Wesley Sneijder
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hou nou eens op luuk en wees een vent, Zlatan leverde 10-11 miljoen op, sneijder dus meer en joey, de opleidingskosten van sneijder krijgt ajax gewoon terug bij iedere volgende transfer meen ikLucaS schreef:Niet helemaal. Aantal geinteresseerden, welke geinteresseerden, restlooptijd van het contract, de bereidheid van de club om mee te werken, de bereidheid van de speler om mee te werken, de kosten van een gelijkwaardige vervanger, zomaar wat elementen die ook een gigantische invloed (kunnen) hebben
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nog een keer, de heer slop, werknemer van Ajax, doet uitspraken over zlatan, dat is dus zeer specifiek over zlatan's transfer, of moet ik dat anders zien?LucaS schreef:Precies. Klinkt ook niet erg nauwkeurig hoor. Voor zover ik weet geeft Ajax dit soort cijfers nooit over individuele spelers. Dat weerhoudt de pers er zelden van om van alles de ether in te slingeren
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
de winstopbouw is voor aandeelhouders belangrijk om te weten en is dus op papier gesteld. Daartoe zijn beursgenoteerde ondernemingen toe verplicht, toch Neefkens?LucaS schreef:Het klinkt meer als tussen neus en lippen opmerking. Overigens heb ik mijn CFO ook wel eens dingen voorgezegd die hij vervolgens even later niet helemaal juist reproduceerde!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Jaarrekeningen maak ik niet, wel weet ik dat niemand buiten Ajax de waarde (balans) kende van Zlatan op moment van verkoop, wel merkte Jaakke op dat Ajax er € 16 miljoen aan had verdiend.LucaS schreef:Ik maak al jaren jaarrekeningen Doc. Bij een beursgenoteerde onderneming. Sterker nog, bij een onderneming die ook aan de beurs van Amerika genoteerd staat.
Uiteraard kan je veel meer vertrouwen hebben in de kennis van neefkens, maar ik heb wel enig idee waar ik over praat.
Die wedstrijd tegen Valencia! Didulica wist niet dat hij ballen tegenhield en ik snap nog niet waarom Carew voor de moeiijkste weg koos en over schoot. Wel weet ik dat Zlatan één minuut voor tijd de 0-1 maakte

Bracht Sneijder maar op wat Zlatan opbracht (inkoop niet meegerekend), hij kan voor Ajax misschien meer waarde hebben, maar Ajax koopt niet, maar verkoopt en het dus om de waarde die de tegenpartij aan Sneijder toedicht, m.i. minder dan die van Zlatan. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ploegen als Juventus e.d. kijken niet naar Ajax, maar naar die ene speler.
We zullen zien wie er gelijk krijgt, want volgens mij moet Ajax nu meer gegevens openbaar maken dan in de tijd van Zlatan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Vandaag in de Telegraaf: Valencia ziet definitief af van Sneijder
“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
Goede zaak. Hopelijk blijft hij gemotiveerd (en tekent een paar jaar bij).

“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
Goede zaak. Hopelijk blijft hij gemotiveerd (en tekent een paar jaar bij).
Mooie worden vna van Geel, maar ik geloof er geen reet van. Ajax moet Sneijder nu verkopen, anders loopt ie voor een habbekrats volgend jaar de deur uit. Daarbij zal waarschijnlijk Huntelaar, Davids en Stam volgend jaar vertrekken.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”