Brian Brobbey

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Brobbey halen

Nee, helemaal niet
1
5%
Alleen als hij gratis is
0
Geen stemmen
Alleen als we huren
5
23%
Alleen als Haller vertrekt
0
Geen stemmen
Halen tot een transfersom van vijf miljoen
2
9%
Halen tot een transfersom van tien miljoen
10
45%
Halen tot een transfersom van vijftien miljoen
4
18%
Halen tot een transfersom tot achttien miljoen
0
Geen stemmen
Tranfersom maakt me niet uit, als we hem maar binnenhalen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 22

Marillion
Site Admin

Re: Brian Brobbey

Bericht door Marillion »

6 doelpunten en 1 assists. Ik ben blij voor hem dat hij een stijgende lijn te pakken heeft maar we moeten het ook niet overdrijven hè?
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Wie overdrijft er dan? :confused.gif:

Hij doet het leuk, ze zijn blij met hem.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Zowat de revelatie van de Premier League las ik op de vorige pagina. Dat leek me wat overdreven.

Voor Ajax is het verder prima. Als teveel clubs ontevreden zijn met onze spelers dan heeft dat een negatief effect op de prijs die we op enig moment voor een andere speler kunnen krijgen.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Hij had last van het roulatiesysteem van FF, zegt hij, nu is hij fitter.

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is alsof je nooit een klassieker uitrijdt, dan kom je op een gegeven moment inhoud tekort.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Yopii schreef:Hij had last van het roulatiesysteem van FF, zegt hij, nu is hij fitter.

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is alsof je nooit een klassieker uitrijdt, dan kom je op een gegeven moment inhoud tekort.
Misschien werd hij wel veel gewisseld omdat hij zo weinig scoorde? Afbeelding
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Zo'n verhaal heeft natuurlijk altijd meerdere kanten. In de periode voor Farioli was hij gewoon steeds geblesseerd. Dus hebben ze ervoor gekozen om relatief zuinig met hem te zijn. Om hem niet continu in blessures terug te laten vallen en uiteraard ook omdat de spoeling voorin dun was. Belang van de speler én belang van de club.

Hij speelde vooral als aanspeelpunt en niet primair als afmaker. Maar daar staat tegenover dat hij ook gewoon een hele serie open kansen heeft gemist. Hij had dus bij Ajax ook in die rol veel meer doelpunten moeten maken. Daar zit zijn gebrekkige techniek in de weg en toen ook een gebrek aan rust in zijn hoofd. Het was altijd zo wild als hij op doel schoot. Zo alles of niets.

Ik vraag me af of dat laatste nu echt anders is. In zijn eerste periode schoot hij ook een paar prachtige doelpunten in. Maar omdat hij zo wild schiet blijft de toevalsfactor relatief hoog. Van zijn doelpunten in Engeland heb ik niet alles gezien maar van wat ik wel heb gezien lijkt hij nog steeds niet gecontroleerd te schieten.
Nil volentibus arduum
Plaats reactie