten. Adrien Rabiot is wel op weg naar Old Trafford, maar daarmee is het elftal er nog lang niet, vindt Neville. „Ze hebben gewoon slecht geopereerd op de transfermarkt. Er is hier geen beleid. Er wordt slecht zaken gedaan.”
De T.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 11:07 am

Gary Neville, onderdeel van het Manchester United dat begin deze eeuw de successen aaneenreeg, kon zijn woede amper onderdrukken. „Manchester United wordt geleid door bankiers, mensen zonder voetbalkennis”, foeterde de analist van Sky Sports. „Er zit daar in de Verenigde Staten een familie die haar werknemers letterlijk in de steek laat. Dat is onvergeeflijk. Laat Joe Glazer het vliegtuig naar Manchester pakken en de boel hier aanpakken.”
Dat kán die man toch helemaal niet? :confused.gif:

Dat krijg je als je de club verpatst aan zakenlieden: die moeten niets. Als de Glazers geen zin hebben om een paar honderd miljoen te steken in MU, dan doen ze dat gewoon niet.

In het verleden trokken de Glazers de knip niet meer als de trainer onder druk stond. Dan namen ze liever een andere trainer.

Ten Hag heeft niet zoveel te vertellen,nietwaar? HIj wist waar hij aan begon. Twee weken geleden hing hij nog de gebraden haan uit, nu jammert hij om aankopen. Misschien moet hij eerst zorgen dat de spelers voor hem door het vuur gaan. Dat zal lastig worden als hij hun overal de schuld van geeft.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 11:55 am

Denk ETH niet het probleem is en hij de volste recht heeft om de spelers de schuld te geven.
Zij liepen echt als natte washandjes over het veld.

EtH is een prima coach maar geen clubmanager.
Dus geef hem de juiste spelers en hij zorgt voor een goed lopend systeem, fitte spelers en een goed resultaat.

Laat EtH niet ook het transferbeleid bepalen. Dat kan hij niet. Hij is verblind door ervaringen met oud-spelers.


Er speelt zoveel meer binnen de club.
Er is erg veel politiek in de club.
Spelers voelen dat 70% geven voldoende
er zit lekkage. (praten met pers)
Ronaldo saboteert en wil weg

aantal spelers die oprecht niet kunnen wat EtH van ze verwacht. Staan een paar houthakkers in die helemaal niet 1 touch voetbal kunnen spelen


Ik vermoed dat de Glazers ergens in hun spreadsheet hebben staan hoeveel EtH mag verliezen en dan is hij weg.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 12:27 pm

Denk ETH niet het probleem is en hij de volste recht heeft om de spelers de schuld te geven.
Het recht? Het is niet slim. Hij moet wel de spelersgroep voor zich winnen.
In grote lijnen moet hij het doen met de spelers die er zijn. Hij krijgt echt geen half miljard voor aankopen.
Zij liepen echt als natte washandjes over het veld.
De trainer is daarvoor minstens medeverantwoordelijk. Het is niet 'wij' als er gewonnen wordt en 'zij' als er verloren wordt.
Ten Hag moet de spelers overtuigen. Misschien lukt dat niet? :confused.gif:
EtH is een prima coach maar geen clubmanager.
Wordt wel van hem verwacht. Rangnick moest weg, Ten Hag wilde het alleen voor het zeggen hebben. Laat maar zien dan.
Laat EtH niet ook het transferbeleid bepalen. Dat kan hij niet. Hij is verblind door ervaringen met oud-spelers.
Kent uzelve, zeiden de oude Grieken al. Ten Hag drukt aankopen wel door. Bij Ajax moest en zou hij Labyad, Klaiber en Haller hebben.
Er speelt zoveel meer binnen de club.
Er is erg veel politiek in de club.
Spelers voelen dat 70% geven voldoende
er zit lekkage. (praten met pers)
Ronaldo saboteert en wil weg
Was te verwachten. Ronaldo zal wel vertrekken, de club wil nog geld zien. Verder niets nieuws onder de zon.
aantal spelers die oprecht niet kunnen wat EtH van ze verwacht. Staan een paar houthakkers in die helemaal niet 1 touch voetbal kunnen spelen
Moet hij niet de opperhouthakker aanvoerder maken. :confused.gif:
Ik vermoed dat de Glazers ergens in hun spreadsheet hebben staan hoeveel EtH mag verliezen en dan is hij weg.
Uiteraard.
Het is ook als je alles goed doet enorm lastig om clubs als City en Liverpool bij te halen. Die hebben peperdure en ook erg goede spelers.

