Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 21, 2007 12:41 pm

De Dominee schreef: :frusty.gif: Jammer dat Ajax zo met Perez omgaat... Ik hoop dat hij volgende week tegen AZ op 10 zijn gram haalt.
Ik hoop het ook, maar ik geloof er niets van.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » ma mei 21, 2007 1:02 pm

We blijven ook massaal denken dat Perez een goede '10' is, terwijl hij daar ongeveer nog nooit een goede wedstrijd heeft gespeeld. Wanneer je Perez wilt laten renderen moet je hem opstellen in een vrije rol als linksvoor. Kijk maar naar de wedstrijd AZ-Ajax van vorig jaar (4-2).

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 21, 2007 1:05 pm

Precies. Op 10 moet hij veel te veel werk verzetten. Perez is een momentenvoetballer.

jabu

Bericht door jabu » di mei 22, 2007 11:50 am

Valencia moet haast maken met Sneijder-deal Ajax

Valencia moet haast maken met het afronden van de transfer van Ajax-speler Wesley Sneijder. Volgens The Birmingham Mail heeft Aston Villa zijn oog laten vallen op de veelscorende middenvelder. Manager Martin O’Neill is op zoek naar een opvolger voor Gavin McCann, die vertrekt naar Sunderland. O’Neill zou uit willen pakken met een grote naam en een deel van het door eigenaar Lerner beschikbaar gestelde transferbedrag spenderen aan Sneijder.

Het is de vraag of de liefde wederzijds is. Sneijder wil Ajax immers alleen verlaten voor een topclub, al meet Villa zich graag de rol aan van challenger. Zeker sinds de komst van miljardair Lerner stelt de club uit Birmingham zich tot doel aan te schurken tegen de top vier.
Sportweek

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 12:50 pm

Alsof Sneijder naar Aston Villa wil.... :drecul.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » di mei 22, 2007 1:06 pm

joey schreef:Alsof Sneijder naar Aston Villa wil.... :drecul.gif:
Dat waarschijnlijk niet, maar ze kunnen wel mooi de prijs opdrijven!

Daniel

Bericht door Daniel » di mei 22, 2007 3:33 pm

Ja, als zij met 18 miljoen komen moet Valencia en andere clubs ook weer een portemonnee wat meer opentrekken..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 22, 2007 10:25 pm

Ik ben benieuwd wat hier nou weer van klopt. Als de trainer hem echt niet wil zou ik er niet aan beginnen als ik Wesley was.

Code: Selecteer alles

’Ik hoef Sneijder niet’

AMSTERDAM/VALENCIA - De speler zelf wil dolgraag, Valencia bracht al twee keer een bod uit bij Ajax, maar de transfer van Wesley Sneijder staat op de tocht.
Wesley Sneijder wil dolgraag naar Valencia, maar de trainer van de Spaanse club liet weten dat hij liever een andere speler aantrekt. FOTO ANP
,,Een speler als Sneijder hoef ik niet,’’ stelde Valencia-trainer Quique Sánchez Flores dinsdagmiddag luid en duidelijk. 

De Ajax-middenvelder lijkt slachtoffer te worden van een machtsstrijd binnen de muren van stadion Mestalla. Technisch directeur Amedeo Carboni en trainer Sánchez Flores willen ieder een andere kant op met Valencia en werken volledig langs elkaar heen. 

Carboni opende deze maand de onderhandelingen met Ajax en legde een bod neer van 12 miljoen euro, maar diens hoofdtrainer is niet onder de indruk. ,,Sneijder past misschien in een ploeg als die van Barcelona, maar niet in die van ons,’’ zei Sánchez Flores. ,,Daar zou hij op de positie van Deco kunnen spelen, maar die rol bestaat bij ons helemaal niet. Ik wil Ivan de la Peña, niet Sneijder.’’ 

Hoewel technisch directeur Carboni nog altijd vastberaden is Sneijder te contracteren, dreigen de onderhandelingen tussen Ajax en Valencia in een impasse te geraken. 

Technisch directeur Martin van Geel hoorde twee weken geleden voor het laatst iets uit Valencia. ,,Toen hebben ze een bod weggelegd,’’ aldus Van Geel. ,,Sindsdien heb ik niets meer gehoord.’’ 

Voor Sneijder is dat een forse teleurstelling. De middenvelder maakte er de laatste dagen geen geheim van graag naar Valencia te vertrekken. Directeur Carboni schetste een fraai plaatje voor de voetballer, die er logischerwijs vanuit ging dat ook Sánchez Flores achter de transfer stond. 

,,Ik hoop en denk dat het snel rond is,’’ zei Sneijder eind vorige week. ,,Valencia is een mooie club, waarvoor ik graag wil spelen.’’ 

