PSV 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeker niet. Hij zal ook heus wel zijn goaltjes meepikken. Er zijn alleen ook wat minpunten. Voor 6,9 miljoen haal je een speler waar amper restwaarde op zit en die voetballend ook niet zo heel veel toevoegt. Hij heeft het afgelopen seizoen heel veel goals gemaakt, maar om daar als topclub de hoofdprijs voor te betalen? Poeh, ik vind het nogal wat.
- peter
Als ik TD van een club als PSV zou zijn (kuch, kuch), dan zou ik dat geld eerder in een talentvolle jonge spits steken. PSV moet op zoek gaan naar spelers waar ze over 2 à 3 jaar de hoofdprijs voor kunnen vangen en niet naar spelers waar ze nu de hoofdprijs voor moeten betalen. Bij Koef weet jenatuurlijk wel wat je krijgt, maar ik ben benieuwd of hij die hoge belofte in kan lossen.
Klopt, maar Farfan scoort ook makkelijk. En Perez ook. En Lazovic ook.brigade zuid schreef:Ik wou net zeggen, laten we niet net doen of Koef er niks van kan, hij scoort toch makkelijk.
Kone was belangrijk vanwege zijn acties, snelheid en balvastheid. Met de Koef (inderdaad een prima spits an sich) levert Psv die kwaliteiten in en haalt het juist de kwaliteiten binnen die het al heeft.
Ik denk dus niet dat dit zo'n goede deal is, maar we zullen zien.
Ja, zo denk jij, Psv denkt iets anders en de laatste jaren denken ze niet slecht daar in Eindhoven met 3 keer op rij Kampioen van Nederland en keer op keer het halen van de 2e ronde CL.Peter schreef:Als ik TD van een club als PSV zou zijn (kuch, kuch), dan zou ik dat geld eerder in een talentvolle jonge spits steken. PSV moet op zoek gaan naar spelers waar ze over 2 à 3 jaar de hoofdprijs voor kunnen vangen en niet naar spelers waar ze nu de hoofdprijs voor moeten betalen. Bij Koef weet jenatuurlijk wel wat je krijgt, maar ik ben benieuwd of hij die hoge belofte in kan lossen.
Nee dan wij met al onze ( kuch kuch .. gaat over .. ) talenten ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Het is wel een hele andere speler idd. Ik verwacht ook geen basisplek voor hem dus in die zin is ie wel weer prijzig natuurlijk.Jöhnk schreef:Klopt, maar Farfan scoort ook makkelijk. En Perez ook. En Lazovic ook.brigade zuid schreef:Ik wou net zeggen, laten we niet net doen of Koef er niks van kan, hij scoort toch makkelijk.
Kone was belangrijk vanwege zijn acties, snelheid en balvastheid. Met de Koef (inderdaad een prima spits an sich) levert Psv die kwaliteiten in en haalt het juist de kwaliteiten binnen die het al heeft.
- peter
Over de prestaties van PSV niets dan lof, maar om het hoofd boven water te houden zal men wel iets inventiever mogen zijn. Je weet immers dat het geen vetpot (meer) is, dus zul je echt goed na moeten denken over je kapitaal. Iets waar ik nu mijn twijfels bij zet. Ik had immers ook echt verwacht dat er al lang een vervanger voor Kone achter de schermen klaar stond. Aangezien Reker een statement heeft gemaakt, kunnen we concluderen dat dit niet het geval was.Voetske schreef:Ja, zo denk jij, Psv denkt iets anders en de laatste jaren denken ze niet slecht daar in Eindhoven met 3 keer op rij Kampioen van Nederland en keer op keer het halen van de 2e ronde CL.Peter schreef:Als ik TD van een club als PSV zou zijn (kuch, kuch), dan zou ik dat geld eerder in een talentvolle jonge spits steken. PSV moet op zoek gaan naar spelers waar ze over 2 à 3 jaar de hoofdprijs voor kunnen vangen en niet naar spelers waar ze nu de hoofdprijs voor moeten betalen. Bij Koef weet jenatuurlijk wel wat je krijgt, maar ik ben benieuwd of hij die hoge belofte in kan lossen.
