PSV 2007 - 2008
- Ajaciedjuh
Maar dit is zo slecht voor het NL voetbal...Ajaciedjuh schreef:Klopt, hij wilde de bal terug koppen, maar kreeg hem verkeerd op zijn hoofd. Maar, mij hoor je niet klagen.Thafunk schreef:Ja idd. Hoewel ik bij die kopbal wel het idee had dat ie de bal wilde terugkoppen.

Ik neem me altijd voor om voor de Nederlandse club te zijn, maar het lukt niet altijd al te best.
Hahaha, Joey toch...de wedstrijd niet gezien hebben en desondanks gewoon conclusies trekken
Die overigens foutief zijn, maar dat is geen wonder.
PSV heeft een ingecalculeerd verlies geleden, tegen Inter is het ook verre van een schande. Die hebben echt een topteam, met een ijzersterke bank.
Al had PSV wel meer mogen laten zien, vooral aanvallend was het gister minder. Maar ja, je kan niet alles hebben. Het team is nog onervaren en leert er veel van, een belangrijke reden waarom CL voetbal zo belangrijk is.
Het wordt beslist tegen Fener en dat gaat moeilijk worden, die hebben dit seizoen een erg goed team. PSV zit gewoon in een sterke poule en het gaan 2 zware wedstrijden worden !
De 2e goal van Zlatan was overigens prachtig, maar ook niet zo bedoeld. Hij wilde de bal eigenlijk terugleggen op Crespo.
PS: Je hoort het mij zelden zeggen, maar wat was de commentator (Frank Snoeks) bedroevend slecht zeg. Hij werd de 2e helft zo negatief, ik kreeg bijna het idee dat hij ieder moment een touw kon gaan halen om zichzelf op te knopen. Niet dat dat erg geweest zou zijn...maar die gast snapt er weinig van.

Die overigens foutief zijn, maar dat is geen wonder.
PSV heeft een ingecalculeerd verlies geleden, tegen Inter is het ook verre van een schande. Die hebben echt een topteam, met een ijzersterke bank.
Al had PSV wel meer mogen laten zien, vooral aanvallend was het gister minder. Maar ja, je kan niet alles hebben. Het team is nog onervaren en leert er veel van, een belangrijke reden waarom CL voetbal zo belangrijk is.
Het wordt beslist tegen Fener en dat gaat moeilijk worden, die hebben dit seizoen een erg goed team. PSV zit gewoon in een sterke poule en het gaan 2 zware wedstrijden worden !
De 2e goal van Zlatan was overigens prachtig, maar ook niet zo bedoeld. Hij wilde de bal eigenlijk terugleggen op Crespo.
PS: Je hoort het mij zelden zeggen, maar wat was de commentator (Frank Snoeks) bedroevend slecht zeg. Hij werd de 2e helft zo negatief, ik kreeg bijna het idee dat hij ieder moment een touw kon gaan halen om zichzelf op te knopen. Niet dat dat erg geweest zou zijn...maar die gast snapt er weinig van.
Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter. PSV speelde met het volgende team:Baseman schreef:Het team is nog onervaren en leert er veel van, een belangrijke reden waarom CL voetbal zo belangrijk is.
Gomes (26), Kromkamp (27), Eric Addo (28), Salcido (27), Alcides (22), Méndez (28), Perez (33), Simons (31), Culina (27), Farfán (22) en Lazovic (24). Koevermans (28), Bakkal (22) en Aissati (19) vielen nog in. Dat is een gemiddelde leeftijd van 26 jaar! Slechts 4 van de 14 spelers spelen dit jaar voor het eerst CL. Noem dat maar onervaren........
Natuurlijk komt PSV in vergelijking met Inter kwaliteit tekort.Jabu schreef: Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
Het is namelijk waar wat Ton Boot zegt: "er bestaat een relatie tussen geld en kwaliteit". Inter heeft een begroting van meer dan 200 miljoen euro waar PSV (en ook Ajax) het moet doen met rond de 65 miljoen.
Dan is het dus normaal en logisch dat je van Inter verliest. Helemaal geen schande.
Anders wordt het als je verliest van een club met een begroting van niet meer dan 5 miljoen euro.
Dat gevoel had ik helemaal niet. Inter domineerde het duel gewoon. Méndez (Aissati?), Alcides en Kromkamp (Fagner?) speelden gisteren op Graafschap-niveau en ik vind het onbegrijpelijk dat Koeman, met het materiaal wat hij tot z'n beschikking heeft, niet voor 3-4-3 heeft gekozen. Waarschijnlijk was Inter dan compleet verrast en was de slag op het middenveld voor PSV geweest. Jammer dat Addo zo nodig is in de verdediging, want anders kon hij met Simons een uitstekend controlerend blok op het middenveld vormen; Daar zou echt niets meer langs komen.Spijker schreef:Het was weer zo'n typische 'we hadden het gevoel dat er meer in zat' wedstrijd.
Dat PSV kwaliteit tekort komt in vergelijking met Inter klopt, maar dat is ook volkomen normaal. Gisteren speelde PSV als team verder niet top, een vereiste wil men überhaupt een kans maken tegen Inter.Jabu schreef:Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
En ik dacht dat PSV onervarener was, het blijkt inderdaad mee te vallen.
Al is voorin Farfan de enige met CL ervaring en juist hij is nog verre van in topvorm.
Aan Farfán ligt het absoluut niet. Ik begrijp niet dat Koeman met Méndez en Kromkamp speelt, want de mogelijkheden op de linker- en rechterflank zijn enorm.Baseman schreef:Dat PSV kwaliteit tekort komt in vergelijking met Inter klopt, maar dat is ook volkomen normaal. Gisteren speelde PSV als team verder niet top, een vereiste wil men überhaupt een kans maken tegen Inter.Jabu schreef:Volgens mij is het team helemaal niet onervaren maar komt het gewoon kwaliteit te kort in vergelijking met Inter.
En ik dacht dat PSV onervarener was, het blijkt inderdaad mee te vallen.
Al is voorin Farfan de enige met CL ervaring en juist hij is nog verre van in topvorm.