Zijn schorsing voor het tweede duel met AZ in de play-offs dreigde zijn afscheid van de eredivisie te versnellen, maar nu is het nog maar afwachten of Sneijder daadwerkelijk vertrekt. Ajax wil niets minder dan de hoofdprijs voor de voetballer, die bezig is aan het sterkste seizoen uit zijn loopbaan. 

Het contract van Sneijder bij Ajax loopt tot 2009 en trainer Henk ten Cate wil volgend jaar, zijn tweede in Amsterdam, ten koste van alles landskampioen worden. Mét Sneijder zijn die kansen beduidend groter dan zónder. 

De zomer is nog lang en aan interesse van andere clubs heeft Sneijder geen gebrek, maar de Utrechter is een specifiek type speler. Bovendien heeft niet elke club 15 miljoen euro op de plank liggen voor een middenvelder. 

Dat soort bedragen worden doorgaans eerder voor een spits weggelegd, maar rond Klaas Jan Huntelaar is het nog stil. 

,,Alle geruchten over een bod voor Klaas Jan zijn volslagen onzin,’’ stelt Van Geel. ,,Dat is er nooit geweest, van geen enkele club."

AD.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 10:35 pm

Oftewel, die deal met Valencia gaat niet door, maar Sneijders woorden laten niets aan de verbeelding over: hij wil gewoon weg. Ik ben benieuwd of er een topclub komt die 15 miljoen wil neertellen voor Sneijder of dat er meer twijfelaars zijn.

Raar beleid overigens bij Valencia. Opeens moeten ze zoveel aanvallende spelers hebben waarbij Carboni en Flores het blijkbaar niet eens zijn. Carboni heeft er ook al voor gezorgd dat Ayala weg is, terwijl iedere trainer zo'n speler graag zou willen behouden. Dat gaat niet lang mooi blijven tussen die twee.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 22, 2007 10:38 pm

Ik snap alleen niet dat die vent dan wel De La Pena wil hebben.

Maar goed, als de trainer je niet wil hebben ben je vrij kansloos. Dan kun je wel richting Valencia gaan maar speel je niet. Tenzij de voorzitter plannen heeft om de trainer er uit te gooien.

Sneijder wil wel echt verder maar het gaat hem volgens mij wel om een topclub. Als Valencia afvalt en er geen andere topclubs komen die willen betalen zal hij best nog wel een jaar bij Ajax willen doorspelen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij kost wat kost weg wil en desnoods naar een club als Aston Villa zou gaan.

Rembrandt III

Bericht door Rembrandt III » di mei 22, 2007 10:40 pm

De interese van Valencia is mijns inziens een soort rookgordijn geweest; even aftasten en informeren naar prijs en beschikbaarheid van de betreffende speler.

Zo ging het bij Zlatan ook. Vermeende interesse van Roma (?), en Juve plaatste het goede bod en hij was weg.

Zou me dus niets verbazen als er binnenkort een andere Spaanse topclub opduikt. Valencia is ook geen club voor Sneijder.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 10:41 pm

Dus Derksen lult uit zijn nek over dat bod van Valencia voor KJH.

Valencia zou ik vergeten als ik Sneijder was. Een trainer die liever De la Peña heeft snapt er weinig van.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 22, 2007 10:42 pm

Ik denk het ook niet. Hij moet achter een spits spelen, maar daar hebben ze 2 goede spitsen rondlopen. Als centrale middenvelder in een 442 komt hij dus niet uit de voeten. Hij zou wel geweldig kunnen spelen als Valencia wat aanvallender zou gaan spelen. 1 spits, 2 vleugels, Sneijder erachter.......
IK GELOOF!!!!!!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo mei 23, 2007 10:22 am

Valencia-coach zit niet te wachten op Sneijder

Mochten Ajax en Valencia eruit komen en als ook Wesley Sneijder het persoonlijk eens wordt met de Spaanse club, dan komt de 22-jarige Utrechter niet automatisch in een gespreid bedje terecht.
Valencia-coach Quique Sánchez Flores staat niet te springen om met Sneijder te gaan werken. 'Ik wil het niet over hem hebben omdat Valencia bezig is met de onderhandelingen', vertelde Sánchez Flores aan de zender Cadena SER. 'Wat ik wel kwijt wil is dat ik niet weet of Sneijder met zijn kwaliteiten degene is die Valencia nodig heeft. Maar ze hebben mij niet om mijn mening gevraagd.'

De uitlatingen van de trainer zijn het zoveelste bewijs van de gespannen verhoudingen binnen de club. Sánchez Flores en technisch directeur Amadeo Carboni zitten bepaald niet op één lijn. Zoals nu ook in het geval van Sneijder.

'De coach hoeft niet iedere naam voor te dragen, maar er moet wel overeenstemming zijn over welk soort spelers er moeten worden aangetrokken', verduidelijkte Sánchez Flores. 'Iedere club zou met een dergelijk gezond verstand moeten werken.'

