PSV 2007 - 2008
Wel leuk om weer eens te lachen om PSV. Wat een aanfluiting. De zoveelste keer (na RvN en John de Jong) dat de administratie van PSV blundert.
Er is maar één ding erger dan een verlenging nodig hebben om een amateurclub te verslaan, en dat is bewijzen dat je zelf een amateurclub bént.
Er is maar één ding erger dan een verlenging nodig hebben om een amateurclub te verslaan, en dat is bewijzen dat je zelf een amateurclub bént.

In vergelijking met eerdere situaties uit de bekertoernooien is dit de enige logische en terechte straf, Baseman.Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.
Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
Realistisch gezien moeten Nederlandse clubs hun best doen om zo ver mogelijk te komen, maar doen ze nooit echt mee voor de CL-titel. Neemt niet weg dat PSV het de laatste jaren bijzonder knap doet en er alles moet doen om ver te komen, maar als je reëel bent doet PSV nu dus nog maar om 1 prijs mee.Baseman schreef:Nou ja, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de laatste jaren de beker niet echt hoog op het wensenlijstje staat van PSV. Men komt redelijk ver, om vervolgens van een subtopper te verliezen in een wedstrijd die niet bol staat van het fanatisme, vanuit PSV dan. Maar goed, de laatste jaren speelt PSV dan ook nog voor het kampioenschap en kan men nog in de CL zitten. En dat is een stuk belangrijker dan de beker, al is de treble winnen altijd leuk
Wat moeten ze dan in de competitie doen? Je kan toch alleen maar een boete geven of moet je gelijk de club voor de gehele competitie uitsluiten?Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.
Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
Het is inderdaad wel vreemd. Denk dat PSV ook liever de boete van 100.000 had betaald...Jabu schreef:Wat moeten ze dan in de competitie doen? Je kan toch alleen maar een boete geven of moet je gelijk de club voor de gehele competitie uitsluiten?Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.
IK GELOOF!!!!!!
Ze hadden bij Feyenoord ook de wedstrijd om kunnen zetten in een reglementaire 3-0, is hier in feite toch ook gebeurd?Rishi schreef:Het is inderdaad wel vreemd. Denk dat PSV ook liever de boete van 100.000 had betaald...Jabu schreef:Wat moeten ze dan in de competitie doen? Je kan toch alleen maar een boete geven of moet je gelijk de club voor de gehele competitie uitsluiten?Baseman schreef:Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali