Medina naar het schijnt in de belangstelling van PSV, hè. Brrr.
Alberto MedinaHarm schreef:Is hij goed? En is hij haalbaar?
PNValckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug
Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
Hoor je mij niet zeggen. Ik moet nog zien of hij mentaal sterk genoeg is om de top te halen. Maar hij kan wél voetballen.Baseman schreef:Eerst zien dan geloven, vooralsnog lijkt het erop dat hij bijtekent bij PSV.PS: Bij jullie lijkt Isi ineens een JC in zijn jonge jaren, de verlosser van dit Ajax![]()
Volgens mij heb ik het over jullie en bij mijn weten praten alleen de koningin en mensen met een MPS over zichzelf in meervoud...Thomas schreef:Dan mag jij die post erbij pakken waar ik Aissati de verlosser van Ajax noem.
Met jullie doel je dus ook op mij, vandaar dat ik aangeef dat het onzin is. Sowieso zijn er weinig mensen op AT enthousiaster dan ik, dus waar je het vandaan haalt dat we Aissati zien als de verlosser is me een raadsel. Misschien bedoel je hen van AN?Baseman schreef:Volgens mij heb ik het over jullie en bij mijn weten praten alleen de koningin en mensen met een MPS over zichzelf in meervoud...Thomas schreef:Dan mag jij die post erbij pakken waar ik Aissati de verlosser van Ajax noem.
Ahum, dat doen ze op PN ook, dus waarom zouden wij dat niet mogen?Baseman schreef:PPS: Perez bij PSV is zeker winst, hij heeft al meerdere wedstrijden gewonnen voor PSV. Maar blijf hem vooral afzeiken![]()
Al begint het nu wel een beetje zielig te worden...
Mijn idee. Al speelt Perez de pannen van het dak (Moskau, Feyenoord) of valt ie gewoon prima in (Inter), dan hoor je niets. Zit ie op de bank, dan is de 'Henk the Creep clan op AT' volledig in z'n nopjes.Baseman schreef: PPS: Perez bij PSV is zeker winst, hij heeft al meerdere wedstrijden gewonnen voor PSV. Maar blijf hem vooral afzeiken![]()
Al begint het nu wel een beetje zielig te worden...