Valencia klopte al twee keer aan bij Ajax om de Nederlandse international los te weken. De Amsterdammers vonden de twee aanbiedingen (tien en twaalf miljoen euro) niet voldoende. Sneijder wil zelf dolgraag de overstap maken.
VI.NL
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo mei 23, 2007 10:25 am

fIJNE CLUB, DE IDEALE WERKGEVER EEN DROOMTRANSFER!!!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 23, 2007 10:31 am

Hij heeft liever De La Pena :drecul.gif:

Ik voorspel dat dit een historische misser van Flores wordt als Sneijder over een paar jaar bij de absolute top hoort :headbang.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 25, 2007 2:40 pm

Rembrandt III schreef:De interese van Valencia is mijns inziens een soort rookgordijn geweest; even aftasten en informeren naar prijs en beschikbaarheid van de betreffende speler.

Zo ging het bij Zlatan ook. Vermeende interesse van Roma (?), en Juve plaatste het goede bod en hij was weg.

Zou me dus niets verbazen als er binnenkort een andere Spaanse topclub opduikt. Valencia is ook geen club voor Sneijder.
Dat zou best eens kunnen. In dit wordt Sneijder behalve met Valencia ook in verband gebracht met Atletico Madrid, Barcelona (Gabri is zijn tussenpersoon, hehe) en zelfs Madrid. Er wordt melding van gemaakt dat Atletico vorig seizoen ook belangstelling voor hem had en hem toen had kunnen krijgen voor 8 miljoen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mei 25, 2007 2:42 pm

Atletico zou ik niet aan beginnen. Hij moet wel naar een club waar hij structureel om de prijzen kan spelen. Het is nu in ieder geval al even stil rond Sneijder. Zal wel stilte voor de storm zijn. Even wachten tot de playoffs voorbij zijn.

Ik ben benieuwd wat er nu overblijft van de serieuze interesse.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 25, 2007 3:23 pm

Mr. Ajax schreef:Ik voorspel dat dit een historische misser van Flores wordt als Sneijder over een paar jaar bij de absolute top hoort :headbang.gif:
Intussen krabbelt Flores al een beetje terug. De voorzitter bepaalt het beleid, zegt hij. En in AS verklaart hij dat Sneijder goed genoeg is maar wel erg duur, en dat hij het geld liever besteed ziet aan spelers voor andere posities.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » vr mei 25, 2007 11:01 pm

Dat heeft Flores dan goed gezien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 25, 2007 11:03 pm

Wat bezielt Carboni dan?

Voor Sneijder geen fijne manier om binnen te komen. Ik zou rustig wachten op een andere club.

Arwin

Bericht door Arwin » za mei 26, 2007 2:35 pm

Sowieso heeft Valencia dus alleen 10 en 12 miljoen euro geboden (VI). Afgaande op die bedragen, gaan zij nooit meer dan 14 miljoen euro bieden denk ik. Ik kan begrijpen dat het veel geld is voor een ploeg en dat je dat liever in meerdere spelers steekt om een ploeg te versterken op andere posities, maar Ajax moet toch niet met een bedrag onder de 15 miljoen euro akkoord gaan vind ik. Ik heb zelf zo'n maximaal 18 miljoen euro in mijn hoofd. Dat wordt ook makkelijk op tafel gelegd voor mindere spelers dan Sneijder, dus voor een Ajax speler moeten ze ook maar eens gewoon goed dokken.

gaizka

Bericht door gaizka » za mei 26, 2007 5:25 pm

Arwin schreef:Sowieso heeft Valencia dus alleen 10 en 12 miljoen euro geboden (VI). Afgaande op die bedragen, gaan zij nooit meer dan 14 miljoen euro bieden denk ik. Ik kan begrijpen dat het veel geld is voor een ploeg en dat je dat liever in meerdere spelers steekt om een ploeg te versterken op andere posities, maar Ajax moet toch niet met een bedrag onder de 15 miljoen euro akkoord gaan vind ik. Ik heb zelf zo'n maximaal 18 miljoen euro in mijn hoofd. Dat wordt ook makkelijk op tafel gelegd voor mindere spelers dan Sneijder, dus voor een Ajax speler moeten ze ook maar eens gewoon goed dokken.
Ik denk dat een eventueel hoger bod ook afhankelijk is van wel/niet deelname aan de CL, ook voor een club als Valencia scheelt dit miljoenen.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 26, 2007 5:27 pm

Lijkt me dat Valencia niet de hoofdprijs gaat betalen voor een speler die op een positie speelt waar de club niet per se versterking nodig heeft.

jabu

Bericht door jabu » ma mei 28, 2007 10:30 pm

Leuke opvolger voor Sneijder...... :hypocrite.gif:

Plaats reactie