Jöhnk schreef:Edit: eens met Bertje dus.
Ik snap niet hoe je het met beiden eens kan zijn. Tegen Groningen probeerde Stam juist te verdedigen op de middellijn en maakte hij een stuk of 3 grote fouten.Jöhnk schreef:Tegen Groningen deed hij overigens wel zijn best, daar heb je gelijk in.
Ik denk dat Stam het wel kan, maar hij moet niet degene zijn die bepaalt wanneer er opgerukt wordt. Bij balverlies heeft hij namelijk de neiging om in te zakken. Hij heeft wel genoeg kwaliteit om vooruit te verdedigen.
Ok, dan geven we het beestje een andere naam. De centrale spits Huntelaar zal bij een eventuele counter constant te laat komen, denk ik. Daar is Huntelaar niet echt geschikt voor.Bertje schreef:Elke speler die aangespeeld kan worden is een aanspeelpunt. Het balbezit moet zoveel mogelijk liggen bij Sneijder en Perez. Deze twee moeten de gaatjes zien te vinden, waar Babel en De Mul gevaar kunnen stichten. Huntelaar staat er puur voor de bal in de zestien, die er voornamelijk via De Mul en Perez moet komen.Thomas schreef:Natuurlijk wel. Maar het aanspeelpunt niet.