En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt

Moderator: mods
Jornal O Globo is zelf de bron. Dat is een Braziliaanse krant.
Arthur schreef: ma aug 22, 2022 3:31 pm En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt![]()
Ik hoop dat de tactiek was om die 80 miljoen te weigeren omdat ze nog wel een hoger bod verwachtten.wimpey schreef: ma aug 22, 2022 3:43 pmArthur schreef: ma aug 22, 2022 3:31 pm En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Maar als het klopt, hoop ik dat ze het accepteren. Ik ben iets teveel aan het F5-en terwijl dit speelt![]()
Moge duidelijk zijn wat dit (ook) voor Antony en zijn verdere familie betekent. Daar kun je als trainer of directeur niet voor gaan liggen. Sowieso is dat erg onhandig, want al die clubs daar ruiken na zo'n deal de dinero en willen hun kids graag bij Ajax plaatsen.
Dit kan je niet weigeren. Gewoon doen en het elftal op 1 of 2 posities versterken. Desnoods neem je maar wat verlies op wat grootverdieners door de transfervrij te laten gaan.wimpey schreef: ma aug 22, 2022 3:43 pmArthur schreef: ma aug 22, 2022 3:31 pm En voor alle duidelijkheid: er staat dat dit het huidige bod is van MU, niet of Ajax het geaccepteerd heeft.
Moge duidelijk zijn wat dit (ook) voor Antony en zijn verdere familie betekent. Daar kun je als trainer of directeur niet voor gaan liggen. Sowieso is dat erg onhandig, want al die clubs daar ruiken na zo'n deal de dinero en willen hun kids graag bij Ajax plaatsen.
Ah, bedankt.Arthur schreef: ma aug 22, 2022 3:42 pmJornal O Globo is zelf de bron. Dat is een Braziliaanse krant.
Hier het hele artikel: https://oglobo.globo.com/esportes/notic ... hoes.ghtml
Dat laatste niet. Wat kan je die jongen verwijten? Hij weet nu al dat z'n kleinkinderen een financieel comfortabel leven zullen leiden.
Ik denk dat het wel uitmaakt of het eigen jeugd is of aankoop. Bij eigen jeugd hoop je uiteindelijk dat ze nog eens terug komen. Ajax zal waarschijnlijk een voetnoot zijn in de carrière van Antony maar van echte binding is er natuurlijk geen sprake.999 schreef:Normaal gesproken was ie bij 65 al weggeweest , tja we weten toch hoe het gaat bij AJAX ..
Je begrijpt me verkeerd, ik verwijt die jongen niets. Het is meer het proces waar ik genoeg van krijg.wimpey schreef: ma aug 22, 2022 3:56 pmDat laatste niet. Wat kan je die jongen verwijten? Hij weet nu al dat z'n kleinkinderen een financieel comfortabel leven zullen leiden.
Hij heeft zich 2 jaar lang zeer professioneel opgesteld bij onze club. Mooie speler, goed jong. En ik ben allang blij dat we Ziyech terug krijgen en niet Donny.
Fcupdate'United verhoogt bod op Antony, irritatie bij Ajax over Ten Hag'
De transfer van Antony naar Manchester United lijkt in een stroomversnelling te raken. Volgens diverse Braziliaanse media ontvangt Ajax een dezer dagen een bod van liefst 94 miljoen euro voor de vleugelaanvaller. Als Antony daadwerkelijk de overstap naar Manchester United maakt, dan kan Ajax de transfersom niet helemaal in eigen zak steken.
Dat Manchester United serieus werk maakt van de komst van Antony, is de afgelopen dagen wel duidelijk geworden. Ajax laat de Braziliaans international echter niet zonder slag of stoot gaan. Een bod van tachtig miljoen euro werd vorige week door de Amsterdammers afgewezen. Maar voor 'de juiste prijs' is Ajax bereid om Antony toch te laten gaan, zo stelt Mike Verweij in de podcast Kick-off van De Telegraaf.
Ajax moet volgens Verweij een deel van de transfersom voor Antony afstaan aan São Paulo. Het gaat om een percentage van twintig procent boven de 16 miljoen euro die Ajax in 2020 betaalde voor de komst van de Braziliaanse aanvaller. Als Antony voor 100 miljoen euro wordt verkocht aan Manchester United, dan houdt Ajax daar iets meer dan 80 miljoen euro aan over. Als Ajax akkoord was gegaan met het bod van 80 miljoen euro, dan konden de Amsterdammers zo'n 67 miljoen euro bijschrijven.
Irritatie over gedrag Ten Hag
Dat Erik ten Hag nog zo laat in de transferperiode een belangrijke speler bij Ajax lijkt weg te plukken, zorgt volgens Verweij voor irritatie in de Johan Cruijff ArenA. De Ajax-watcher stelt dat Ten Hag zich veel beter eerder had kunnen melden. "Dan had hij hem voor misschien wel zestig of zeventig miljoen euro gekregen, dat vind ik verbazingwekkend."
Heeft ie ook een foto geplaatst dat ie Sparta-Ajax gezien heeft?
Wat was hij goed hè..Yopii schreef: ma aug 22, 2022 11:09 pm In zijn geval is het wel een statement.
Overigens kan die Antony er niets van, hè? Alle spelers uit onze Mickey Mouse League mislukken daar.![]()
Martinez deed vanavond een topspeler na. Ook zo'n loser. Nietwaar, Kenneth Perez?
Kortom, ik erger me kapot aan de flauwekul.![]()