Je leest dus echt niet goed. Jammer.Neefkens schreef:Ik quote 3 zaken, je zegt er van eentje dat je díe uit het artikel gehaald hebt en de andere 2? Die moet je dus wel zélf verzonnen hebben.
Elementary, my dear Watson.
PSV 2007 - 2008
Dan had ik het dus toch goed: "verzinnen", "bedenken", "jouw hersenspinsel", "van jouw hand zijn". Allemaal beschrijvingen van: Je hebt het dus helemaal zelf bedacht.
Nu weer ON topic: qua fysiek is het een aardige speler, qua concentratie en spelinzicht is het een stuk minder. Misschien ligt dat nog aan zijn leeftijd.

Nu weer ON topic: qua fysiek is het een aardige speler, qua concentratie en spelinzicht is het een stuk minder. Misschien ligt dat nog aan zijn leeftijd.
Qua spelinzicht is Da Costa wel degelijk sterk, hij staat vaak erg goed opgesteld. Alleen heeft hij inderdaad moeite om zijn concentratie te behouden en oogt hij wat nonchalant.Neefkens schreef:Nu weer ON topic: qua fysiek is het een aardige speler, qua concentratie en spelinzicht is het een stuk minder. Misschien ligt dat nog aan zijn leeftijd.
In wedstrijden waarin hij constant onder druk staat haalt hij een hoog niveau, maar zodra die constante druk wegvalt krijgt hij Frank de Boer momenten...nu is hij nog jong, maar die momenten moeten er gewoon uit.
Al lijkt Koeman mij wel iemand die hem daarbij goed kan helpen.
Goed nieuws:
De T.Herfinanciering Philips Stadion in zicht
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Na een langdurige vertraging ligt de herfinanciering van het Philips Stadion binnen handbereik van PSV. Uit documenten die De Telegraaf in bezit heeft gekregen, blijkt dat de landskampioen daarvoor een lening van 95 miljoen euro wil afsluiten met Calyon Funding Company LLC, gelieerd aan de Franse bank Crédit Agricole. Het bedrijf is bezig daarvoor beleggers te werven.
PSV wilde gisteren het akkoord over de herfinanciering van het stadion bevestigen noch ontkennen. "Wij hebben afgesproken helemaal nergens op te reageren. Pas als wij het een goed moment vinden, treden we naar buiten" , aldus algemeen directeur Jan Reker. De lasten van het stadion vormen al langere tijd een blok aan het been van PSV, dat ondanks de sportieve successen van de afgelopen periode in een financieel lastige situatie verkeert. Al onder ex-voorzitter Rob Westerhof werden plannen ontwikkeld om de stadionlasten, die 11 miljoen euro per jaar bedragen, te verminderen door een lening tegen gunstigere voorwaarden af te sluiten.
De lopende hypotheek bedraagt 75 miljoen euro, terwijl de feitelijke waarde van het Philips Stadion zeker twintig miljoen euro hoger ligt. Met een nieuwe hypotheek van 95 miljoen euro komt twintig miljoen euro beschikbaar om het gebrekkige eigen vermogen van PSV aan te pakken. Het streven is bovendien om de stadionlasten met 3 à 4 miljoen euro per jaar omlaag te brengen.
Opvallend in de documenten is de bepaling dat PSV voor elke investering aan het stadion, die hoger ligt dan twee miljoen euro, toestemming nodig heeft van de financier. Bovendien wordt bepaald dat er alleen spelers aangekocht mogen worden, zolang dat niet ten koste gaat van de betaalverplichting aan de financier.
Eerder was PSV in vergevorderde onderhandeling met het Amerikaanse US Realty Advisors LLC over herfinanciering van het stadion. Westerhof hoopte die gesprekken nog voor zijn vertrek als voorzitter af te ronden, maar dat mislukte. Hoewel het afgelopen seizoen financieel geslaagd was voor PSV, bleef de urgentie bestaan om het structurele probleem van de te hoge stadionlasten aan te pakken.
De ontwikkeling van Marcellis stemt mij erg positief, liet een goeie indruk achter tegen VVV ondanks dat PSV er als ploeg weinig zin in leek te hebben. Ik vind hem ook erg volwassen overkomen, alles behalve timide en naast z'n verdedigende heeft hij ook opbouwende kwaliteiten. Ik moet hem nog vaker aan het werk zien om hem echt te kunnen beoordelen maar het is goed om te zien dat er weer een eigen jeugd-speler op de deur bonkt na Afellay, Aissati en Bakkal.
PNPSV trekt Balázs Dzsudzsák aan
PSV heeft zojuistbekendgemaakt de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák voor vijf seizoenen te hebben vastgelegd. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.
Hij kan zowel linkshalf als linksbuiten spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen.
Wat moet Aissatti dan nog, als deze jongen komt en Afellay straks weer fit is. Aissatti zit nu al op de bank, dat zal alleen nog maar erger worden.
Misschien tijd voor een andere club?

Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).PSV heeft de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák (20) voor vijf seizoenen vastgelegd. De aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.
Dinsdagavond was Dzsudzsák als toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd PSV-Fenerbahçe, intussen is hij weer vertrokken naar zijn vaderland. Hij werd geboren in Nyirlugos op 23 december 1986 en is dus 21 jaar als hij naar Eindhoven komt. Dzsudzsák (1.79 meter) is een veelzijdige speler die zowel linkshalf als linksbuiten kan spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen. Debreceni VSC werd de laatste drie seizoenen op rij kampioen en won drie Hongaarse Supercups. In de laatste tien wedstrijden scoorde Dzsudzsák vijf goals. “We zijn blij dat we deze speler hebben kunnen vastleggen”, zei manager voetbalzaken Stan Valckx woensdagmiddag. “Hij is een talentvolle jongen en een goede aankoop voor de toekomst.” Hij tekende een contract dat hem tot 2013 aan PSV verbindt.
Aissati zal wel vertrekken inderdaad. Erg jammer.Neefkens schreef:PNPSV trekt Balázs Dzsudzsák aan
PSV heeft zojuistbekendgemaakt de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák voor vijf seizoenen te hebben vastgelegd. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.
Hij kan zowel linkshalf als linksbuiten spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen.
Wat moet Aissatti dan nog, als deze jongen komt en Afellay straks weer fit is. Aissatti zit nu al op de bank, dat zal alleen nog maar erger worden.
Misschien tijd voor een andere club?
Als AJAX hem écht gewild zou hebben, had ie wel bij ons gespeeld. En als opvolger van Sneijder zo'n onervaren manneke halen, lijkt me niet logisch. Hij kan best een topspeler worden, maar nu nog niet.generaal schreef:[Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).
Mooi hoe als er een speler komt (niet alleen bij PSV maar bij allemaal), dan "zit heel Europa" achter hem aan. Hoor ik hier een zaakwaarnemer?

Dat lijkt me juist wel logisch. Aangezien Ajax geen topspelers kan halen moet je je richten op spelers die top gaan worden.Neefkens schreef:Als AJAX hem écht gewild zou hebben, had ie wel bij ons gespeeld. En als opvolger van Sneijder zo'n onervaren manneke halen, lijkt me niet logisch. Hij kan best een topspeler worden, maar nu nog niet.
Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...Thomas schreef:Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.
Ik zie Aissati er wel voor aan om nog niet de stap naar het buitenland te maken, maar bij PSV zal hij wel weg willen. Nogmaals, dat wordt niks tussen hem en Koeman.
- Daily Blind
Misschien doet koeman dat, maar ik vind Aissati nou niet de speler die zich geweldig ontwikkeld heeft het afgelopen jaar. Bakkal heeft in tegnestelling tot Aissati zich geweldig ontwikkeld en ziet dit beloond worden met veel meer speelminuten. Het is voor PSV een luxe om 3 van zulke spelers te hebben.generaal schreef:Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...Thomas schreef:Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.
Ik zie Aissati er wel voor aan om nog niet de stap naar het buitenland te maken, maar bij PSV zal hij wel weg willen. Nogmaals, dat wordt niks tussen hem en Koeman.
Las ergens trouwens dat een maandje later naar buiten kwam dat Ajax niet de club was die achter Dszudszak aan zat maar een andere Nederlandse club. Welke dat was, was niet bekend maar achteraf is dat dan PSV geweest denk ik.generaal schreef: Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).