PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal » zo apr 15, 2007 5:00 pm

Koeman gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen als Lazovic, Janssen en Zenden komen :sad: .

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 15, 2007 5:11 pm

Doe er dan van bronckhorst en de Jong ook nog bij! :cheer:
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 15, 2007 6:39 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:In Theo Janssen heb ik nooit meer gezien dan mister Vitesse maar vooruit, zovaak zie ik hem niet aan het werk. Ik vind het wel weer veelzeggend dat koeman blijkbaar niet verder komt dan de spelers met wie hij ooit gewerkt heeft. Je gaat je afvragen hoe dat moet als hij ooit bij Barça aan de slag moet.
Van mij mag hij naar Madrid. Dikke Theo kan er zo mee. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 6:44 pm

generaal schreef:Koeman gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen als Lazovic, Janssen en Zenden komen :sad: .
Het past allemaal in elkaar. Goede scouts hebben jullie niet meer nodig, want jullie hebben Koe al. :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » zo apr 15, 2007 7:54 pm

generaal schreef:Koeman gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen als Lazovic, Janssen en Zenden komen :sad: .
Je hoeft ons niet uit te leggen hoe Koeman zulke dingen aanpakt hoor. ;)

Nu PSV toch nog de titel gaat pakken, zal Jim over 2 weken wel uit komen leggen wat een briljante strategie Koeman heeft toegepast de afgelopen maanden.

generaal

Bericht door generaal » zo apr 15, 2007 8:55 pm

Dat moet nog blijken. Als PSV ook maar in Utrecht gelijk speelt, dan wordt Ajax kampioen: Zo simpel is het :sad: .

Nihad

Bericht door Nihad » zo apr 15, 2007 9:19 pm

Het zou wel passen in het verloop van de 2e seizoenshelft.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 9:49 pm

Koe wil dus Schaars, Zenden, Van Bronckhorst en/of Engelaar. (Studio Voetbal). Toen hem werd gevraagd of hij Schaars misschien wilde halen omdat Schaars het niet naar zijn zin had bij AZ, zei hij met een lachje dat hij daar niets van af wist. Schaars heeft PSV gebeld, Scheringa! :drecul2:

Koe denkt dat Cocu stopt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 15, 2007 10:05 pm

Arwin schreef: Nu PSV toch nog de titel gaat pakken, zal Jim over 2 weken wel uit komen leggen wat een briljante strategie Koeman heeft toegepast de afgelopen maanden.
Als ze kampioen worden hebben ze wel gewoon een goed seizoen gedraaid met het kampioenschap en vooral het zo ver komen in de CL.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 10:09 pm

Nee, dan hebben ze geprofiteerd van het gepruts van Ajax en AZ. PSV zou dit seizoen geen kampioen mogen worden.

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 15, 2007 10:09 pm

generaal schreef:Dat moet nog blijken. Als PSV ook maar in Utrecht gelijk speelt, dan wordt Ajax kampioen: Zo simpel is het :sad: .
Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?
Koe wil dus Schaars, Zenden, Van Bronckhorst en/of Engelaar. (Studio Voetbal). Toen hem werd gevraagd of hij Schaars misschien wilde halen omdat Schaars het niet naar zijn zin had bij AZ, zei hij met een lachje dat hij daar niets van af wist. Schaars heeft PSV gebeld, Scheringa!

Koe denkt dat Cocu stopt.
Leuk rijtje: kromkamp, da costa, salcido, sun, een Tunesiër, alcides, mendes, kluivert, tardelli, reis, een Braziliaanse rechtsback, dat zijn er al elf, nu weer drie/vier/vijf spelers erbij?

Kan een of andere imitator niet az en psv bellen, namens ... vul maar in
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 10:12 pm

Ik neem niet aan dat ze Kluivert houden. Dan zijn ze gek geworden in Eindhoven. :aai:

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 15, 2007 10:17 pm

joey schreef:Ik neem niet aan dat ze Kluivert houden. Dan zijn ze gek geworden in Eindhoven. :aai:
Zullen ze ook niet doen, maar er zijn dit seizoen negen spelers gehaald en ik hoor de hele week niets anders dan geklaag over de smalle selectie.

Voor volgend seizoen zijn er al weer twee Brazilianen vastgelegd, er zullen nog veel spelers volgen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 15, 2007 10:18 pm

joey schreef:Nee, dan hebben ze geprofiteerd van het gepruts van Ajax en AZ. PSV zou dit seizoen geen kampioen mogen worden.
Ze hebben toch de meeste punten gehaald. Als je puur naar de feiten kijkt dan hebben ze een titel en kwartfinale CL, dus een goed seizoen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 10:27 pm

Je lijkt Koe wel. De tweede helft van het seizoen is een drama. Het voetbal lijkt he-le-maal nergens op. Ik denk dat de PSV-supporters dit niet graag nog een keer willen meemaken.

