Even de koppositie pakken, om met generaal te spreken.

Code: Selecteer alles
Van Bommel: na Bayern zijn PSV of Feyenoord opties
Mark van Bommel liet tegenover RTL7 weten dat hij na zijn periode bij Bayern Munchen zowel PSV als Feyenoord opties vind om terug te keren in Nederland. ‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?’ Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk is coach van Feyenoord. ‘Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.’
Bron: Sportweek
Onze verdedigers gaan Alves wat extra vertrouwen geven in aanloop naar de confrontatie met PSV.Harm schreef:Kunnen jullie Alves niet een licht tikje tegen zijn knie geven? Niks ernstigs, maar gewoon een gevalletje vocht in de knie en een dag of vijf rust?
Waarom worden Stam en Van Bommel vergeleken door jou ?Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
PSV wilde niet op zijn eisen ingaan. Als ze hem echt hadden gewild, dan hadden ze hem aangetrokken. Jij bent het ongetwijfeld met me oneens, maar dat zou niet de eerste keer zijn ;)LucaS schreef:Nu sla je door. PSV heeft helemaal Stam niet 'niet aangetrokken', Stam koos voor een ander. Is toch net iets anders
psv.netwerk.to30/10/2007 - 'Koeman bovenaan wensenlijstje Valencia'
(Gepost door RvN)
De geruchten rond Ronald Koeman nemen toe. Volgens het Spaanse Sport staat Ronald Koeman bovenaan het wensenlijstje van Valencia om de onlangs ontslagen coach Quique Flores op te volgen. De club zou het management van Koeman al voorzichtig gepolst hebben. De Spaanse club zou bereid zijn met PSV te onderhandelen over een afkoopsom, omdat het begrijpt dat het sowieso heel lastig wordt de coach in deze fase van het seizoen los te weken bij PSV.
Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor. Stam is al binnen, lijkt me.Harm schreef:PSV wilde niet op zijn eisen ingaan. Als ze hem echt hadden gewild, dan hadden ze hem aangetrokken. Jij bent het ongetwijfeld met me oneens, maar dat zou niet de eerste keer zijn ;)LucaS schreef:Nu sla je door. PSV heeft helemaal Stam niet 'niet aangetrokken', Stam koos voor een ander. Is toch net iets anders
Klopt, hij vond namelijk dat PSV er te lang over deed. PSV wilde de transfersom niet betalen, Ajax wel en ze waren slagvaardig.LucaS schreef:Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor.
Hij vond helemaal niet dat psv te lang erover deed. PSV was gewoon veel te laat. Van Geel had al een half jaar eerder voorzichtig een lijntje uitgegooid en dat viel gelijk in vruchtbare aarde. Stam verdiende bij Ajax 1 miljoen per jaar, bij psv kon hij 1,2 per jaar gaan verdienen. Maar zoals gezegd: psv was er veel te laat bij.Baseman schreef:Klopt, hij vond namelijk dat PSV er te lang over deed. PSV wilde de transfersom niet betalen, Ajax wel en ze waren slagvaardig.LucaS schreef:Bij een speler die bij zulke grote clubs heeft gespeeld, is geld nooit meer de doorslaggevende factor.
Achteraf is PSV daarmee goed weggekomen, Alex bleef en Stam heeft Ajax voornamelijk geld gekost.
PSV: "Stam te duur voor ons"
Auteur : André van Bochove . 1 februari 2006 10:32 .
Het strengere financiële beleid bij PSV heeft ervoor gezorgd dat de Eindhovenaren Jaap Stam aan hun neus voorbij zagen gaan. Nadat gebleken was dat met het aantrekken van Stam, inclusief de door AC Milan gewenste transfersom, over twee seizoenen berekend een bedrag van zes miljoen euro gemoeid zou zijn, gooide de landskampioen de handdoek in de ring.
Stam, die voordat hij naar het buitenland ging enkele seizoenen bij PSV speelde, tekende maandag een tweejarig contract bij Ajax. Hoewel het Ajax dit seizoen sportief niet bepaald voor de wind gaat, staat de club er in financieel opzicht beter voor dan PSV. PSV draait al jaren met verlies, terwijl Ajax dankzij een aantal lucratieve transfers een behoorlijke financiële reserve heeft.
PSV-coach Guus Hiddink was realistisch in zijn commentaar: "De sportieve waarde van Stam is duidelijk, maar dan moet je afwegen hoeveel dat in economische zin waard is. Op een gegeven moment was het voor ons over en sluiten."
En wat is het verschil als Van Bommel straks Feyenoord verkiest boven PSV? Stam heeft volgens mij nooit gezegd terug te zullen keren bij PSV. Van Bommel wel.Baseman schreef:Waarom worden Stam en Van Bommel vergeleken door jou ?Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
Stam is een pure broodvoetballer, Van Bommel niet.
Áls (let goed op!!), ik zeg áls Van Bommel Feyenoord boven PSV verkiest terwijl de financiële en de sportieve kansen even groot zijn, dan zou dat op zijn zachtst gezegd niet netjes zijn. Als bijvoorbeeld Van Basten in die periode coach is bij PSV, dan is lijkt het me logisch dat hij liever naar een andere club gaat.Thomas schreef:En wat is het verschil als Van Bommel straks Feyenoord verkiest boven PSV? Stam heeft volgens mij nooit gezegd terug te zullen keren bij PSV. Van Bommel wel.Baseman schreef:Waarom worden Stam en Van Bommel vergeleken door jou ?Thomas schreef:Vraagje aan Harm: ga je Van Bommel nu net zo vreselijk vinden als Stam?
Stam is een pure broodvoetballer, Van Bommel niet.