Ik hoop eigenlijk dat als ze van AJAX kant zingen 'Danny nog een jaar' dat de Psv supporters dan mee gaan zingen, dat moet dan toch te denken geven, want reken maar dat de Psv en Fnoord supps willen dat Danny blijft.joey schreef: Heb je goed geoefend, BZ? Wij willen Danny zien, wij willen Danny zien.... :aai: :D
Ajax-PSV (cupfinale)
-
- AT Toto winner 15/16
- LouisXIV & co
Zou ik ook willen. We staan voor l*l als Blind blijft door die acties.brigade zuid schreef:Ik hoop eigenlijk dat als ze van AJAX kant zingen 'Danny nog een jaar' dat de Psv supporters dan mee gaan zingen, dat moet dan toch te denken geven, want reken maar dat de Psv en Fnoord supps willen dat Danny blijft.
Al iets bekend over de opstelling van vanavond? Doet Sneijder mee?
De supporters van PSV waren tevreden over de (inmiddels ongedaan gemaakte) schorsing van Boukhari, las ik op PN. Toch een beetje bang voor Nourdin? Zal wel door de JC-schaal komen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
vandaar dat ik dus niet ga . Westland-amsterdam-rotterdam-amsterdam-westland. Het is voor mij GVD een 30 min. rijden en ik ben in dat stadion :worshippy:LouisXIV & co schreef:Pfff...lang leve de combi! :sad:Arthur schreef:Ik ben de hele dag onderweg: Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam, dus ik mag toch hopen dat ze winnen, zeg :sad:
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- Henk de Gier
- Contacteer:
zonder seizoenskaart kan je niet eens heen Mattie, dus dat is de reden dat je niet gaat :yes:mattie schreef:vandaar dat ik dus niet ga . Westland-amsterdam-rotterdam-amsterdam-westland. Het is voor mij GVD een 30 min. rijden en ik ben in dat stadion :worshippy:LouisXIV & co schreef:Pfff...lang leve de combi! :sad:Arthur schreef:Ik ben de hele dag onderweg: Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam, dus ik mag toch hopen dat ze winnen, zeg :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- LouisXIV & co
En ik hoor dat de combitrein ook nog lekker omrijdt via Diemen-Zuid en Haarlem, wegens werkzaamheden. Treinreis gaat twee uur duren... Succes Arthur!mattie schreef:vandaar dat ik dus niet ga . Westland-amsterdam-rotterdam-amsterdam-westland. Het is voor mij GVD een 30 min. rijden en ik ben in dat stadion :worshippy:LouisXIV & co schreef:Pfff...lang leve de combi! :sad:Arthur schreef:Ik ben de hele dag onderweg: Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam-Amsterdam-Rotterdam, dus ik mag toch hopen dat ze winnen, zeg :sad:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
Voetske schreef:Met z'n allen
:inlove2
HUP AJAX!!! :headbang:
O nee, ze moesten verliezen... Wat moet ik ervan denken... :sad:
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
:pukey:joey schreef: :inlove2
HUP AJAX!!! :headbang:
O nee, ze moesten verliezen... Wat moet ik ervan denken... :sad:
Sorry, ik vind het écht wal-ge-lijk wanneer mensen hopen dat hun cluppie verliest. Blind gaat er toch wel uit, of ze winnen of niet. Ik gun hem als ras-Ajacied wel een mooi afscheid. Jammer dat je zo verblind bent door je haat tegen hem. Als trainer schiet hij absoluut tekort en moet hij terecht weg, maar dat betekent niet dat je maar moet gaan hopen op een roemloos einde, dat is, om iemand anders te qouten, laag-bij-de-gronds.
- LouisXIV & co
Ik hoop dat ze winnen, maar lig er geen seconde wakker van als we verliezen. Zo simpel is het. Had ik ook al met de wedstrijden tegen Grunn.
Tegen f. was een heel ander verhaal. Toen ben ik de hele week van slag geweest! ;)
Ik denk overigens dat we winnen. Tenminste: als Sneijder en Pienaar spelen. Die maken het verschil.
Tegen f. was een heel ander verhaal. Toen ben ik de hele week van slag geweest! ;)
Ik denk overigens dat we winnen. Tenminste: als Sneijder en Pienaar spelen. Die maken het verschil.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co