Dat Ten Hag nu jammert om spelers verbaast me wel. Dat regel je toch voor je een contract tekent? Blijkbaar heeft hij wel het lijstje (met Arnautovic erop weliswaar :smallgrin.gif: ) maar niet de zeggenschap om spelers van dat lijstje te halen. Dat betekent dat hij compleet afhankelijk is van anderen.

Hij zal wel gedacht hebben dat hij de spelers van MU even aan het ballen kreeg. Nu hij er is, valt de kwaliteit van de spelersgroep tegen.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 12:50 pm

Die club is rot tot het bot.

Glazers in florida kijken naar spreadsheets, rest boeit ze niet.
Old Trafford is inmiddels ECHT old. wordt geen euro ingestoken. ROI is volgens spreadsheet niet goed :hypocrite.gif:

Spelers voelen dat er geen topsport mentaliteit in de club zit.
zij presteren stuctureel onder de maat. Op het moment dat het te veel wordt, gaat de manager eruit en blijft de speler.
met een te dik contract en op basis van 60% van zijn kunnen. Puur omdat de Spreadsheet laat zien dat ze shirtjes verkopen.
Ronaldo halen, shirtjes! niet omdat men met de toekomst bezig is.

Het feit dat EtH het aandurft, zegt dat hij een uitdaging zag of naïef is.

Als die spelers gewoon 100% geven, komen ze echt wel in de top 6.


Hij moet zo en zo F de Jong halen, betaal gewoon.
Hij moet Ronaldo dumpen. verscheur zijn contract maar die man is een splijtzwam. Die gaat echt geen press zetten voorin.
Feit dat Ronaldo geen aanbiedingen krijgt, zegt ook genoeg....

Goeie aanvaller erbij zou ook helpen.

Ja, die Uber houthakker moet je z'n aanvoerdersband afnemen en op de bank gooien.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 1:45 pm

Glazers in florida kijken naar spreadsheets, rest boeit ze niet.
Ze verdienen meer als MU presteert, lijkt me.
Spelers voelen dat er geen topsport mentaliteit in de club zit.
zij presteren stuctureel onder de maat. Op het moment dat het te veel wordt, gaat de manager eruit en blijft de speler.
met een te dik contract en op basis van 60% van zijn kunnen.
Ten Hag is er toch om die topsportmentaliteit erin te brengen? Daarvoor moet je vooraf wel een plan hebben. Als jij gelijk hebt (en dat lijkt me wel) dan moet er structureel iets veranderen. Zonder volmachten moet je er dan niet instappen.
Het feit dat EtH het aandurft, zegt dat hij een uitdaging zag of naïef is.
Allebei, denk ik. Naïviteit veroorzaakt door een overdosis aan zelfvertrouwen.
MU neemt keer op keer trainers die elders wel hebben gepresteerd. Die komen binnen met een air van: ik ga het wel even doen. :headbang.gif: Dan blijkt MU toch a different cook te zijn. In de PL krijg je echt geen half jaar de tijd om de boel op poten te zetten.
Bij Ajax begon Ten Hag ook slecht, maar Overmars en Ten Hag steunden hem onvoorwaardelijk.

Een trainer zal niet snel toegeven dat hij alleen kan presteren onder de juiste voorwaarden. Uiteindelijk voegt hij maar relatief weinig toe in verhouding tot factoren als clubcultuur, machtsverhoudingen binnen de club en vooral kwaliteit en goede wil van de trainersgroep.

Ten Hag had veel beter naar Duitsland kunnen gaan.

Overigens, ik zou nooit De Jong halen: leuke voetballer, maar vaak flets als het tegenzit. MU heeft een heeft een leider op het veld nodig, iemand die anderen bij de les houdt. Een type Tadic dus, alleen jonger en nog net wat beter.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma aug 15, 2022 1:52 pm

Onze Erik had bij de basics moeten beginnen, Mano. 57 tegen vorig seizoen. Dan weet je toch wat je te doen staat? 3 man centraal achterin en 2 atletische kasten van 1.90 daarvoor.

En als Maguire en De Gea je 'leiders' zijn, dan weet je dat die 2 kasten ook het voortouw moeten nemen. Waarom pleurt ie De Gea er niet uit? Die Henderson is veel beter.
Laatst gewijzigd door wimpey op ma aug 15, 2022 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 1:52 pm

Men is bezig om via een consortium van de eigenaren af te komen maar ze krijgen de funding niet rond.
alles wat Man Utd was, is het niet meer. De eigenaren hebben echt geen kaas van voetbal gegeten. kijken ernaar zoals men dat doet in de NBA of MLS.
een franchise, en als zij die zouden kunnen verplaatsen naar Orlando, zouden ze het nog doen ook.

