Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- gertjuh410
- gertjuh410
Laatste dagen van verschillende mensen gehoord die meer informatie hebben dan de meeste zogenaamde 'insiders' ..
Ik geloof niet zo heeel erg in de z.g.n 'insiders' maar vond dit wel het vermelde waard..
Ik zal heel eerlijk zijn.. Heb ook dingen van ze gehoord die volgens mij niet (kunnen) kloppen (zo zou Alves automatisch naar Ajax komen bij verkoop van Huntelaar)..
Maar voordat ook maar iemand het op welke site dan ook over Kennedy had gehad wisten zij dit me al te vertellen..
Daarnaast wisten ze precies te vertellen dat ajax met Davids aan het onderhandelen was.. Het gerucht deed natuurlijk al langer de ronde maar zij wisten het wel op het goede moment te vertellen..
Ook wisten ze ver van tevoren dat ajax Elia en Delorge wilde hebben..
Delorge kwam en 2 dagen later stond er op internet ook dat ajax interesse had (gehad) in Elia.
Neem het met een korreltje zout maar ik vind het zo'n gekke optie nog niet..
Ik geloof niet zo heeel erg in de z.g.n 'insiders' maar vond dit wel het vermelde waard..
Ik zal heel eerlijk zijn.. Heb ook dingen van ze gehoord die volgens mij niet (kunnen) kloppen (zo zou Alves automatisch naar Ajax komen bij verkoop van Huntelaar)..
Maar voordat ook maar iemand het op welke site dan ook over Kennedy had gehad wisten zij dit me al te vertellen..
Daarnaast wisten ze precies te vertellen dat ajax met Davids aan het onderhandelen was.. Het gerucht deed natuurlijk al langer de ronde maar zij wisten het wel op het goede moment te vertellen..
Delorge kwam en 2 dagen later stond er op internet ook dat ajax interesse had (gehad) in Elia.
Neem het met een korreltje zout maar ik vind het zo'n gekke optie nog niet..
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah, zodra Kalou serieus de kans kreeg om weg te gaan, was hij weg. Zijn 'liefde voor Feyenoord' zal het probleem niet zijn.Daniel_vT schreef:Denk niet dat Salomon hier komt, geloof ook niet dat Chelsea hem zou laten gaan en de Ajax met hem bezig is. Mooie optie, maar daar is hij té Feyenoorder voor om naar Ajax te komen.
En dat laatste kwam ook van hen? Dat zou namelijk een teken kunnen zijn dat ze het gewoon uit hun dikke duim zuigen.gertjuh410 schreef:Laatste dagen van verschillende mensen gehoord die meer informatie hebben dan de meeste zogenaamde 'insiders' ..

Om er toch maar even op in te gaan: Kalou komt dan op huurbasis?
Als hij uberhaupt mocht kopen zal het waarschijnlijk kopen, waarom zou Ajax hem willen huren, als noodverband?joey schreef:Waarom zou Chelsea die jongen niet verhuren aan feeder club PSV?Thomas schreef:Om er toch maar even op in te gaan: Kalou komt dan op huurbasis?
Lijkt me zeer sterk dat Kalou komt, hij doet het aardig bij Chelsea. Over zijn salaris heb ik het dan niet eens.
[quote="gertjuh410"]Laatste dagen van verschillende mensen gehoord die meer informatie hebben dan de meeste zogenaamde 'insiders' ..
Neem het met een korreltje zout maar ik vind het zo'n gekke optie nog niet..[/quote]
Over welke mogelijke aankopen heeft hij het nog meer gehad dan?
Neem het met een korreltje zout maar ik vind het zo'n gekke optie nog niet..[/quote]
Over welke mogelijke aankopen heeft hij het nog meer gehad dan?
Misschien bedoelen ze Bona Kalou ? Dat lijkt mij een logischere optie...of is hij al verkocht door PSG ?gertjuh410 schreef:Salomon Kalou..
Let maar op..
Heb geen bron op internet maar ajax schijnt serieus met hem bezig te zijn.
Als ik meer weet zet ik het hier neer.
Zou wat mij betreft fantastisch zijn..
- gertjuh410
Nee ze bedoelden echt de Kalou van Chelsea..
Ik kan het ook niet geloven maar t lijkt me fantastisch en aangezien deze topic ONBETROUWBAAR TRANSFERNIEUWS heet dacht ik.. laat ik het toch maar neerzetten.
Bona hoef ik ook echt NIET te zien bij ons, als ik het zo hoor van iedereen is het bij lange na niet meer de Kalou van een paar jaar terug!!
Ik heb net met 1 van die mensen op msn gezeten, die was er nog steeds erg zeker van dat Ajax met Salomon Kalou bezig is mja.. Het blijft via via nieuws dus afwachten..
