PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Er werd wel degelijk naar gevraagd hoe PSV zou reageren als Ajax zich zou melden, en daarop antwoordde Reker expliciet niet bij voorbaat een transfer van Aissati naar Ajax uit te sluiten
Ik vond het veel stuitender dat Reker zich uitsprak voor collectief straffen. Ja! Laten we 60 jaar terug gaan in de tijd!
Het leukste was dat hij op een gegeven moment zei dat hij tegen geldboetes was. Behalve als het om 250 euro gaat om uit een vak te komen natuurlijk. :hypocrite.gif:
Harm

Bericht door Harm »

Het één sluit het ander niet uit.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jöhnk schreef:Ik vond het veel stuitender dat Reker zich uitsprak voor collectief straffen. Ja! Laten we 60 jaar terug gaan in de tijd!
Verbaast me niets. Heb Reker altijd al zo'n korporaaltje gevonden. Met zijn berispingen aan het adres van trainers... Wat kun je van zo iemand verwachten? :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Collectief straffen gebeurd toch al lang. Een paar gasten die een trein slopen en de hele meuk mag het vak niet in. (AJAX supps bij Fnoord - Ajax paar jaar terug en Utrecht supps bij de Arena een paar jaar terug.)
joey
Erelid

Bericht door joey »

PSV dreigt Koné kwijt te raken

door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - PSV dreigt Arouna Koné kwijt te raken. Nadat eerder Galatasaray en VfL Wolfsburg achter het net visten, lijkt FC Sevilla wel een goede kans te maken. De Spanjaarden brachten een openingsbod uit van negen miljoen euro en zijn met een delegatie in Nederland om te onderhandelen met PSV.
Dreigt kwijt te raken? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Koné links en rechts wordt aangeboden. PSV lijkt genoegen te nemen met een bescheiden winst (gedeeld met Roda). Daarom is Perez ook gehaald.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dat moet haast wel. Zijn naam duikt ineens wel bij erg veel clubs op. Als Psv hem kan verkopen aan Sevilla doen ze dat zeker.

En als ze dan met dat geld vervolgens even Luque ophalen in Newcastle lopen wij niet het risico dat wij die speler krijgen.
Nil volentibus arduum
Jesse

Bericht door Jesse »

NFP schreef:Ditsoort thuiswedstrijden gaan PSV doorgaans niet zo lastig af.
Behalve vorig seizoen. :666.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
NFP

Bericht door NFP »

Vorig seizoen wonnen we alles thuis behalve AZ en Ajax.
Jesse

Bericht door Jesse »

Ah, ik dacht dat het NEC - PSV was. My bad.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

2-2.

Dat had mama aan mij beloofd.
Jesse

Bericht door Jesse »

Volgens mij kwam het vooral door de Keizer van Brakkestein. :ajaxscarf.gif:
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Jesse schreef:Volgens mij kwam het vooral door de Keizer van Brakkestein. :ajaxscarf.gif:
Ssssstt...die mot nog veel te lang gemist worden... :sad.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Brak waren we de dag daarna pas, Jesse. Op mijn verjaardag nota bene.
joey
Erelid

Bericht door joey »

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

joey schreef:

EINDHOVEN - PSV dreigt Arouna Koné kwijt te raken. Nadat eerder Galatasaray en VfL Wolfsburg achter het net visten, lijkt FC Sevilla wel een goede kans te maken. De Spanjaarden brachten een openingsbod uit van negen miljoen euro en zijn met een delegatie in Nederland om te onderhandelen met PSV.
Dreigt kwijt te raken? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Koné links en rechts wordt aangeboden. PSV lijkt genoegen te nemen met een bescheiden winst (gedeeld met Roda). Daarom is Perez ook gehaald.
Ik vraag me nog altijd af waarom Ajax hem toen afgekeurd heeft.
Daar heeft niemand het meer over.
En PSV laat hem nu wel heel makkelijk gaan.
Frank

Bericht door Frank »

joey schreef:

Ik blijf het vreemd vinden dat volgens jou PSV heel vaak spelers zelf aanbied. Als er berichten over Ajax spelers in de media verschijnen is er nooit die verdenking...

