PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Verrek, het is volgende week Heerenveen-PSV.

Even de koppositie pakken, om met generaal te spreken. :ajaxscarf.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Eens kijken of Alves zijn tranferwaarde nog wat kan opschroeven. Daar zal het gevaar vandaan moeten komen want verder is Heerenveen toch niet zo sterk hoor.
Nil volentibus arduum
Harm

Bericht door Harm »

Jöhnk schreef:Verrek, het is volgende week Heerenveen-PSV.

Even de koppositie pakken, om met generaal te spreken. :ajaxscarf.gif:
Hûh. Die hebben we toch al?

:smallgrin.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Dit kan als het eenmaal zo ver is ook nog wel eens grappig worden:

Code: Selecteer alles

Van Bommel: na Bayern zijn PSV of Feyenoord opties

Mark van Bommel liet tegenover RTL7 weten dat hij na zijn periode bij Bayern Munchen zowel PSV als Feyenoord opties vind om terug te keren in Nederland. ‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?’ Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk is coach van Feyenoord. ‘Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.’

Bron: Sportweek
Dus als z'n schoonpapa tegen die tijd nog in de kuip werkzaam is gaat hij serieus overwegen om daarheen te gaan. Ik ben nu al benieuwd hoe het publiek hem dan zal ontvangen. Hij was daar altijd al erg populair....
Nil volentibus arduum
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het lezen van de Van Bommel-topic op PN de moeite waard is. Van Bommel zei overigens dat hij een ongeschreven afspraak met PSV heeft om daar terug te keren, maar dat de mensen waarmee hij die afspraak heeft er wellicht niet meer zitten tegen de tijd dat hij een beslissing moet nemen.

Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
Harm schreef:Kunnen jullie Alves niet een licht tikje tegen zijn knie geven? Niks ernstigs, maar gewoon een gevalletje vocht in de knie en een dag of vijf rust? :wink.gif:
Onze verdedigers gaan Alves wat extra vertrouwen geven in aanloop naar de confrontatie met PSV. :wink.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
Waarom worden Stam en Van Bommel vergeleken door jou ?
Stam is een pure broodvoetballer, Van Bommel niet.

Voetballers zeggen zoveel dingen die ze niet nakomen, maar ik zou het jammer vinden als Van Bommel later bij Feyenoord gaat spelen ipv PSV. Al kan ik me voorstellen dat hij graag met zijn schoonvader zou willen werken, bij Fortuna ging dat uitstekend.

Bij Ajax spelen wel meer ex-PSV'ers trouwens dan alleen Stam :kwijl.gif:
Harm

Bericht door Harm »

Ik heb helemaal geen hekel aan Stam.

Het is wél leuk dat ik gelijk gekregen heb :smallgrin.gif:.

En PSV heeft er dus goed aan gedaan om hem niet aan te trekken en Ajax heeft een dure fout gemaakt.
LucaS

Bericht door LucaS »

Nu sla je door. PSV heeft helemaal Stam niet 'niet aangetrokken', Stam koos voor een ander. Is toch net iets anders
I think I lost my fucking headache
Jim

Bericht door Jim »

Baseman schreef: Stam is een pure broodvoetballer, Van Bommel niet.
Nee, van Bommel voetbalt zeker voor niks. Schei toch uit. Het zijn allemaal broodvoetballers, inclusief van Bommel.
Want als hij dat niet is, zoals jij beweert, waarom is hij dan niet gewoon zijn hele carriere bij PSV gebleven?.
Harm

Bericht door Harm »

LucaS schreef:Nu sla je door. PSV heeft helemaal Stam niet 'niet aangetrokken', Stam koos voor een ander. Is toch net iets anders
PSV wilde niet op zijn eisen ingaan. Als ze hem echt hadden gewild, dan hadden ze hem aangetrokken. Jij bent het ongetwijfeld met me oneens, maar dat zou niet de eerste keer zijn ;)
Harm

Bericht door Harm »

30/10/2007 - 'Koeman bovenaan wensenlijstje Valencia'
(Gepost door RvN)

De geruchten rond Ronald Koeman nemen toe. Volgens het Spaanse Sport staat Ronald Koeman bovenaan het wensenlijstje van Valencia om de onlangs ontslagen coach Quique Flores op te volgen. De club zou het management van Koeman al voorzichtig gepolst hebben. De Spaanse club zou bereid zijn met PSV te onderhandelen over een afkoopsom, omdat het begrijpt dat het sowieso heel lastig wordt de coach in deze fase van het seizoen los te weken bij PSV.
psv.netwerk.to

En doe mij Jol dan maar :hupajax.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Harm schreef:
LucaS schreef:Nu sla je door. PSV heeft helemaal Stam niet 'niet aangetrokken', Stam koos voor een ander. Is toch net iets anders
PSV wilde niet op zijn eisen ingaan. Als ze hem echt hadden gewild, dan hadden ze hem aangetrokken. Jij bent het ongetwijfeld met me oneens, maar dat zou niet de eerste keer zijn ;)
Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor. Stam is al binnen, lijkt me.

