Wesley Sneijder
Moderator: mods
Ach, hou dan ook rekening met wat hij heeft verdiend voor Ajax. Zonder Sneijder zou Ajax geen rol van betekenis hebben gespeelde, deze competitie.joey schreef:Vijf miljoen erbij tellen voor het geval we door deze domme gele kaart de CL missen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
In eerste instantie "op 11", maar met meer mogelijkheden.Bertje schreef:Perez is niet gehaald als vervanger voor Sneijder.
Leuk om te denken aan een opvolger (Defour's komst is mislukt), maar wat zou het alternatief zijn geweest??????????/
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
HTC gaf tijdens de persconferentie aan dat er in de huidige selectie geen opvolger voor Sneijder voorhande is. Is dit het einde voor Perez bij Ajax of zal hij nog een zo'n jaar accepteren?
Ik las trouwens dat Man UTD voor € 25 miljoen Hargreaves gaat overnemen van Bayeren, die € 15 miljoen voor Sneijder is dus een lachertje, maak er maar minimaal 20 van...
Ik las trouwens dat Man UTD voor € 25 miljoen Hargreaves gaat overnemen van Bayeren, die € 15 miljoen voor Sneijder is dus een lachertje, maak er maar minimaal 20 van...
Gelukkig ziet HTC Perez niet als opvolger van Sneijder, want dat is totaal zijn positie niet. Het zou mooi zijn als hij het kan opbrengen om als supersub te dienen, maar dat zal wel niet.gaizka schreef:HTC gaf tijdens de persconferentie aan dat er in de huidige selectie geen opvolger voor Sneijder voorhande is. Is dit het einde voor Perez bij Ajax of zal hij nog een zo'n jaar accepteren?
gaizka schreef:HTC gaf tijdens de persconferentie aan dat er in de huidige selectie geen opvolger voor Sneijder voorhande is. Is dit het einde voor Perez bij Ajax of zal hij nog een zo'n jaar accepteren?

Face your fears and live your dreams, No Fear