Ik ben het volledig met je eens! Onder de opvolger gaat het niet altijd beter dan onder de voorganger:Jim schreef: Dezelfde (eveneens juist gebleken) voorspelling deed ik ook na zijn vertrek bij Ajax. De geschiedenis herhaalt zich.
zie Benfica. Trappatoni werd met Benfica kampioen, onder Koeman werd niets gewonnen.
En onder Hiddink werd PSV met een straatlengte voorsprong kampioen, terwijl het PSV van Koeman de slechtste seizoenshelft sinds mensenheugnis speelde. Enkel en alleen dankzij het gestumper van Ajax en AZ werd PSV nog kampioen.
Dat het onder Koeman's 'opvolger' 'niet beter' is geworden, is natuurlijk een koe in de kont kijken. Ten eerste is Wouters een tussenpaus, ten tweede is Wouters totaal ongeschikt als hoofdtrainer en ten derde speelde PSV 3 zeer lastige wedstrijden onder Wouters. In Heerenveen kan je verliezen, is Koeman ook weleens overkomen. Fenerbahce was in Eindhoven (onder Koeman) al beter dan PSV, dus dat er in Istanbul kansloos werd verloren was geen verrassing. En vorig seizoen verloor PSV thuis van AZ, nu pakten ze tenminste nog een punt.
Ik vind Koeman een heel behoorlijke trainer, ruim voldoende, maar jouw gedweep met hem kan ik niet volgen. Een contract is voor Koeman enkel een vodje papier dat de versnipperaar ingaat op het moment dat er een betere naam aan het CV kan worden toegevoegd.
Koeman wilde vorig seizoen graag naar PSV, zei ie: z'n dochter ging studeren, het gezin wilde graag terug naar Nederland. 15 maanden later heeft Koeman blijkbaar alweer een totaal andere wens. De man heeft nu 4 clubs in de steek gelaten, als bestuurder zou ik nogal huiverig zijn om zo'n opportunist als trainer aan te stellen. Als Barca aan het eind van het seizoen Rijkaard uitwuift en bij Valencia aanklopt, is ie daar ook weer vertrokken. Nogmaals, een heel behoorlijke trainer, een ruime 7 wat mij betreft, maar qua integriteit en betrouwbaarheid natuurlijk zwaar onvoldoende.