Griekenland
Moderator: mods
Gelukkig hebben andere clubs nooit prutsers onder contract gehad.Maartoe schreef:Eeen topclub voor spelers van het niveau Wooter :drecul2: .Steef schreef:Moet je doorlezen en mijn definitie van topclub onderschrijven. Malaga is geen topclub, PAO wel.
Maar wat kan jij eigenlijk? Die vraag staat al maanden open, nl.
Wat ik kan gaat jou helemaal niets aan. Jij bent degene die jezelf constant centraal wil stellen en jezelf maar op de borst loopt te kloppen. Ik heb geen behoefte mijn eigen privé-leven op een forum te delen. Het is dus in het geheel niet relevant wat ik allemaal wel of niet kan. Heb overigens ook nooit gemerkt dat die vraag open stond.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Hmmm...don't think so.Steef schreef:PAO is een topclub. Denk zelfs wereldwijd groter qua fans dan bv. Ajax.Maartoe schreef:Die pas je later aan ja. Maar je spreekt wel over een TOPCLUB.
Volgens één van de laatste peilingen is 25% van alle Grieken voor PAO (binnen Griekenland). De mensen die zeggen een bepaalde club te supporten binnen Griekenland worden geschat op 8 miljoen.
0,25x8 miljoen= 2 miljoen.
Denk dat Ajax daar ruim boven zit....binnen NL.
Tot zoverre...een kleine...overigens weinig zeggende...mathematische analyse.
Overigens heeft PAO ook Victor van La Coruna gehaald.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Victor is voor de Griekse competitie (no offense) zeker een aanwinst. :xyxthumbs:
Hoe zit het eigenlijk met het geld in Griekenland, Deli? Olympiakos heeft de afgelopen jaren behoorlijk wat dure buitenlanders weten te halen (Rivaldo en Yaya Touré bv) en ook jongens als Bovio en Victor zullen PAO behoorlijk wat aan salariskosten opleveren.
Hoe zit het eigenlijk met het geld in Griekenland, Deli? Olympiakos heeft de afgelopen jaren behoorlijk wat dure buitenlanders weten te halen (Rivaldo en Yaya Touré bv) en ook jongens als Bovio en Victor zullen PAO behoorlijk wat aan salariskosten opleveren.
Olympiakos en Panathinaikos hebben HELE rijke voorzitters. Een beetje het bekende 'Turkije-scenario'. Hele rijke mensen die een club als hun speeltje zien.Thomas schreef:Victor is voor de Griekse competitie (no offense) zeker een aanwinst. :xyxthumbs:
Kokkalis de voorzitter van Olympiakos bezit telecommunicatie-bedrijven. Vardinogiannis de voorzitter van PAO is scheepsmagnaat. Die kunnen de salarissen van bovengenoemde spelers gewoon betalen. Olympiakos gaat ook nog Ze Roberto halen lijkt het.
Bij mijn club AEK is het een ander verhaal. Jarenlang mismanagement...totdat Nikolaidis (ja de speler) met enkele investeerders daar een einde aan gemaakt heeft. Vorig jaar 2de geworden. Wanneer we de CL halen en AEK structureel wat geld binnen krijgt is er langzamerhand weer sprake van een top-3 in Griekenland.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
- Henk de Gier
- Contacteer:
Turken en Grieken lijken op dit vlak heel erg op elkaar, misschien dat ze elkaar daarom zo haten.Deli schreef:Olympiakos en Panathinaikos hebben HELE rijke voorzitters. Een beetje het bekende 'Turkije-scenario'. Hele rijke mensen die een club als hun speeltje zien.Thomas schreef:Victor is voor de Griekse competitie (no offense) zeker een aanwinst. :xyxthumbs:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Inmiddels kennen we dat scenario ook in Rusland en Engeland, Deli.Deli schreef:Olympiakos en Panathinaikos hebben HELE rijke voorzitters. Een beetje het bekende 'Turkije-scenario'. Hele rijke mensen die een club als hun speeltje zien.Thomas schreef:Victor is voor de Griekse competitie (no offense) zeker een aanwinst. :xyxthumbs:
Kokkalis de voorzitter van Olympiakos bezit telecommunicatie-bedrijven. Vardinogiannis de voorzitter van PAO is scheepsmagnaat. Die kunnen de salarissen van bovengenoemde spelers gewoon betalen. Olympiakos gaat ook nog Ze Roberto halen lijkt het.
Bij mijn club AEK is het een ander verhaal. Jarenlang mismanagement...totdat Nikolaidis (ja de speler) met enkele investeerders daar een einde aan gemaakt heeft. Vorig jaar 2de geworden. Wanneer we de CL halen en AEK structureel wat geld binnen krijgt is er langzamerhand weer sprake van een top-3 in Griekenland.
Bedankt voor de info. :xyxthumbs:
Ik ben trouwens wel eens twee Turken en een Griek tegen gekomen die het echt uitstekend met elkaar konden vinden.