Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 9:18 pm

Maar Ajax bepaalt zelf wat ze de hoofdprijs vindt. Als er afgesproken is dat hij volgend jaar voor 20 weg mag, is 24 miljoen nu echt de moeite van het overwegen niet waard. Wat mij betreft dan natuurlijk
I think I lost my fucking headache

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 9:19 pm

Marillion schreef:
LucaS schreef:Waarom niet?
Omdat dat bijna de helft van onze complete begroting is.
En dus? Wat winnen we ermee? Volgend jaar gaat hij ook voor een fors bedrag weg

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 09, 2007 9:19 pm

Marillion schreef:Voor 30 miljoen is ie weg. En eerlijk gezegd kun je een dergelijk bod ook haast niet weigeren.
Inderdaad er is een wereld van verschil of spelen voor Ajax of voor het koninklijk Real Madrid. Zelfde geldt voor die Kakkerlak die voor 13 milj. tekent. Je gaat dan gewoon.
1 nadeel van zo'n club dit jaar is het schuster maar met teleurstellende resultaten kan ie er ook zo uit liggen en wie weet wie daar dan de nieuwe trainer word en die wilt dan natuurlijk ook weer nieuwe spelers.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 9:25 pm

LucaS schreef:
Marillion schreef:
Wat we ermee winnen? 30 miljoen om precies te zijn.

Kijk, als ik puur naar het voetbal kijk hou ik Sneijder natuurlijk liever in Amsterdam. Maar als Ajax 30 miljoen kan pakken op 1 speler dan is het haast onverantwoord om dat niet te doen. Bijna de helft van je begroting is veel hoor. Daarmee kun je je elftal op 2 tot 3 plaatsen versterken en ook nog geld overhouden om naar de bank te brengen.

Het zou alleen wel zaak zijn om de zaken met een vervanger deze keer wat beter op orde te hebben. Die moet er direct zijn en daarmee moeten we ook niet al te veel van die 30 miljoen weer inleveren.
Nil volentibus arduum

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 09, 2007 9:28 pm

30 miljoen voor Sneijder is een geweldig bedrag, enig nadeel van alles is dat mijn vertrouwen in van Geel werkelijk tot het nulpunt gedaald is. Het schaduwelftal baart me grote zorgen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 09, 2007 9:29 pm

De potentiële vervangers voor Sneijder zijn we als het goed is al jaren aan het scouten dus ik neem aan dat een deel van die 30 miljoen beter besteed zou worden dan de miljoenen voor Babel. Ok, misschien naief gedacht.

30 Miljoen kun je niet weigeren. 24 Miljoen nog wel, want in principe was al besloten dat Sneijder niet meer zou vertrekken. Dan moet er dus de hoofdprijs komen voordat je van gedachten verandert.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 09, 2007 9:30 pm

LucaS schreef:
Marillion schreef:
Wel een stuk minder hoor met een 1-jarig contract.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Sneijder nu nog weg gaat, die jongen heeft nu helemaal in zn hoofd dat ie nog een jaar bij AJAX blijft.

Nihad

Bericht door Nihad » do aug 09, 2007 9:31 pm

Ik kan mij niet voorstellen dat Real zoveel geld biedt voor Sneijder. Echt niet.

Volgens mij is het bedrag veel lager.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 09, 2007 9:32 pm

Nihad schreef:Ik kan mij niet voorstellen dat Real zoveel geld biedt voor Sneijder. Echt niet.

Volgens mij is het bedrag veel lager.
Van een club die 13 miljoen voor Drenthe neer wil leggen kun je alles verwachten. Mocht het echt 30 worden vind ik toch dat je het moet doen, dat is zo ongelooflijk veel geld en ik mag toch aannemen dat MvG wel een vervanger op het oog heeft.

Nihad

Bericht door Nihad » do aug 09, 2007 9:35 pm

Probleem is natuurlijk dat het erg kort dag is.

Misschien is het wat om van de 30 miljoen er 15 te bieden op Aissati? :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 09, 2007 9:42 pm

brigade zuid schreef:Van een club die 13 miljoen voor Drenthe neer wil leggen kun je alles verwachten. Mocht het echt 30 worden vind ik toch dat je het moet doen, dat is zo ongelooflijk veel geld en ik mag toch aannemen dat MvG wel een vervanger op het oog heeft.
Optimist!