Niet de eerste keer? Tja, je hebt niet zoveel verstand van voetbal! :1evil.gif:
Harm

Bericht door Harm »

Ik ben dan ook goed in andere dingen :666.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Zeker
Baseman

Bericht door Baseman »

LucaS schreef:Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor.
Klopt, hij vond namelijk dat PSV er te lang over deed. PSV wilde de transfersom niet betalen, Ajax wel en ze waren slagvaardig.

Achteraf is PSV daarmee goed weggekomen, Alex bleef en Stam heeft Ajax voornamelijk geld gekost.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Baseman schreef:
LucaS schreef:Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor.
Klopt, hij vond namelijk dat PSV er te lang over deed. PSV wilde de transfersom niet betalen, Ajax wel en ze waren slagvaardig.

Achteraf is PSV daarmee goed weggekomen, Alex bleef en Stam heeft Ajax voornamelijk geld gekost.
Hij vond helemaal niet dat psv te lang erover deed. PSV was gewoon veel te laat. Van Geel had al een half jaar eerder voorzichtig een lijntje uitgegooid en dat viel gelijk in vruchtbare aarde. Stam verdiende bij Ajax 1 miljoen per jaar, bij psv kon hij 1,2 per jaar gaan verdienen. Maar zoals gezegd: psv was er veel te laat bij.

Stam heeft vorig jaar nog wel aardig gepresteerd, kan me een paar verdedigende acties herinneren die echt grote klasse waren, maar het verval was zichtbaar. Vooral in opbouwend opzicht verliezen we niks, sterker nog, met Van der Wiel ga je erop vooruit.
Baseman

Bericht door Baseman »

www.sport1.nl:
PSV: "Stam te duur voor ons"
Auteur : André van Bochove . 1 februari 2006 10:32 .

Het strengere financiële beleid bij PSV heeft ervoor gezorgd dat de Eindhovenaren Jaap Stam aan hun neus voorbij zagen gaan. Nadat gebleken was dat met het aantrekken van Stam, inclusief de door AC Milan gewenste transfersom, over twee seizoenen berekend een bedrag van zes miljoen euro gemoeid zou zijn, gooide de landskampioen de handdoek in de ring.

Stam, die voordat hij naar het buitenland ging enkele seizoenen bij PSV speelde, tekende maandag een tweejarig contract bij Ajax. Hoewel het Ajax dit seizoen sportief niet bepaald voor de wind gaat, staat de club er in financieel opzicht beter voor dan PSV. PSV draait al jaren met verlies, terwijl Ajax dankzij een aantal lucratieve transfers een behoorlijke financiële reserve heeft.

PSV-coach Guus Hiddink was realistisch in zijn commentaar: "De sportieve waarde van Stam is duidelijk, maar dan moet je afwegen hoeveel dat in economische zin waard is. Op een gegeven moment was het voor ons over en sluiten."
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:
Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
En wat is het verschil als Van Bommel straks Feyenoord verkiest boven PSV? Stam heeft volgens mij nooit gezegd terug te zullen keren bij PSV. Van Bommel wel.
LucaS

Bericht door LucaS »

En op het moment dat ze weggaan zullen ze het waarschijnlijk nog wel oprecht menen ook
Harm

Bericht door Harm »

Thomas schreef:
Baseman schreef:
En wat is het verschil als Van Bommel straks Feyenoord verkiest boven PSV? Stam heeft volgens mij nooit gezegd terug te zullen keren bij PSV. Van Bommel wel.
Áls (let goed op!!), ik zeg áls Van Bommel Feyenoord boven PSV verkiest terwijl de financiële en de sportieve kansen even groot zijn, dan zou dat op zijn zachtst gezegd niet netjes zijn. Als bijvoorbeeld Van Basten in die periode coach is bij PSV, dan is lijkt het me logisch dat hij liever naar een andere club gaat.

Van Nistelrooy is trouwens veel smeriger dan Van Bommel.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Van Basten trainer van PSV zal willen worden, maar daar is men in Eindhoven vast blij om. :wink.gif:

En wat is er met Van Nistelrooij?
Harm

Bericht door Harm »

Die heeft ook altijd geroepen dat hij bij PSV af wilde sluiten. Tot voor een jaar of wat geleden.
LucaS

Bericht door LucaS »

Zo gaat dat toch? Hij meende het echt wel toen hij weg ging
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Harm schreef:Die heeft ook altijd geroepen dat hij bij PSV af wilde sluiten. Tot voor een jaar of wat geleden.
Is hij er inmiddels op terug gekomen? Zuur, inderdaad. Dat heb ik ook met Chivu. Die schijnt laatst ook gezegd te hebben dat hij bij Inter af wil sluiten.
Baseman

Bericht door Baseman »

VN heeft altijd geroepen terug te komen na zijn periode bij ManU...al is Real Madrid ook leuk natuurlijk :icon_biggrin.gif:
Maar hij wilde zijn carriere afsluiten bij PSV en niet als hij versleten was, dat zit er nu eigenljik niet meer in. Ik zie hem niet snel vertrekken bij Real namelijk en hij wordt er niet jonger op.

PS: Mocht Van Bommel naar Feyenoord gaan dan zou dat zeer teleurstellend zijn, maar Van Marwijk is wel zijn schoonvader.
Gesloten