LvG had gelijk dat het niet verstandig is om naar Man Utd te gaan.
Het is nu aal EtH om tegendeel te bewijzen. Als het hem wel lukt, is het een ultieme prestatie.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 1:55 pm

wimpey schreef:
ma aug 15, 2022 1:52 pm
Onze Erik had bij de basics moeten beginnen, Mano. 57 tegen vorig seizoen. Dan weet je toch wat je te doen staat? 3 man centraal achterin en 2 atletische kasten van 1.90 daarvoor.

En als Maguire en De Gea je 'leiders' zijn, dan weet je dat die 2 kasten ook het voortouw moeten nemen. Waarom pleurt ie De Gea er niet uit? Die Henderson is veel beter.
Waarom deden de vorige managers het niet?
waren ook geen complete koekenbakkers


Ik zou ook achterin met Varane en Martinez beginnen, ipv die houthakker.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 2:11 pm

LvG had gelijk dat het niet verstandig is om naar Man Utd te gaan.
LVG moet niet zeuren.

Zijn spelers haatten zijn flossefie, dat was niet de schuld van de eigenaren. Het publiek werd gek van het betonvoetbal dat MU in die tijd speelde.

Di Maria heeft overal top gepresteerd, maar LVG ging hem vertellen hoeveel keer hij de bal mocht aanraken in het strafschopgebied.

LVG is niet geschikt om met vedetten te werken, daarvoor vindt hij zichzelf veel te belangrijk.

Over MU: iedereen weet dat het een moeilijke club is, daar heb je LVG niet voor nodig. Dus moet je goed inschatten of je daar iets op poten kunt zetten. Als je al begint met je eigen boodschappenlijstje van kennissen, dan kom je nergens.
Ik had het alleen gedaan onder strikte voorwaarden: haal eerst die en die maar eens, dan praten we verder. En natuurlijk zou ik een afkoopsom in mijn contract laten zetten waarmee ik half Enschede in mijn vastgoedportefeuille kon opnemen. Hoezo ontslag? :smallgrin.gif:

Ten Hag zal het wel een grote eer hebben gevonden dat zo'n grote club als MU ('grootste club van de wereld', 'theater of dreams', blabla) hem wilde hebben. Daardoor stond hij al met 1-0 achter. Hij had beter kunnen denken: wie wil daar nou werken? Ik niet hoor, tenzij... Maar zoals gezegd, hij zou beter bij een club in Duitsland passen. Bij Dortmund bijvoorbeeld: goede scouting en altijd veel talent.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma aug 15, 2022 2:16 pm

Man U wil nu blijkbaar de 35-jarige Vardy halen. Jeemie zal Erik 'm noemen.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 2:21 pm

volgens mij is er helemaal geen geld. :confused.gif:

Vardy, Arnautovic, en nog meer van dat soort net niet spelers.
Rabiot is rond toch? (ook geen wereld voetballer)

ik heb echt wel geloof in EtH maar niet als hij mag kopen/scouten.
En natuurlijk zou ik een afkoopsom in mijn contract laten zetten waarmee ik half Enschede in mijn vastgoedportefeuille kon opnemen.
denk dat dat wel goed zit
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 2:24 pm

Dan had ik het niet gedaan? Jij wel? :confused.gif:

Hij zat goed bij Ajax, daarbij was er vast meer belangstelling voor hem.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma aug 15, 2022 2:26 pm

wimpey schreef:
ma aug 15, 2022 2:16 pm
Man U wil nu blijkbaar de 35-jarige Vardy halen. Jeemie zal Erik 'm noemen.
:smallgrin.gif:

Kansloos.

MU heeft toch best aardige aanvallers? Ik zou achterin beginnen.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Alexander » ma aug 15, 2022 3:00 pm

Als hij echt geen oneindig budget ter beschikking heeft is het van de zotte dat hij Martinez en een reserveback voor dat geld heeft gehaald.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma aug 15, 2022 3:20 pm

Maandag treffen ze Liverpool, de kranten zullen daarna wel bol staan.
Ten Hag
Nine Hag
dat wordt dan Eight Hag

nog 8 potjes..
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie