PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman

Bericht door Baseman »

Maar Sneijder vertrok pas vlak voor de deadline, daarvoor was Ajax nog dé kandidaat samen met AZ.

En inderdaad, de kenners zitten er ieder seizoen toch aardig langs :icon_biggrin.gif:
Jesse

Bericht door Jesse »

Jöhnk schreef:De kenners neem ik niet serieus. Derksen: 'PSV en Ajax zijn dit jaar kansloos voor de titel'.
Heeft-ie dat echt gezegd? :biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Baseman

Bericht door Baseman »

Ik had die uitspraak ook gemist, maar Genee herinnerde hem er gisterenavond even fijntjes aan :icon_biggrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:
Thomas schreef:Geweldige ploeg, dat Feyenoord. Vooral die Hofland en De Cler. :hypocrite.gif:
Jammer dat je altijd van dit soort opmerkingen moet maken Thomas...
Wat is daar nou weer jammer aan? Of mogen we tegenwoordig niet een beetje jennen?
Baseman schreef: de hele ploeg presteert slecht, maar jij probeert je gelijk te halen door er 2 spelers uit te lichten over wie toevallig een discussie is gevoerd. Dus Makaay kan er ook niets meer van als ik de lijn van jouw woorden even door trek ?
Ik probeerde overigens niet alleen m’n gelijk te halen m.b.t. onze discussie over De Cler hoor. Het ging me meer om het feit dat ik al een tijdje aangaf dat Feyenoord schromelijk overschat wordt en ik me niet zoveel zorgen maakte over die ploeg op de lange termijn. En dat De Cler in vrijwel iedere topwedstrijd matig tot slecht speelt is een prettige bijkomstigheid, ja.
Baseman schreef: Daarbij sla je de plank ook nog volledig mis mbt Hofland, aangezien ik nooit heb gezegd hem zo goed te vinden. En ik heb voor aanvang van dit seizoen aangegeven welke zwakke plekken Feyenoord naar mijn idee heeft, wat door PSV gister bevestigd werd.
Wat Hofland betreft heb je gelijk, dat was meer richting anderen bedoelt. Die jongen is in mijn ogen niet of nauwelijks beter dan Bahia, maar wordt nu net als De Cler de hemel ingeprezen na wat leuke prestaties met Feyenoord.

Over Feyenoord hadden jij en ik van de week nog een discussie, waarbij jij aangaf dat ik Feyenoord wat serieuzer moest nemen. Vandaar dat ik even bij jou uitkwam. No hard feelings.
En wie heeft PSV niet tot de kanshebbers op de titel gerekend? Volgens mij praat PSV zichzelf dat ieder seizoen aan. No offense, hoor.
Yeah right, jij let blijkbaar niet goed op in de voorspellingen voor aanvang van ieder seizoen. PSV wordt al zeker 3 jaar op rij door bijna iedere 'kenner' (de bekende personen die graag discussieren over voetbal) niet getipt als kampioen.
Niet dat het wat uitmaakt, maar het valt wel op.

Alsof PSV zichzelf niet als titelkandidaat ziet...
Uit je post werd niet duidelijk dat het om de ‘kenners’ ging, Base. Ik dacht dat je het over de mensen op AT had.
Hoeladans

Bericht door Hoeladans »

Alves mogelijk met Friese beloftes tegen PSV
24/09/2007 17:58

Jong SC Heerenveen neemt het woensdag in de tweede ronde van de KNVB-beker op tegen PSV. De Friese beloftes krijgen mogelijk een opvallende versterking in de persoon van Afonso Alves.

Na het nodige gesteggel en getraineer heeft Alves zich maandagochtend laten zien op het trainingsveld van SC Heerenveen. De Braziliaanse international had de clubleiding laten weten uit 'persoonlijke omstandigheden' te laat te zijn teruggekeerd.

SC Heerenveen probeert Alves zo snel mogelijk weer wedstrijdfit te krijgen. De Friese club acht de kans aanwezig dat de topscorer van afgelopen seizoen woensdag zijn rentree maakt in het pompeblêden-shirt. Of met de hoofdmacht tegen zondaghoofdklasser Argon of met de beloftes tegen PSV.
VI.nl
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Meneer Perez zit overigens net bij Holland sport te vertellen dat hij toch meer heeft met Ajax dan met AZ of PSV. Zullen ze leuk vinden in Eindhoven.....
Nil volentibus arduum
Jim

Bericht door Jim »

Zolang hij naar behoren presteert zal ze dat bar weinig interesseren.
Kluivert heeft (naar ik aanneem) nog veel meer met Ajax dan met PSV. We hebben desondanks gezien hoe hij in Eindhoven, in de weinige keren dat hij speelde, werd toegejuicht.
Supporters vergeten snel. Niet alleen die van PSV trouwens. Alves werd vorige week uitgejouwd door het Heerenveen-publiek. Geloof maar dat als hij er straks een paar inschiet, ze allemaal weer voor hem op de banken staan.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.

