PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal »

Neefkens schreef:Ik quote 3 zaken, je zegt er van eentje dat je díe uit het artikel gehaald hebt en de andere 2? Die moet je dus wel zélf verzonnen hebben.

Elementary, my dear Watson. :ajaxsmiley.gif:
Je leest dus echt niet goed. Jammer.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Het zal mijn niet-afgemaakte lagere schoolopleiding zijn :blush.gif:

Misschien wil jij me helpen? :eusa_pray.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Die laatste zin is duidelijk van mijn hand afkomstig en "dit geweldige talent" is gewoon een metafoor van mij voor Da Costa. Dat heeft verder niets met verzinnen te maken hoor :).
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

Dan had ik het dus toch goed: "verzinnen", "bedenken", "jouw hersenspinsel", "van jouw hand zijn". Allemaal beschrijvingen van: Je hebt het dus helemaal zelf bedacht. :ajaxsmiley.gif:

Nu weer ON topic: qua fysiek is het een aardige speler, qua concentratie en spelinzicht is het een stuk minder. Misschien ligt dat nog aan zijn leeftijd.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik zou niet zo snel een verdediger kunnen verzinnen (of toch, Ferdinand) die voor 20 miljoen of meer is verkocht. Ik vind Da Costa nu ook weer niet zo uitzonderlijk dat hij dat wel gaat opbrengen. Sterker nog, ik zou de helft ook al fors overbetaald vinden
I think I lost my fucking headache
Arwin

Bericht door Arwin »

Da Costa is prijsklasse 5 miljoen euro en zeker niet goed genoeg voor clubs als Inter en Juventus. Ik heb hem nog geen 3 goede wedstrijden op rij zien spelen voor PSV.
Baseman

Bericht door Baseman »

Neefkens schreef:Nu weer ON topic: qua fysiek is het een aardige speler, qua concentratie en spelinzicht is het een stuk minder. Misschien ligt dat nog aan zijn leeftijd.
Qua spelinzicht is Da Costa wel degelijk sterk, hij staat vaak erg goed opgesteld. Alleen heeft hij inderdaad moeite om zijn concentratie te behouden en oogt hij wat nonchalant.

In wedstrijden waarin hij constant onder druk staat haalt hij een hoog niveau, maar zodra die constante druk wegvalt krijgt hij Frank de Boer momenten...nu is hij nog jong, maar die momenten moeten er gewoon uit.
Al lijkt Koeman mij wel iemand die hem daarbij goed kan helpen.
Lionel

Bericht door Lionel »

Hij is niet slecht, ook niet geweldig ofzo maar voor 10 miljoen zou ik hem echt persoonlijk naar Inter brengen.
IK GELOOF!!!!!!
Baseman

Bericht door Baseman »

Goed nieuws:
Herfinanciering Philips Stadion in zicht
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Na een langdurige vertraging ligt de herfinanciering van het Philips Stadion binnen handbereik van PSV. Uit documenten die De Telegraaf in bezit heeft gekregen, blijkt dat de landskampioen daarvoor een lening van 95 miljoen euro wil afsluiten met Calyon Funding Company LLC, gelieerd aan de Franse bank Crédit Agricole. Het bedrijf is bezig daarvoor beleggers te werven.

PSV wilde gisteren het akkoord over de herfinanciering van het stadion bevestigen noch ontkennen. "Wij hebben afgesproken helemaal nergens op te reageren. Pas als wij het een goed moment vinden, treden we naar buiten" , aldus algemeen directeur Jan Reker. De lasten van het stadion vormen al langere tijd een blok aan het been van PSV, dat ondanks de sportieve successen van de afgelopen periode in een financieel lastige situatie verkeert. Al onder ex-voorzitter Rob Westerhof werden plannen ontwikkeld om de stadionlasten, die 11 miljoen euro per jaar bedragen, te verminderen door een lening tegen gunstigere voorwaarden af te sluiten.

De lopende hypotheek bedraagt 75 miljoen euro, terwijl de feitelijke waarde van het Philips Stadion zeker twintig miljoen euro hoger ligt. Met een nieuwe hypotheek van 95 miljoen euro komt twintig miljoen euro beschikbaar om het gebrekkige eigen vermogen van PSV aan te pakken. Het streven is bovendien om de stadionlasten met 3 à 4 miljoen euro per jaar omlaag te brengen.

Opvallend in de documenten is de bepaling dat PSV voor elke investering aan het stadion, die hoger ligt dan twee miljoen euro, toestemming nodig heeft van de financier. Bovendien wordt bepaald dat er alleen spelers aangekocht mogen worden, zolang dat niet ten koste gaat van de betaalverplichting aan de financier.

Eerder was PSV in vergevorderde onderhandeling met het Amerikaanse US Realty Advisors LLC over herfinanciering van het stadion. Westerhof hoopte die gesprekken nog voor zijn vertrek als voorzitter af te ronden, maar dat mislukte. Hoewel het afgelopen seizoen financieel geslaagd was voor PSV, bleef de urgentie bestaan om het structurele probleem van de te hoge stadionlasten aan te pakken.
De T.
NFP

Bericht door NFP »

De ontwikkeling van Marcellis stemt mij erg positief, liet een goeie indruk achter tegen VVV ondanks dat PSV er als ploeg weinig zin in leek te hebben. Ik vind hem ook erg volwassen overkomen, alles behalve timide en naast z'n verdedigende heeft hij ook opbouwende kwaliteiten. Ik moet hem nog vaker aan het werk zien om hem echt te kunnen beoordelen maar het is goed om te zien dat er weer een eigen jeugd-speler op de deur bonkt na Afellay, Aissati en Bakkal.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

PSV trekt Balázs Dzsudzsák aan
PSV heeft zojuistbekendgemaakt de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák voor vijf seizoenen te hebben vastgelegd. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.

