Willekeurige voetbalvragen
Moderator: mods
Feyenoord heeft een nog triester verleden wat Zuid-Amerikanen betreft dan Ajax. Ik ben de laatste weken trouwens Tardelli, Leandro en Somalia tegengekomen in de Braziliaanse competitie. Leandro zit ook bij Vasco da Gama gewoon op de bank. De volgende vraag luidt dan ook:
Hoeveel clubs sleet Leandro do Bonfim inmiddels al als profspeler?
Knap hoor! Ik had twee namen in m'n gedachten, blijken er nog minimaal twee Nederlanders bij Motherwell gespeeld te hebben.
Ik dacht aan Jan Michels en Robert Maaskant, maar Van der Gaag en Dijkstra zijn uiteraard ook goed.

Ik dacht aan Jan Michels en Robert Maaskant, maar Van der Gaag en Dijkstra zijn uiteraard ook goed.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik kom Jantje Michels regelmatig tegen als ik mijn kinderen naar school breng, vandaar. Hij kon toen volledig onverwacht van de Eagles naar Motherwell, heeft daar een jaar goed verdiend (wel maar 7 wedstrijden gespeeld, dat wel).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Sorry, Duke.
Nu dan alsnog deze vraag:

Thomas schreef:Feyenoord heeft een nog triester verleden wat Zuid-Amerikanen betreft dan Ajax. Ik ben de laatste weken trouwens Tardelli, Leandro en Somalia tegengekomen in de Braziliaanse competitie. Leandro zit ook bij Vasco da Gama gewoon op de bank. De volgende vraag luidt dan ook:
Volgens mij wordt het nu een gokspelletje. Het antwoord is 8. Leandro begon z'n professionele loopbaan bij Vitória. Na drie geweldig succesvolle seizoenen in Eindhoven verkaste hij naar FC Porto. Ook daar mislukte hij en dat leidde een tijdelijk einde van Leandros Europese avontuur in. Hij vertrok naar São Paulo. São Paulo had succes, maar Leandro had daar maar weinig mee te maken. Cruzeiro werd de volgende club op het lijstje, waarna Leandro het binnen een jaar weer in Europa wilde proberen, deze keer bij het bescheiden Nacional uit Portugal. Inmiddels zitten we in het jaar 2007 en is Leandro via Palmeiras bij Vasco da Gama beland, waar hij dus ook weer op de bank zit.
Iemand anders mag een nieuwe vraag verzinnen.
Ik dacht echt dat het er 9 waren................Thomas schreef:Volgens mij wordt het nu een gokspelletje. Het antwoord is 8. Leandro begon z'n professionele loopbaan bij Vitória. Na drie geweldig succesvolle seizoenen in Eindhoven verkaste hij naar FC Porto. Ook daar mislukte hij en dat leidde een tijdelijk einde van Leandros Europese avontuur in. Hij vertrok naar São Paulo. São Paulo had succes, maar Leandro had daar maar weinig mee te maken. Cruzeiro werd de volgende club op het lijstje, waarna Leandro het binnen een jaar weer in Europa wilde proberen, deze keer bij het bescheiden Nacional uit Portugal. Inmiddels zitten we in het jaar 2007 en is Leandro via Palmeiras bij Vasco da Gama beland, waar hij dus ook weer op de bank zit.

IK GELOOF!!!!!!
-