Overigens, als Valencia dezelfde 22 miljoen over heeft voor Affelay als voor vd Vaart, mag hij van mij gaan. Hij is toch erg vaak geblesseerd en waarschijnlijk zal er minimaal een van het drietal Bakkal-Aissati- Affelay regelmatig niet spelen. :1evil.gif:
joey
Erelid

Bericht door joey »

Frank schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat volgens jou PSV heel vaak spelers zelf aanbied. Als er berichten over Ajax spelers in de media verschijnen is er nooit die verdenking...
Dit is toch compleet voorspelbaar? Waarom heeft PSV Perez gehaald? En Lazovic? Die spelers + Farfan + Koné, dat is een beetje teveel van het goede. Logisch dat PSV probeert een speler te slijten en dan kies je natuurijk voor de duurste, die bovendien lang niet de beste is. Bij PSV springen ze een gat in de lucht als ze van de molensteen af zijn die Koné heet.
Overigens, als Valencia dezelfde 22 miljoen over heeft voor Affelay als voor vd Vaart, mag hij van mij gaan. Hij is toch erg vaak geblesseerd en waarschijnlijk zal er minimaal een van het drietal Bakkal-Aissati- Affelay regelmatig niet spelen. :1evil.gif:
Dat kan ik me voorstellen, maar Afellay heeft lang niet de status van VDV of Sneijder. Dat kun je dus vergeten.
goodfella

Bericht door goodfella »

Hij heeft 9 miljoen gekost en bij een bod van 9 miljoen gaan ze al onderhandelen met Sevilla. haha

Overigens gaat psv dan Koevermans halen. En gaan ze er per definitie dus niet op achteruit.
Frank

Bericht door Frank »

joey schreef:Dit is toch compleet voorspelbaar? Waarom heeft PSV Perez gehaald? En Lazovic? Die spelers + Farfan + Koné, dat is een beetje teveel van het goede. Logisch dat PSV probeert een speler te slijten en dan kies je natuurijk voor de duurste, die bovendien lang niet de beste is. Bij PSV springen ze een gat in de lucht als ze van de molensteen af zijn die Koné heet.
Het gaat mij meer om het feit dat jij er eigenlijk meteen vanuit gaat dat Sevilla niet zelf met de interesse is gekomen, maar dat PSV hem aangeboden heeft.
joey schreef:Dat kan ik me voorstellen, maar Afellay heeft lang niet de status van VDV of Sneijder. Dat kun je dus vergeten.
Er stond niet voor niets :1evil.gif: achter
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dat doen zoveel clubs. Het is algemeen bekend dat PSV regelmatig een grote transfer nodig heeft. Als er dan vanzelf geen belangstelling komt, dan stuurt een club een makelaar de boer op. Ik denk dat dat in dit geval gebeurd is, omdat het transferbeleid van PSV al voorzag in het vertrek van zeker één aanvaller.
PSV zal misschien ook wel Aissati of Afellay willen verkopen. Dan is het VDV-Sneijder-ll-probleem van Koe ook opgelost.
joey
Erelid

Bericht door joey »

PSV ziet in Luque opvolger van Koné

ROTTERDAM - Als PSV Arouna Koné verkoopt aan Sevilla, mengt de landskampioen zich in de strijd met Feyenoord en Ajax om Albert Luque.

Albert Luque kan kiezen uit drie Nederlandse topclubs. FOTO ACTION IMAGES
PSV ziet wil hem dan snel aan de selectie toe voegen. De Spanjaard van Newcastle United was in de winter al bijna PSV’er maar toen ketste zijn komst op het allerlaatste moment toch nog af.

De komst van Luque hangt vooralsnog wel af van het vertrek van Arouna Koné, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van FC Sevilla. De houder van de UEFA Cup heeft een bod uitgebracht op de aanvaller uit Ivoorkust dat in Eindhoven serieus wordt genomen. Het ziet er dan ook goed uit voor Koné.

Inmiddels heeft het management van Koné al een aantal gesprekken in Spanje achter de rug. Koné zelf heeft wel oren naar een transfer naar de Primera Division. De aanvaller zei vorige week nog gedecideerd ‘nee’, toen Galatatsaray voor hem naar Eindhoven kwam. Koné vindt Sevilla echter van een andere orde. De Spanjaarden legden zowel dit als vorig jaar beslag op de UEFA Cup en versloegen afgelopen weekeinde nog Real Madrid in de strijd om de Spaanse Super Cup.