Andere naam die hij noemde is die van Defour die volgens hem zeker weten deze week nog komt.. Beetje achterhaald om hem nu te gaan noemen omdat die naam al weken overal genoemd wordt
Ik ga verder geen namen noemen want straks wordt ik er door jullie op afgerekend en heb geen zin een Alexander 2 te worden(a)
Vind het verder net als iedere AT-er gewoon heerlijk om elke dag weer te lezen in welke spelers MIJN cluppie interesse heeft.. Mooie tijd blijft dit toch:-) Laten we er het beste van hopen..
Ps.. Thomas, kheb t voor je gevraagd.. Volgens hem gaat het echt over het definitief overnemen van Kalou.
Lijkt me trouwens geen goedkoop grapje worden maar ben benieuwd..
Ik kan het ook niet geloven maar t lijkt me fantastisch en aangezien deze topic ONBETROUWBAAR TRANSFERNIEUWS heet dacht ik.. laat ik het toch maar neerzetten.
Bona hoef ik ook echt NIET te zien bij ons, als ik het zo hoor van iedereen is het bij lange na niet meer de Kalou van een paar jaar terug!!
Ik heb net met 1 van die mensen op msn gezeten, die was er nog steeds erg zeker van dat Ajax met Salomon Kalou bezig is mja.. Het blijft via via nieuws dus afwachten..
Andere naam die hij noemde is die van Defour die volgens hem zeker weten deze week nog komt.. Beetje achterhaald om hem nu te gaan noemen omdat die naam al weken overal genoemd wordt
Ik ga verder geen namen noemen want straks wordt ik er door jullie op afgerekend en heb geen zin een Alexander 2 te worden(a)
Vind het verder net als iedere AT-er gewoon heerlijk om elke dag weer te lezen in welke spelers MIJN cluppie interesse heeft.. Mooie tijd blijft dit toch:-) Laten we er het beste van hopen..
Ps.. Thomas, kheb t voor je gevraagd.. Volgens hem gaat het echt over het definitief overnemen van Kalou.
Lijkt me trouwens geen goedkoop grapje worden maar ben benieuwd..
- gertjuh410
Ik ben ook nooit zo posterig;-) Ben meer van het lezen:-)
Sowiezo geen berichtje overgeslagen in de transfer-topics de afgelopen jaren(a)
Ik ben ook niet degene van wie de nieuwtjes komen maar als ik een keer wat hoor laat k dat graag weten:-)
Als Nilsson komt weet ik niet of ik komend jaar weer op de tribune zit..
Las van de week op AN geloof ik een bericht waar k het wel btje mee eens ben..
We worden als supporters gewoon voorgelogen.. Dat alle spelers zullen blijven enzo.
Sorry maar Nilsson voor Babel, daar worden we niet beter van. Zelfde geldt voor Sneijder als hij weggaat.. Haal eerst maar eens een aantal fantsoenlijke spelers ervoor terug!!
Ik heb echter wel alle vertrouwen in Martin van Geel.. Die komt nog wel met leuke/verrassende namen:D Kben benieuwd iig:-)
Sowiezo geen berichtje overgeslagen in de transfer-topics de afgelopen jaren(a)
Ik ben ook niet degene van wie de nieuwtjes komen maar als ik een keer wat hoor laat k dat graag weten:-)
Als Nilsson komt weet ik niet of ik komend jaar weer op de tribune zit..
Las van de week op AN geloof ik een bericht waar k het wel btje mee eens ben..
We worden als supporters gewoon voorgelogen.. Dat alle spelers zullen blijven enzo.
Sorry maar Nilsson voor Babel, daar worden we niet beter van. Zelfde geldt voor Sneijder als hij weggaat.. Haal eerst maar eens een aantal fantsoenlijke spelers ervoor terug!!
Ik heb echter wel alle vertrouwen in Martin van Geel.. Die komt nog wel met leuke/verrassende namen:D Kben benieuwd iig:-)
Voorgelogen? Misschien. Maar de speler weet niet welke clubs zich melden en Ajax ook niet. Babel wilde volgens mij echt bij Ajax blijven, maar dan komt Liverpool en die kans kan hij niet laten lopen. Is dat voorliegen? Ik weet het niet. Toen hij zei dat hij wilde blijven, meende hij het ook.
Het leuke van geruchten is dat ze bevestigd of ontkracht worden. We zien het vanzelf.
Het leuke van geruchten is dat ze bevestigd of ontkracht worden. We zien het vanzelf.
Het stinkt aan alle kanten!
