Wesley Sneijder
Moderator: mods
-
-
Nee, Sneijder is veel beslissender geweest dan Stam. Sneijder is Ajax ontgroeid en alleen het opstellen van spelers als perez (op de plek van Sneijder) zorgt ervoor dat hij dan een mindere wedstrijd speelt (vandaag)joey schreef:Weet ik, ik was erbij. Maar Stam had het ook kunnen worden.
Vorig seizoen werd het een speler die halverwege de competitie nog elders speelde. Nu hadden we twee volwaardige kandidaten.
Babel talent van het jaar is oké; vandaag was hij in de eerste helft de baas in de aanval, helaas werd er door anderen weinig mee gedaan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Zoals gisteren zeker?
Ajax had vorig seizoen geloof ik vijftig doelpunten tegen en nu ruim dertig. Het zijn er al minder. Probleem is wel dat we nu al een tijdje zonder ons vaste centrale verdedigingsduo spelen.
Stam is zo vaak rots in de branding geweest. Neem Groningen uit... :worshippy:
Ajax had vorig seizoen geloof ik vijftig doelpunten tegen en nu ruim dertig. Het zijn er al minder. Probleem is wel dat we nu al een tijdje zonder ons vaste centrale verdedigingsduo spelen.
Stam is zo vaak rots in de branding geweest. Neem Groningen uit... :worshippy:
Het stinkt aan alle kanten!
JAJesse schreef:Was Stam niet juist uiterst matig in Groningen?joey schreef: Stam is zo vaak rots in de branding geweest. Neem Groningen uit... :worshippy:
De verdediging is met Stam beter georganiseerd en het middenveld is met Gabri en Davids sterker, zie daar het verschil in tegendoelpunten. Maduro en Lindenbergh speelden vorig seizoen veel vaker mee (Maduro bijna het hele seizoen, als ik me goed herinner)
We wonnen twee keer van feyenoord, zonder dat Jaap meedeed!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
In z'n eentje? Dat kan niemand. Want laten we niet vergeten dat Stam naast Grygera met hele matige en/of wisselvallige collegas te maken heeft. En dan hebben we het nog niet eens over onze vliegenvanger in de leer, Stekelenburg.Arwin schreef:Ajax wordt geen kampioen omdat ze teveel tegendoelpunten hebben gekregen en het was de taak van Stam dat te voorkomen..
Thomas schreef:Sneijder is Ajax helemaal niet ontgroeid. Hij heeft een minder constant seizoen gedraaid dan Stam en z'n seizoen heeft extra glans gekregen dankzij z'n hoge aantal doelpunten.
Je spreekt jezelf toch tegen? Of betekent die hoge aantal doelpunten niks?
Nog twee doelpuntjes erbij en Sneijder staat weer op 20 doelpunten. Waneer heeft er voor het laatst een middenvelder van AJAX 20 doelpunten gemaakt? Was het Litmanen, zo'n tien jaar geleden?? En dan heb ik het niet eens over zijn assists...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik kan er uiteraard ook prima mee leven dat hij Ajacied van het jaar geworden is. Ik ben het alleen niet eens met de stelling dat hij Ajax ontgroeid is. Sneijder heeft in mijn ogen toch ook nog wisselvallig gepresteerd. Daarnaast heeft hij aangetoond nog voldoende te kunnen leren.Mr. Ajax schreef:Ten eerste vind ik dit niet per definitie kloppen, en ten tweede heeft Sneijder juist zoveel gescoord, in zoveel wedstrijden, en maakte hj o zo vaak belangrijke of zelfs beslissende doelpunten. Klasse, en terecht Ajacied van het Jaar. :yes:
Wat inmiddels toch wel sensationele vormen aan begint te nemen is dat schot van hem. Er zijn weinig spelers die met zoveel precisie kunnen schieten.
BRON: AS
Diverse Spaanse kranten schrijven vandaag over een radio-interview dat Sneijder gisteren had met Radio Valencia Cadena-SER. De middenvelder wilde daarin niet al teveel zeggen over een eventuele overgang van Ajax naar Valencia. daarover doen de laatste dagen geruchten de ronde in Valencia. Wel gaf hij aan dat hij heel graag volgend seizoen of het seizoen erna in Spanje zou gaan spelen. Valencia zou hij daarbij wel zien zitten als nieuwe club. "Ik weet veel over Valencia. het is een mooie club. Ik heb alle geruchten ook gelezen. Ik ben er trots op dat zo'n club interesse heeft. het zou een droom zijn om in Valencia te mogen spelen."
Ajax Netwerk
Valencia zou gisteren met zaakwaarnemer Lerby gesproken hebben en Sneijder een contract voor zes seizoenen hebben aangeboden. De regionale krant Las Provincias sprak daarna met Soren Lerby. De zaakwaarnemer van Sneijder liet echter weten 'nooit te spreken over onderhandelingen
Diverse Spaanse kranten schrijven vandaag over een radio-interview dat Sneijder gisteren had met Radio Valencia Cadena-SER. De middenvelder wilde daarin niet al teveel zeggen over een eventuele overgang van Ajax naar Valencia. daarover doen de laatste dagen geruchten de ronde in Valencia. Wel gaf hij aan dat hij heel graag volgend seizoen of het seizoen erna in Spanje zou gaan spelen. Valencia zou hij daarbij wel zien zitten als nieuwe club. "Ik weet veel over Valencia. het is een mooie club. Ik heb alle geruchten ook gelezen. Ik ben er trots op dat zo'n club interesse heeft. het zou een droom zijn om in Valencia te mogen spelen."
Ajax Netwerk
Valencia zou gisteren met zaakwaarnemer Lerby gesproken hebben en Sneijder een contract voor zes seizoenen hebben aangeboden. De regionale krant Las Provincias sprak daarna met Soren Lerby. De zaakwaarnemer van Sneijder liet echter weten 'nooit te spreken over onderhandelingen