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 15, 2007 10:38 pm

joey schreef:Je lijkt Koe wel. De tweede helft van het seizoen is een drama. Het voetbal lijkt he-le-maal nergens op. Ik denk dat de PSV-supporters dit niet graag nog een keer willen meemaken.
Ken jij psv-supporters die zich zorgen maken over het spel, de jeugdopleiding als ze "op welke manier dan ook' maar kampioen worden? Ik ken ze niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 11:14 pm

Ach, dat zullen ze ons niet vertellen. Maar op PN zijn er genoeg die ook bij een kampioenschap Koe willen lozen. :yes:

generaal

Bericht door generaal » zo apr 15, 2007 11:31 pm

joey schreef:Ach, dat zullen ze ons niet vertellen. Maar op PN zijn er genoeg die ook bij een kampioenschap Koe willen lozen. :yes:
Ik had bij voorbaat al een hekel aan Koeman. Ik heb nog liever Sef Vergoossen als PSV-trainer.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 15, 2007 11:34 pm

Een hekel? Je vindt hem niet aardig of je vindt hem niet goed?

generaal

Bericht door generaal » ma apr 16, 2007 12:08 am

joey schreef:Een hekel? Je vindt hem niet aardig of je vindt hem niet goed?
Hij is m.i. ongeschikt als trainer. Los daarvan is ie erg arrogant, dom en weet hij niet om te gaan met de pers.

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 16, 2007 6:31 am

joey schreef:Nee, dan hebben ze geprofiteerd van het gepruts van Ajax en AZ. PSV zou dit seizoen geen kampioen mogen worden.
:drecul2:
Wat een onzin Joey !

Dat PSV een mindere 2e seizoenshelft draait doet niets af aan de prestaties, het wijten aan falen van AZ en Ajax is erg zwak...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 16, 2007 8:55 am

De ploeg die de meeste punten heeft gehaald is terecht kampioen.

Koeman had het trouwens niet moeilijk gisteravond, ze waren erg aardig voor hem.

Borst was erg positief over de nieuwste aanwinsten van Ajax: Van der Zee, Koster en Olde Riekerink.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 8:58 am

Welke prestaties? PSV had in de eerste seizoenshelft vaak geluk (leefde boven zijn stand, zei Koe) en presteerde in de tweede seizoenshelft als een middenmoter. Zoals Davids laatst zei: Ajax had allang niet meer naar PSV moeten hoeven kijken.

@Duke: eigenaardig is dat, hè? Koe ligt zwaar onder vuur, maar bij SV zijn ze poeslief tegen hem. Vergelijk dat eens met hoe HtC laatst werd behandeld.... :X

jabu

Bericht door jabu » ma apr 16, 2007 9:03 am

Demosthenes schreef:Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?
Nee, hoor. Heerenveen heeft juist heel veel aan een gelijkspel. Ze moeten op de laatste dag namelijk nog in eigen huis tegen Feyenoord. Ik denk dat ze makkelijker uit tegen AZ de boel dichtgooien en gelijkspelen en thuis van Feyenoord winnen dan andersom.
generaal schreef:
joey schreef:Een hekel? Je vindt hem niet aardig of je vindt hem niet goed?
Hij is m.i. ongeschikt als trainer. Los daarvan is ie erg arrogant, dom en weet hij niet om te gaan met de pers.
Volgens mij is pr juist zijn enige sterke kant.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 16, 2007 9:21 am

Demosthenes schreef:
generaal schreef:Dat moet nog blijken. Als PSV ook maar in Utrecht gelijk speelt, dan wordt Ajax kampioen: Zo simpel is het :sad: .
Vergeet az niet; voor Heerenveen maakt het niet uit: nederlaag of gelijkspel, alleen een overwinning is goed, m.a.w. ruimte voor az?
Heerenveen speelt nog thuis tegen Feyenoord de laatste wedstrijd. Die zullen dus perse niet willen verliezen tegen AZ (en zeker niet voluit voor de winst gaan denk ik). Ik verwacht een klein kansje voor puntverlies.

PSV gaat het moeilijk krijgen tegen Utrecht en Vitesse maar ik ben bang dat ze het net gaan halen :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gesloten