Als Ajax nee had gezegd tegen Liverpool was Babel met alle plezier gebleven, dat zegt hijzelf ook. Hij was nog lang niet van plan te vertrekken uit Amsterdam eigenlijk.joey schreef:Voorgelogen? Misschien. Maar de speler weet niet welke clubs zich melden en Ajax ook niet. Babel wilde volgens mij echt bij Ajax blijven, maar dan komt Liverpool en die kans kan hij niet laten lopen. Is dat voorliegen? Ik weet het niet. Toen hij zei dat hij wilde blijven, meende hij het ook.
- gertjuh410
Je hebt helemaal gelijk Joey, maar als supporters vind ik dat we best GROTE-aankopen mogen eisen. Waardige vervangers voor Babel en straks evt. Huntelaar en Sneijder!!
Zo niet, dan ligt de verantwoordelijkheid bij Fontein en z'n vriendjes die dan blijkbaar meer om geld geven dan om sportieve prestaties.
Om er nog een nieuwe naam tegenaan te gooien qua transfernieuws waar ik overigens mijn twijfels bij heb of hij het niveau aankan.. Denny Landzaat schijnt opnieuw in de interesse te staan van ajax volgens mijn connecties;-) Haha klinkt weer heel stom(A)
Lijkt mij dat we aan Gabri-Davids en dan de Maduro's e.d. genoeg hebben maar misschien als back-up?
Zo niet, dan ligt de verantwoordelijkheid bij Fontein en z'n vriendjes die dan blijkbaar meer om geld geven dan om sportieve prestaties.
Om er nog een nieuwe naam tegenaan te gooien qua transfernieuws waar ik overigens mijn twijfels bij heb of hij het niveau aankan.. Denny Landzaat schijnt opnieuw in de interesse te staan van ajax volgens mijn connecties;-) Haha klinkt weer heel stom(A)
Lijkt mij dat we aan Gabri-Davids en dan de Maduro's e.d. genoeg hebben maar misschien als back-up?
- gertjuh410
Absoluut mee eens..
Kstop nu ook met namen noemen die k afgelopen dagen heb gehoord.
Schieten we niks mee op en meestal klopt de helft niet dus laten we maar gewoon rustig afwachten.
Kan me de meerwaarde van Landzaat ook niet voorstellen voor dit Ajax..
Zeker niet als Maduro er volgend jaar weer staat.
Hoe zit het eigenlijk met Kim Kallstrom? Speelt hij alles bij Lyon?
Jammer dat we die niet gehaald hebben toen het nog kon.. was altijd erg gecharmeerd van zijn spel(voor zover ik hem heb zien spelen natuurlijk)
Niet haalbaar waarschijnlijk maar een erg goede speler.
En hoe staat het met Modric? Nog nooit zien spelen dus ben wel benieuwd naar hem..
Kstop nu ook met namen noemen die k afgelopen dagen heb gehoord.
Schieten we niks mee op en meestal klopt de helft niet dus laten we maar gewoon rustig afwachten.
Kan me de meerwaarde van Landzaat ook niet voorstellen voor dit Ajax..
Zeker niet als Maduro er volgend jaar weer staat.
Hoe zit het eigenlijk met Kim Kallstrom? Speelt hij alles bij Lyon?
Jammer dat we die niet gehaald hebben toen het nog kon.. was altijd erg gecharmeerd van zijn spel(voor zover ik hem heb zien spelen natuurlijk)
Niet haalbaar waarschijnlijk maar een erg goede speler.
En hoe staat het met Modric? Nog nooit zien spelen dus ben wel benieuwd naar hem..
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dan voeg ik er maar gelijk aan toe, dat daar ook gesteld wordt, dat vertegenwoordigers van Prieto gisteren gearriveerd zijn in Amsterdam en wel in het Amstel-hotel.Ajax Rules schreef:Het wordt hier weer aardig AN-erig...jammer.
HtC wil Prieto er heel graag bij hebben en het AD schrijft vandaag ook, dat hij de opvolger van De Mul moet worden.
Dan zou het weleens kunnen zijn dat Kennedy Sneyder gaat opvolgen, lijkt mij geen slechte zaak!rush2112 schreef:Dan voeg ik er maar gelijk aan toe, dat daar ook gesteld wordt, dat vertegenwoordigers van Prieto gisteren gearriveerd zijn in Amsterdam en wel in het Amstel-hotel.Ajax Rules schreef:Het wordt hier weer aardig AN-erig...jammer.
HtC wil Prieto er heel graag bij hebben en het AD schrijft vandaag ook, dat hij de opvolger van De Mul moet worden.
Als je dan ook nog Suarez en eventueel Kalou binnen kunt halen staat er een heel behoorlijk elftal. Daarnaast kun je ook nog eens tientallen miljoen reserveren voor komend seizoen of buitenkansjes.