PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Ja idd. Hoewel ik bij die kopbal wel het idee had dat ie de bal wilde terugkoppen. Hij was nooit zo'n kopper, weet nog goed dat ie aparte training kreeg op koptechniek, van Haarms volgens mij nog. Maar ALS ie het zo bedoeld had is het wel een héle fraaie goal.
MHF

Bericht door MHF »

Ach, intern werd hij niet echt op waarde geschat want zonder hem zouden we ook wel kampioen worden en hier werd hij door het gros ook dikwijls verguisd. Maar inderdaad, het is een geweldenaar.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Wat is die Alcides een dramatische voetballer, zeg. Heeft nog geen bal goed geraakt.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Thafunk schreef:Ja idd. Hoewel ik bij die kopbal wel het idee had dat ie de bal wilde terugkoppen.
Klopt, hij wilde de bal terug koppen, maar kreeg hem verkeerd op zijn hoofd. Maar, mij hoor je niet klagen. :hypocrite.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Peter schreef:Wat is die Alcides een dramatische voetballer, zeg. Heeft nog geen bal goed geraakt.
Net als Kromkamp. Wat doet die het slecht bij Psv.
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Ajaciedjuh schreef:
Thafunk schreef:Ja idd. Hoewel ik bij die kopbal wel het idee had dat ie de bal wilde terugkoppen.
Klopt, hij wilde de bal terug koppen, maar kreeg hem verkeerd op zijn hoofd. Maar, mij hoor je niet klagen. :hypocrite.gif:
Maar dit is zo slecht voor het NL voetbal... :hypocrite.gif:

Ik neem me altijd voor om voor de Nederlandse club te zijn, maar het lukt niet altijd al te best.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Kromkamp is al tijden dramatisch. Alcides zien we niet zo vaak, maar nu begrijp ik ook waarom.
MHF

Bericht door MHF »

Wat mij betreft gewoon bewust en typisch Zlatan. Prachtige goal, punt uit. Van Basten wilde in '88 ook een voorzet geven maar raakte 'm verkeerd..... :hypocrite.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Mazzelgoal. Zlatan kan helemaal niet koppen.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Nah, hij weigert gewoon de ordinaire kopbal, als ie hem mooi kan maken dan... Al hoewel hij tegen Roma ook met het hoofd gescoord zou hebben als die dwerg Giuly niet hands had gemaakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
MHF

Bericht door MHF »

Jöhnk schreef:Mazzelgoal. Zlatan kan helemaal niet koppen.
:drecul.gif: :biggrin.gif: :ajaxsmiley.gif:

Ja, en Blind is een top trainer....
Daniel

Bericht door Daniel »

Hij krult de bal wel masterlijk om Gomes heen hoor.
Thafunk

Bericht door Thafunk »

Had Chivu al een tijdje niet meer gezien, maar nu weet ik het weer! :ajaxsmiley.gif:
Daniel

Bericht door Daniel »

Is iemand dat opgevallen, dat nonchalante hakje van hem toen de bal rustig naar hem werd teruggespeeld en hij hem met een hakje achter zijn standbeen doorpasste naar de verdediger rechts naast hem. Arrogante jood is het toch ook he. :cool.gif: Geniaal. :cool.gif: :pepsi.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Volgens mij ook, hij krijgt 'em gewoon verkeerd op z'n hoofd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
joey
Erelid

Bericht door joey »

Zo, staan ze bij PSV weer met hun beentjes op de grond. Ze hebben toch flink kwaliteit ingeleverd. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar Perez was zeker onzichtbaar?
Speelt Aissati nog wel eens?
Het stinkt aan alle kanten!
Baseman

Bericht door Baseman »

Hahaha, Joey toch...de wedstrijd niet gezien hebben en desondanks gewoon conclusies trekken :xyxthumbs.gif:
Die overigens foutief zijn, maar dat is geen wonder.

PSV heeft een ingecalculeerd verlies geleden, tegen Inter is het ook verre van een schande. Die hebben echt een topteam, met een ijzersterke bank.
Al had PSV wel meer mogen laten zien, vooral aanvallend was het gister minder. Maar ja, je kan niet alles hebben. Het team is nog onervaren en leert er veel van, een belangrijke reden waarom CL voetbal zo belangrijk is.

Het wordt beslist tegen Fener en dat gaat moeilijk worden, die hebben dit seizoen een erg goed team. PSV zit gewoon in een sterke poule en het gaan 2 zware wedstrijden worden !

De 2e goal van Zlatan was overigens prachtig, maar ook niet zo bedoeld. Hij wilde de bal eigenlijk terugleggen op Crespo.