Ik betwijfel dat dus.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do aug 09, 2007 9:46 pm

Sneijder weg? Drama! Zelfs al komt een Defour of Martens oid, die zijn (nog) niet zo goed als Sneijder. Bovendien moeten die nog ingespeeld worden in het elftal. Wie weet wil vd Vaart wel :D

Maar ja...wel een hoop geld. Ik zeg 30 miljoen of anders niet. Real moet wel, want ze moeten toch wat kopen. Tot nu toe flopt bijna alles wat ze proberen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 9:48 pm

Ajax moet het ook hard spelen. 30 miljoen en geen cent minder. Maar als je dat kunt krijgen moet je het denk ik toch doen. Ook al is het wel weer erg kort dag.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » do aug 09, 2007 9:56 pm

joey schreef:
brigade zuid schreef:Van een club die 13 miljoen voor Drenthe neer wil leggen kun je alles verwachten. Mocht het echt 30 worden vind ik toch dat je het moet doen, dat is zo ongelooflijk veel geld en ik mag toch aannemen dat MvG wel een vervanger op het oog heeft.
Optimist!

Ik betwijfel dat dus.
Bij 26 Miljoen is Sneijder ( als hij bij real wil voetballen ) weg ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 09, 2007 10:10 pm

Voetske schreef:
joey schreef:
Optimist!

Ik betwijfel dat dus.
Bij 26 Miljoen is Sneijder ( als hij bij real wil voetballen ) weg ...
Hij wil wel en Ajax ook voor dat bedrag.

Een jaar HtC en de waarde van De Mul, Babel en Sneyder is vervijfvoudigd? :kwijl.gif: Ik zie liever dat Sneijder blijft, ondanks het vele geld. RM heeft nog een paar dagen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Red
Contacteer:

Bericht door Red » do aug 09, 2007 10:15 pm

onder geen beding laten vertrekken. hij heeft zijn woord gegeven. en het is veel te kort dag om voor een adequate vervanger te zorgen. no way, echt niet.
dit had een maand geleden moeten gebeuren, vlak na het vertrek van Babel, dan had er nog voldoende tijd geweest. volgende week is de voorronde al.
...een beet're club dan deze is er niet!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 1:15 am

Ik heb altijd gedacht dat Ajax er als team op vooruit zou kunnen gaan met de verkoop van Sneijder, totdat ik de aankopen van deze zomer mocht aanschouwen. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat de hand volledig van de knip mag als Sneijder voor zo'n bedrag verkocht wordt. In dat geval mag er een vervanger voor Sneijder gehaald worden en in de toekomstige vacatures van linkshalf, centrumverdediger, en centrumspits geïnvesteerd worden. Laten we alsjeblieft eens op de zaken vooruit lopen.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » vr aug 10, 2007 1:38 am

Bod Real op Sneijder
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Hoewel Wesley Sneijder onlangs besloot bij Ajax te blijven, onderneemt Real Madrid toch een serieuze poging de middenvelder los te weken. Het bod van de Koninklijke is zes miljoen euro lager dan de dertig miljoen die Ajax vraagt. Door de afzegging van Michael Ballack richt Real Madrid nu het vizier op de Nederlandse international.
Wesley Sneijder
In een eerder stadium haakte Valencia af. Sneijder wilde daarna rust creëren door snel duidelijkheid over zijn toekomst te verschaffen, maar hield altijd een slag om de arm omdat Spanje zijn droomland is. Ook Ajax kon gisteren geen zekerheid bieden. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus Maarten Fontein.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 10, 2007 1:56 am

Niet laten gaan! Volgend jaar krijgen we ook 30 miljoen voor hem hoor!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 5:37 am

Demosthenes schreef:Hij wil wel en Ajax ook voor dat bedrag.

Een jaar HtC en de waarde van De Mul, Babel en Sneyder is vervijfvoudigd? :kwijl.gif:
Sterker nog, een jaartje Ten Cate in de nederlandse competitie en alle Nederlandse spelers zijn belachelijke veel waard. Zelfs feyenoord spelers worden door Henks invloed in 1 jaar tijd tien keer zoveel waard! Het is wat!