Arouna Koné kwam in de zomer van 2005 voor negen miljoen euro over van Roda JC. Net als bijna alle spelers van de landskampioen heeft hij een vaste afkoopsom in zijn contract staan. Naar verluidt is dat een bedrag van tussen de twaalf en dertien miljoen euro, voor veel minder zal PSV de speler niet van de hand doen.

In twee seizoenen PSV speelde Koné 52 competitiewedstrijden waarin hij 21 maal scoorde.

Als de transfer van Koné naar Spanje doorgaat, zal PSV dus een nieuwe poging ondernemen om Albert Luque naar Eindhoven te halen. Voorzitter Freddie Shepherd blokkeerde zijn overgang een half jaar geleden.

PSV zal bij zijn pogingen Luque vast te leggen concurrentie ondervinden van Feyenoord én Ajax, die in hun zoektocht naar aanvallende versterking ook hun oog hebben laten vallen op de voormalige Spaanse international.

Newcastle United zal Luque overigens niet verkopen. De club wil de speler verhuren aan de partij die het meeste wil bijdragen aan het voor Nederlandse begrippen exorbitante week salaris van Luque (60.000 euro).

Het meeste geld zit momenteel zonder twijfel bij Ajax. Luque heeft echter een speciale band met de technische staf van PSV - die hij kent uit zijn Barcelona-tijd - én de spits van Feyenoord. De Catalaan speelde met Roy Makaay samen bij Deportivo la Coruna.
AD

Jemig, wat een slechte deal was dat destijds. Negen miljoen betalen, Roda een percentage bij doorverkoop beloven en dan nog een clausule die maar een paar miljoen boven de aankoopprijs ligt- hoe krijg je het voor elkaar! :aai.gif:
Aristides

Bericht door Aristides »

Eerst voor één miljoen huren, daarna voor negen miljoen kopen.

Zou de volgende zin ook in andere kranten staan?

Het meeste geld zit momenteel zonder twijfel bij Ajax. Luque heeft echter een speciale band met de technische staf van PSV - die hij kent uit zijn Barcelona-tijd - én de spits van Feyenoord. De Catalaan speelde met Roy Makaay samen bij Deportivo la Coruna.

Ajax is m.i. niet op zoek naar een vervanger voor Suarez, want Rommedahl speelde er al, Mitea en Manucharyan kunnen er spelen en wie weet valt John Goossens een keer in.

Een speciale band met Makaay, het moet niet gekker worden; komt hij dan voor € 6.000 per week i.p.v. € 60.000 per week? (Voor dat geld heb ik ook een special band met de spits van feyenoord)

Update:

€ 60.000 per week, dat is ± € 3.000.000 per jaar, voor feyenoord geen probleem. Jaren geleden verdiende van hooidonk al 6 miljoen gulden per jaar!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Baseman

Bericht door Baseman »

joey schreef:Jemig, wat een slechte deal was dat destijds. Negen miljoen betalen, Roda een percentage bij doorverkoop beloven en dan nog een clausule die maar een paar miljoen boven de aankoopprijs ligt- hoe krijg je het voor elkaar! :aai.gif:
Jij hebt een erg selectief vertrouwen in de media...ik zou als ik jou was weinig vertrouwen hebben in die 9 miljoen en dat percentage na doorverkoop. Maar goed, dat heb ik al vaker gezegd.

Als jij liever denkt dat ze bij PSV achterlijk zjin dan ga je gang :pulp.gif:
Toppie

Bericht door Toppie »

Transfer Väyrynen zit muur vast

www.voetbalonline.nl, 22 augustus 2007 10:35 - De beoogde transfer van PSV-middenvelder Mika Väyrynen naar Deby County komt maar niet rond. “De situatie is dat de financiële mensen met elkaar onderhandelen en er maar niet uit willen komen. Één of twee mensen draaien er om heen en veranderen telkens weer hun standpunt. Wij blijven echter achter ons bod staan. We zullen zien wat r de komende dagen gaat gebeuren”, aldus Billy Davies, coach van Derby.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Baseman schreef:Jij hebt een erg selectief vertrouwen in de media...ik zou als ik jou was weinig vertrouwen hebben in die 9 miljoen en dat percentage na doorverkoop. Maar goed, dat heb ik al vaker gezegd.
Nol Hendriks heeft in de VI gezegd dat Roda een percentage kreeg, dus zal het wel zo zijn, denk je niet?
Mwah, achterlijk is een groot woord, maar ik ben blij dat Stan Valckx geen TD is van Ajax.
Gesloten