PS: Je hoort het mij zelden zeggen, maar wat was de commentator (Frank Snoeks) bedroevend slecht zeg. Hij werd de 2e helft zo negatief, ik kreeg bijna het idee dat hij ieder moment een touw kon gaan halen om zichzelf op te knopen. Niet dat dat erg geweest zou zijn...maar die gast snapt er weinig van.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Mwah Base, Perez was verre van bepalend. Sterker nog, hij was gewoon 1 van de 11. Aissati viel in rond de 75e minuut Joey.

Hopen dat Koeman hem kapot blijft maken, dan hebben wij er een fantastisch complete middenvelder bij in de winter of zomer.
Face your fears and live your dreams, No Fear
jabu

Bericht door jabu »

Baseman schreef:Het team is nog onervaren en leert er veel van, een belangrijke reden waarom CL voetbal zo belangrijk is.
Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter. PSV speelde met het volgende team:

Gomes (26), Kromkamp (27), Eric Addo (28), Salcido (27), Alcides (22), Méndez (28), Perez (33), Simons (31), Culina (27), Farfán (22) en Lazovic (24). Koevermans (28), Bakkal (22) en Aissati (19) vielen nog in. Dat is een gemiddelde leeftijd van 26 jaar! Slechts 4 van de 14 spelers spelen dit jaar voor het eerst CL. Noem dat maar onervaren........
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Het was weer zo'n typische 'we hadden het gevoel dat er meer in zat' wedstrijd. Je blijft het elke keer weer zien tegen Italiaanse ploegen. Niet alleen psv, maar Ajax natuurlijk. Tegen Fenerbahce wordt het erop of eronder en dat zal nog behoorlijk lastig gaan worden.
LucaS

Bericht door LucaS »

Daniel_vT schreef:Arrogante jood is het toch ook he. :cool.gif: Geniaal. :cool.gif: :pepsi.gif:
Jood? Je bedoelt die speler die in overleg met Juventus rotzooi schopte bij Ajax zodat ze hem (voor een schappelijke prijs) zouden laten gaan?
I think I lost my fucking headache
Jim

Bericht door Jim »

Jabu schreef: Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
Natuurlijk komt PSV in vergelijking met Inter kwaliteit tekort.
Het is namelijk waar wat Ton Boot zegt: "er bestaat een relatie tussen geld en kwaliteit". Inter heeft een begroting van meer dan 200 miljoen euro waar PSV (en ook Ajax) het moet doen met rond de 65 miljoen.
Dan is het dus normaal en logisch dat je van Inter verliest. Helemaal geen schande.
Anders wordt het als je verliest van een club met een begroting van niet meer dan 5 miljoen euro.
generaal

Bericht door generaal »

Spijker schreef:Het was weer zo'n typische 'we hadden het gevoel dat er meer in zat' wedstrijd.
Dat gevoel had ik helemaal niet. Inter domineerde het duel gewoon. Méndez (Aissati?), Alcides en Kromkamp (Fagner?) speelden gisteren op Graafschap-niveau en ik vind het onbegrijpelijk dat Koeman, met het materiaal wat hij tot z'n beschikking heeft, niet voor 3-4-3 heeft gekozen. Waarschijnlijk was Inter dan compleet verrast en was de slag op het middenveld voor PSV geweest. Jammer dat Addo zo nodig is in de verdediging, want anders kon hij met Simons een uitstekend controlerend blok op het middenveld vormen; Daar zou echt niets meer langs komen.
Baseman

Bericht door Baseman »

Jabu schreef:Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
Dat PSV kwaliteit tekort komt in vergelijking met Inter klopt, maar dat is ook volkomen normaal. Gisteren speelde PSV als team verder niet top, een vereiste wil men überhaupt een kans maken tegen Inter.

En ik dacht dat PSV onervarener was, het blijkt inderdaad mee te vallen.
Al is voorin Farfan de enige met CL ervaring en juist hij is nog verre van in topvorm.
generaal

Bericht door generaal »

Baseman schreef:
Jabu schreef:Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
Dat PSV kwaliteit tekort komt in vergelijking met Inter klopt, maar dat is ook volkomen normaal. Gisteren speelde PSV als team verder niet top, een vereiste wil men überhaupt een kans maken tegen Inter.

En ik dacht dat PSV onervarener was, het blijkt inderdaad mee te vallen.
Al is voorin Farfan de enige met CL ervaring en juist hij is nog verre van in topvorm.
Aan Farfán ligt het absoluut niet. Ik begrijp niet dat Koeman met Méndez en Kromkamp speelt, want de mogelijkheden op de linker- en rechterflank zijn enorm.
Gesloten