En inderdaad, de kenners zitten er ieder seizoen toch aardig langs

Wat is daar nou weer jammer aan? Of mogen we tegenwoordig niet een beetje jennen?Baseman schreef:Jammer dat je altijd van dit soort opmerkingen moet maken Thomas...Thomas schreef:Geweldige ploeg, dat Feyenoord. Vooral die Hofland en De Cler.![]()
Ik probeerde overigens niet alleen m’n gelijk te halen m.b.t. onze discussie over De Cler hoor. Het ging me meer om het feit dat ik al een tijdje aangaf dat Feyenoord schromelijk overschat wordt en ik me niet zoveel zorgen maakte over die ploeg op de lange termijn. En dat De Cler in vrijwel iedere topwedstrijd matig tot slecht speelt is een prettige bijkomstigheid, ja.Baseman schreef: de hele ploeg presteert slecht, maar jij probeert je gelijk te halen door er 2 spelers uit te lichten over wie toevallig een discussie is gevoerd. Dus Makaay kan er ook niets meer van als ik de lijn van jouw woorden even door trek ?
Wat Hofland betreft heb je gelijk, dat was meer richting anderen bedoelt. Die jongen is in mijn ogen niet of nauwelijks beter dan Bahia, maar wordt nu net als De Cler de hemel ingeprezen na wat leuke prestaties met Feyenoord.Baseman schreef: Daarbij sla je de plank ook nog volledig mis mbt Hofland, aangezien ik nooit heb gezegd hem zo goed te vinden. En ik heb voor aanvang van dit seizoen aangegeven welke zwakke plekken Feyenoord naar mijn idee heeft, wat door PSV gister bevestigd werd.
Uit je post werd niet duidelijk dat het om de ‘kenners’ ging, Base. Ik dacht dat je het over de mensen op AT had.Yeah right, jij let blijkbaar niet goed op in de voorspellingen voor aanvang van ieder seizoen. PSV wordt al zeker 3 jaar op rij door bijna iedere 'kenner' (de bekende personen die graag discussieren over voetbal) niet getipt als kampioen.En wie heeft PSV niet tot de kanshebbers op de titel gerekend? Volgens mij praat PSV zichzelf dat ieder seizoen aan. No offense, hoor.
Niet dat het wat uitmaakt, maar het valt wel op.
Alsof PSV zichzelf niet als titelkandidaat ziet...
VI.nlAlves mogelijk met Friese beloftes tegen PSV
24/09/2007 17:58
Jong SC Heerenveen neemt het woensdag in de tweede ronde van de KNVB-beker op tegen PSV. De Friese beloftes krijgen mogelijk een opvallende versterking in de persoon van Afonso Alves.
Na het nodige gesteggel en getraineer heeft Alves zich maandagochtend laten zien op het trainingsveld van SC Heerenveen. De Braziliaanse international had de clubleiding laten weten uit 'persoonlijke omstandigheden' te laat te zijn teruggekeerd.
SC Heerenveen probeert Alves zo snel mogelijk weer wedstrijdfit te krijgen. De Friese club acht de kans aanwezig dat de topscorer van afgelopen seizoen woensdag zijn rentree maakt in het pompeblêden-shirt. Of met de hoofdmacht tegen zondaghoofdklasser Argon of met de beloftes tegen PSV.
Waarom zouden PSV'ers in hemelsnaam een hekel aan Ajax hebben?Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.
Ik zou het in ieder geval niet zo leuk vinden als een speler van Ajax zou verklaren dat hij meer gevoel heeft voor die club waar ik een pesthekel aan heb.
Dat moet je aan hun vragen. Maar één ding is zeker. We zijn daar niet populair.....Bertje schreef:Waarom zouden PSV'ers in hemelsnaam een hekel aan Ajax hebben?Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.
Ik zou het in ieder geval niet zo leuk vinden als een speler van Ajax zou verklaren dat hij meer gevoel heeft voor die club waar ik een pesthekel aan heb.
Jij (en BZ) niet. En er zullen er heus nog wel meer zijn. Maar ook niet alle PSV-ers zullen een hekel aan Ajax hebben.Jöhnk schreef: Ik heb best respect voor PSV. Zeker geen hekel aan.
Ondanks dat ze met een handvol Ajacieden hun enige EC1 wisten te winnenMarillion schreef:Dat moet je aan hun vragen. Maar één ding is zeker. We zijn daar niet populair.....Bertje schreef:Waarom zouden PSV'ers in hemelsnaam een hekel aan Ajax hebben?Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.
Vanuit Eindhoven is er wel degelijk een apathische haat jegens "020", de bond die altijd zo lief voor ons is, enzovoorts. Zelf heb ik niet echt iets tegen psv; winnen van ze is wel lekker omdat het vaak topwedstrijden zijn, maar meer ook niet.Jim schreef:Jij (en BZ) niet. En er zullen er heus nog wel meer zijn. Maar ook niet alle PSV-ers zullen een hekel aan Ajax hebben.Jöhnk schreef: Ik heb best respect voor PSV. Zeker geen hekel aan.
Ben een voetbal-watcher Jöhnk. Hou van het spelletje an sich, niet zozeer van een club in het bijzonder.
Ik heb wel een zwak voor echte klasbakken in dat spelletje, vandaar mijn sympathie voor Koeman natuurlijk.
De grote broer he. Alle aandacht ging altijd naar ons, wij waren arrogant. Zij kregen nooit het respect waarvan zij vonden dat ze het verdienden, ze vinden dat de KNVB Ajax voortrekt en ga zo nog maar ff door. Overigens kun je prima met een Ajax shirtje in Eindhoven lopen hoor, het is een beetje hetzelfde als in Alkmaar.Bertje schreef:Waarom zouden PSV'ers in hemelsnaam een hekel aan Ajax hebben?Marillion schreef:Da's waar. Voetbalsupporters vergeten snel. Maar als het even wat minder gaat is het wel een stok om mee te slaan.