Nee dan wij met al onze ( kuch kuch .. gaat over .. ) talenten ...
Ik vind Koevermans wel een ander type dan wat ze tot nu toe hebben. Ik denk alleen dat hij (blessures en schorsingen daargelaten) vooral als pinchitter ingezet zal worden, en of dat nu hetgeen is waar hij op zit te wachten?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
'Jöhnk schreef:Klopt, maar Farfan scoort ook makkelijk. En Perez ook. En Lazovic ook.brigade zuid schreef:Ik wou net zeggen, laten we niet net doen of Koef er niks van kan, hij scoort toch makkelijk.
Ik ben het met je eens, Jöhnk. Koevermans is stukken mineder complimentair aan deze selectie dan Kone. Het is net zoiets als wanneer Ajax met een fitte Davids en Gabri 7 miljoen in een balafpakker en metervreter van 30 had gestoken.
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
Complimenten aan Twente ! Ze speelden heel aardig en de 2e helft waren ze de bovenliggende partij. PSV is nog in opbouw en het middenveld was vandaag te licht, maar dat was te verwachten. PSV heeft een punt gewonnen vandaag.
Ik zal overigens blij zijn als Farfan binnenkort terug is, hij wordt gemist.
En een moedige en terechte beslissing van de grens, de overtreding werd net voor de 16 ingezet...gelukkig.
Natuurlijk zullen de acties, de kracht en de dreiging van Koné gemist gaan worden, maar zijn gebrek aan effectiviteit en overzicht (al werd hij op dit punt steeds beter) niet. PSV maakt winst op Koné, haalt er een aanvulling op de selectie voor terug en heeft weer een positief eigen vermogen. Niet slecht ! Helemaal niet vergeleken met de transfers die de afgelopen seizoenen gedaan werden in de slotweek...
Ik zal overigens blij zijn als Farfan binnenkort terug is, hij wordt gemist.
Het was geen doorgebroken speler, Addo liep er namelijk nog langs.Thijs schreef:Maar gaf PSV-verdediger geel omdat ie pingel+geel wel te zwaar vond (doorgebroken speler)...Komt ie later terug van zn beslissing en kan ie niet ineens rood meer geven.
En een moedige en terechte beslissing van de grens, de overtreding werd net voor de 16 ingezet...gelukkig.
Koef is ook balvast en verder heeft Lazo een actie en snelheid in huis, evenals Farfan. PSV miste een balvast en kopsterk aanspeelpunt en dat heeft men nu wel in huis.Jöhnk schreef:Kone was belangrijk vanwege zijn acties, snelheid en balvastheid. Met de Koef (inderdaad een prima spits an sich) levert Psv die kwaliteiten in en haalt het juist de kwaliteiten binnen die het al heeft.
Natuurlijk zullen de acties, de kracht en de dreiging van Koné gemist gaan worden, maar zijn gebrek aan effectiviteit en overzicht (al werd hij op dit punt steeds beter) niet. PSV maakt winst op Koné, haalt er een aanvulling op de selectie voor terug en heeft weer een positief eigen vermogen. Niet slecht ! Helemaal niet vergeleken met de transfers die de afgelopen seizoenen gedaan werden in de slotweek...
Eerder in dit theater: Stam begaat tegen Utrecht uit een overtreding een paar meter buiten de zestien. Strafschop tegen, we worden geen kampioen door ........
Weer zo'n financieel succes? Zullen we over een paar jaar wel weer de echte cijfers horen? Winst op kone? Ik heb nergens de officiële mededeling van de transfersom gezien. Was dat prijsniveau drente of De Mul of ertussenin?
Ik heb geen idee van de wisselingen bij Twente; Kennedy is vertrokken, zijn de anderen gebleven? In dat geval heeft Twente een sterk team.
Weer zo'n financieel succes? Zullen we over een paar jaar wel weer de echte cijfers horen? Winst op kone? Ik heb nergens de officiële mededeling van de transfersom gezien. Was dat prijsniveau drente of De Mul of ertussenin?
Ik heb geen idee van de wisselingen bij Twente; Kennedy is vertrokken, zijn de anderen gebleven? In dat geval heeft Twente een sterk team.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!