Hij kan zowel linkshalf als linksbuiten spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen.
PN

Wat moet Aissatti dan nog, als deze jongen komt en Afellay straks weer fit is. Aissatti zit nu al op de bank, dat zal alleen nog maar erger worden.

Misschien tijd voor een andere club? :hypocrite.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Wellicht dat Aissati definitief heeft aangegeven zijn contract niet meer te willen verlengen?
generaal

Bericht door generaal »

PSV heeft de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák (20) voor vijf seizoenen vastgelegd. De aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.

Dinsdagavond was Dzsudzsák als toeschouwer aanwezig bij de wedstrijd PSV-Fenerbahçe, intussen is hij weer vertrokken naar zijn vaderland. Hij werd geboren in Nyirlugos op 23 december 1986 en is dus 21 jaar als hij naar Eindhoven komt. Dzsudzsák (1.79 meter) is een veelzijdige speler die zowel linkshalf als linksbuiten kan spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen. Debreceni VSC werd de laatste drie seizoenen op rij kampioen en won drie Hongaarse Supercups. In de laatste tien wedstrijden scoorde Dzsudzsák vijf goals. “We zijn blij dat we deze speler hebben kunnen vastleggen”, zei manager voetbalzaken Stan Valckx woensdagmiddag. “Hij is een talentvolle jongen en een goede aankoop voor de toekomst.” Hij tekende een contract dat hem tot 2013 aan PSV verbindt.
Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).
generaal

Bericht door generaal »

Neefkens schreef:
PSV trekt Balázs Dzsudzsák aan
PSV heeft zojuistbekendgemaakt de Hongaarse international Balázs Dzsudzsák voor vijf seizoenen te hebben vastgelegd. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt over van Debreceni VSC en zal zich in de zomer van 2008 melden in Eindhoven. Dzsudzsák maakte dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg en stond in grote Europese belangstelling.

Hij kan zowel linkshalf als linksbuiten spelen. Hij is ook linksbenig en heeft een goede (vrije) trap in de benen.
PN

Wat moet Aissatti dan nog, als deze jongen komt en Afellay straks weer fit is. Aissatti zit nu al op de bank, dat zal alleen nog maar erger worden.

Misschien tijd voor een andere club? :hypocrite.gif:
Aissati zal wel vertrekken inderdaad. Erg jammer.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Hij viel gisteren trouwens als een dweil in.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:Hij viel gisteren trouwens als een dweil in.
Dat klopt; hij maakte een ongeïnspireerde indruk. Wat hier de reden van is mag Joost weten.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.

Ik zie Aissati er wel voor aan om nog niet de stap naar het buitenland te maken, maar bij PSV zal hij wel weg willen. Nogmaals, dat wordt niks tussen hem en Koeman.
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

generaal schreef:[Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).
Als AJAX hem écht gewild zou hebben, had ie wel bij ons gespeeld. En als opvolger van Sneijder zo'n onervaren manneke halen, lijkt me niet logisch. Hij kan best een topspeler worden, maar nu nog niet.

Mooi hoe als er een speler komt (niet alleen bij PSV maar bij allemaal), dan "zit heel Europa" achter hem aan. Hoor ik hier een zaakwaarnemer? :hypocrite.gif:
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens »

generaal schreef:
Jöhnk schreef:Hij viel gisteren trouwens als een dweil in.
Dat klopt; hij maakte een ongeïnspireerde indruk. Wat hier de reden van is mag Joost weten.
Vertrouwen?
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Neefkens schreef:Als AJAX hem écht gewild zou hebben, had ie wel bij ons gespeeld. En als opvolger van Sneijder zo'n onervaren manneke halen, lijkt me niet logisch. Hij kan best een topspeler worden, maar nu nog niet.
Dat lijkt me juist wel logisch. Aangezien Ajax geen topspelers kan halen moet je je richten op spelers die top gaan worden.
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.

Ik zie Aissati er wel voor aan om nog niet de stap naar het buitenland te maken, maar bij PSV zal hij wel weg willen. Nogmaals, dat wordt niks tussen hem en Koeman.
Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...
Daily Blind

Bericht door Daily Blind »

generaal schreef:
Thomas schreef:Inderdaad. Het zag er hopeloos uit.

Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...
Misschien doet koeman dat, maar ik vind Aissati nou niet de speler die zich geweldig ontwikkeld heeft het afgelopen jaar. Bakkal heeft in tegnestelling tot Aissati zich geweldig ontwikkeld en ziet dit beloond worden met veel meer speelminuten. Het is voor PSV een luxe om 3 van zulke spelers te hebben.
Daniel

Bericht door Daniel »

generaal schreef: Ajax wilde deze jongen als opvolger van Sneijder halen en er zaten diverse Serie A en Premier League clubs achter hem aan. Knappe transfer dus :).
Las ergens trouwens dat een maandje later naar buiten kwam dat Ajax niet de club was die achter Dszudszak aan zat maar een andere Nederlandse club. Welke dat was, was niet bekend maar achteraf is dat dan PSV geweest denk ik.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

generaal schreef:Dat gaat een strijd worden tussen AZ en Ajax, vermoed ik. Dan maar verkopen aan de hoogste bieder. Knoeiman helpt weer eens een speler om zeep...
PSV zal toch niet zo gek zijn om Ajax van een giga-probleem te verlossen?

:eusa_pray.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

In de winterstop kunnen we het nog schudden, denk ik. Maar ik verwacht dat PSV zakelijk genoeg is om Aissati in de zomer wel van de hand te doen als Ajax met een goed bod komt.
Gesloten