Red
Contacteer:

Bericht door Red » vr aug 10, 2007 7:16 am

thaumaturgy schreef:Bod Real op Sneijder
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Hoewel Wesley Sneijder onlangs besloot bij Ajax te blijven, onderneemt Real Madrid toch een serieuze poging de middenvelder los te weken. Het bod van de Koninklijke is zes miljoen euro lager dan de dertig miljoen die Ajax vraagt. Door de afzegging van Michael Ballack richt Real Madrid nu het vizier op de Nederlandse international.
Wesley Sneijder
In een eerder stadium haakte Valencia af. Sneijder wilde daarna rust creëren door snel duidelijkheid over zijn toekomst te verschaffen, maar hield altijd een slag om de arm omdat Spanje zijn droomland is. Ook Ajax kon gisteren geen zekerheid bieden. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus Maarten Fontein.
die hoord geld klapperen om zijn oren. de hond. wanneer ze Sneijder alsnog verkopen is het vertrouwen in het bestuur echt tot 0 gedaald bij mij. kampioen dat wil ik worden en ver komen in de CL. die 30 tyfus miljoenen hoeven van mij niet. er wordt toch geen flikker mee uitgevoerd. je krijgt er geen Sneijder voor terug.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 7:18 am

LucaS schreef:
Demosthenes schreef:Hij wil wel en Ajax ook voor dat bedrag.

Een jaar HtC en de waarde van De Mul, Babel en Sneyder is vervijfvoudigd? :kwijl.gif:
Sterker nog, een jaartje Ten Cate in de nederlandse competitie en alle Nederlandse spelers zijn belachelijke veel waard. Zelfs feyenoord spelers worden door Henks invloed in 1 jaar tijd tien keer zoveel waard! Het is wat!
Je doelt op buys, charisteas, ekramy, huysegems, kolkka?, of wie zijn er nog meer voor niets/weinig weggegaan of wilden wel, maar konden niet?

De waarde van drente heeft niets te maken met feyenoord. Voor het EK was hij niet eens zeker van een basisplaats in Jong Oranje (Emanuelson maakte meer kans), maar omdat de media een knuffel nodig hadden (Quincy deed niet mee) is hij zo populair geworden, kan feyenoord niets aan doen. Drente is 100% Idols.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 7:21 am

Henkie kan ook niets doen aan de waarde van Sneijder en Babel. Net zoals Jans niet de wondertrainer is die Suarez 5 keer zo goed heeft gemaakt in 1 seizoen.

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 7:26 am

LucaS schreef:Henkie kan ook niets doen aan de waarde van Sneijder en Babel. Net zoals Jans niet de wondertrainer is die Suarez 5 keer zo goed heeft gemaakt in 1 seizoen.
Babel was voor dit seizoen niets waard! Arsenal was bereid (heb ik uit kranten en AT) zes miljoen te geven, maar Ajax wilde er negen. Voor Sneijder was m.i. niet eens belangstelling? (Behalve op sites als voetbalzone) en Suarez bleek een goudmijn te zijn voor Groningen, dat gebeurt soms.

Dat de markt overspannen is, hoef ik niet te melden, dat kan iedereen zien, maar ik zie Ajax beter spelen dan onder de voorgangers van HtC en om die reden kom ik naar Ajax. Beter voetbal komt ook dankzij HtC.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 7:32 am

Babel is duurder en beter geworden omdat hij ouder werd. Het jaar voor Henks komst was zijn eerste volledige seizoen en hij had daarin volkomen terecht geen basisplaats. Sneijder was altijd al een geweldig talent en speelde de weinige wedstrijden in het laatste seizoen Blind ook zeer sterk. Maar goed, dat seizoen speelde hij slechts 19 wedstrijden in de competitie (ongeveer) omdat hij lang last had van blessures. En natuurlijk (maar nbiet weer die discussie helemaal overnieuw) speelt Ajax beter onder ten cate. Dat mag ook wel met de versterkingen die hij kreeg. Al jaren was het probleem van Ajax, volgens vriend en vijand, dat er geen ervaren spelers waren en dat jonkies als van der Vaart en Sneijder noodgedwongen leidertje moesten spelen. Zet de selecties met fitte spelers van voorgaande twee seizoenen naast elkaar. Ten Cate laat Ajax juist saaier spelen dan zijn voorgangers, is wat dat betreft Koeman II

Plaats reactie