Ik zou het in ieder geval niet zo leuk vinden als een speler van Ajax zou verklaren dat hij meer gevoel heeft voor die club waar ik een pesthekel aan heb.
Nil volentibus arduum
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik zou het ook niet fijn vinden. Moet je nagaan hoe snel De Cler in Amsterdam was uitgekotst als de Ajax-supporters er achter waren gekomen dat hij naast een k*tvoetballer (want toen was hij dat echt nog, Base :wink.gif:) ook nog een Feyenoord-fan was.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.

Ik zou het in ieder geval niet zo leuk vinden als een speler van Ajax zou verklaren dat hij meer gevoel heeft voor die club waar ik een pesthekel aan heb.
Waarom zouden PSV'ers in hemelsnaam een hekel aan Ajax hebben?
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Zou het ook niet weten, Bert, maar velen hebben het.
999

Bericht door 999 »

Nou, zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Laatst gewijzigd door 999 op ma sep 24, 2007 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Newsflash, Bertje: no one likes us, we don't care.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Bertje schreef:
Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.

Dat moet je aan hun vragen. Maar één ding is zeker. We zijn daar niet populair.....
Nil volentibus arduum
Jim

Bericht door Jim »

PSV('ers) toch ook niet bij Ajax, vermoed ik?.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Als ze Feyenoord vernederen kunnen ze even niet meer stuk.

Ik heb best respect voor PSV. Zeker geen hekel aan.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Neuh ik ook niet, ik zie ze als concurrent, niet als rivaal.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Voor welke club ben jij nou eigenlijk, Jim? Of ben je puur Koeman-watcher?
Jim

Bericht door Jim »

Jöhnk schreef: Ik heb best respect voor PSV. Zeker geen hekel aan.
Jij (en BZ) niet. En er zullen er heus nog wel meer zijn. Maar ook niet alle PSV-ers zullen een hekel aan Ajax hebben.
Ben een voetbal-watcher Jöhnk. Hou van het spelletje an sich, niet zozeer van een club in het bijzonder.
Ik heb wel een zwak voor echte klasbakken in dat spelletje, vandaar mijn sympathie voor Koeman natuurlijk. :hypocrite.gif:
Laudrup

Bericht door Laudrup »

Marillion schreef:
Bertje schreef:

Dat moet je aan hun vragen. Maar één ding is zeker. We zijn daar niet populair.....
Ondanks dat ze met een handvol Ajacieden hun enige EC1 wisten te winnen :hypocrite.gif:
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Jim schreef:
Jöhnk schreef: Ik heb best respect voor PSV. Zeker geen hekel aan.
Jij (en BZ) niet. En er zullen er heus nog wel meer zijn. Maar ook niet alle PSV-ers zullen een hekel aan Ajax hebben.
Ben een voetbal-watcher Jöhnk. Hou van het spelletje an sich, niet zozeer van een club in het bijzonder.
Ik heb wel een zwak voor echte klasbakken in dat spelletje, vandaar mijn sympathie voor Koeman natuurlijk. :hypocrite.gif:
Vanuit Eindhoven is er wel degelijk een apathische haat jegens "020", de bond die altijd zo lief voor ons is, enzovoorts. Zelf heb ik niet echt iets tegen psv; winnen van ze is wel lekker omdat het vaak topwedstrijden zijn, maar meer ook niet.
Nihad

Bericht door Nihad »

Die 1-5 vorig jaar was toch een stuk lekkerder dan de 0-4 in de Kuip.

En ook de laatste keer dat we voor de competitie thuis wonnen (onder Koeman nog) was ook verdomd lekker. Wat voelde dat als een bevrijding.

Niet om het een of ander hoor, maar van PSV winnen we in de competitie niet zo vaak en dan is elke overwinning op die gasten dubbelzoet.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Jim

Bericht door Jim »

Joeska schreef:Vanuit Eindhoven is er wel degelijk een apathische haat jegens "020", ...
Wat is dat, een "apathische haat"?
Ze haten "020", maar eigenlijk interesseert "020" ze geen moer, of zoiets?.
LucaS

Bericht door LucaS »

Jim schreef: Ik heb wel een zwak voor echte klasbakken in dat spelletje, vandaar mijn sympathie voor Koeman natuurlijk. :hypocrite.gif:
Ach, bij RKC ging het prima, maar bij Feyenoord heeft hij ook niet echt gepresteerd :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Bertje schreef:

De grote broer he. Alle aandacht ging altijd naar ons, wij waren arrogant. Zij kregen nooit het respect waarvan zij vonden dat ze het verdienden, ze vinden dat de KNVB Ajax voortrekt en ga zo nog maar ff door. Overigens kun je prima met een Ajax shirtje in Eindhoven lopen hoor, het is een beetje hetzelfde als in Alkmaar.
Gesloten