PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik vind het prima hoor. Laten we het erop houden dat wij elkaar wat Perez betreft tegenwicht bieden. Bij wie de rest zich aansluit zal me een worst wezen. :wink.gif:

Medina naar het schijnt in de belangstelling van PSV, hè. Brrr.
Harm

Bericht door Harm »

Is hij goed? En is hij haalbaar?
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Ja en ja. Althans, volgens oa Thomas. Goede buitenspeler in een 4-3-3.
Face your fears and live your dreams, No Fear
LucaS

Bericht door LucaS »

Dat speelt PSV toch niet?
generaal

Bericht door generaal »

LucaS schreef:Dat speelt PSV toch niet?
In de toekomst misschien wel.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Harm schreef:Is hij goed? En is hij haalbaar?
Alberto Medina
joey
Erelid

Bericht door joey »

Valckx: PSV wil transferbedrag Mendez minimaal terug

Stan Valckx gaf in het De Telegraaf iets meer duidelijkheid over de voorwaarden die PSV stelt bij een eventueel vertrek van Edison Mendez. Gezien de persoonljke situatie van de middenvelder wil PSV wel meewerken, maar dan alleen als het minimaal dezelfde transfersom terugkrijgt als dat het nu zo'n jaar geleden aan LDU Quito betaalde.
PN

Minimaal hetzelfde bedrag? Ze zijn te goed bij PSV! :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Baseman

Bericht door Baseman »

Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie spelers als Perez met verlies verkopen :kwijl.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Perez is voor z'n boekwaarde verkocht.
joey
Erelid

Bericht door joey »

En nu zit PSV met hem opgescheept. Dat is winst. :smallgrin.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Vooral als wij door die situatie Aissati over kunnen nemen. Wat een geweldig achterbaks plan van die Ten Cate. Dat is pas oog hebben voor de lange termijn. :hypocrite.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Eerst zien dan geloven, vooralsnog lijkt het erop dat hij bijtekent bij PSV.

PS: Bij jullie lijkt Isi ineens een JC in zijn jonge jaren, de verlosser van dit Ajax :icon_biggrin.gif:

PPS: Perez bij PSV is zeker winst, hij heeft al meerdere wedstrijden gewonnen voor PSV. Maar blijf hem vooral afzeiken :biggrin.gif:
Al begint het nu wel een beetje zielig te worden...
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Dan mag jij die post erbij pakken waar ik Aissati de verlosser van Ajax noem. Je verzint het er gewoon bij. Wat Aissati wel is is een toptalent met de potentie om het verder te schoppen dan Perez. In die zin is het dus een uitstekende deal om Perez (zij het met een half jaartje vertraging) in te ruilen voor Aissati.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di dec 18, 2007 12:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik vind Aissati een enorm talent. Hoop echt dat hij komt. Qua prijs/kwaliteit de deal van de eeuw.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Baseman schreef:Eerst zien dan geloven, vooralsnog lijkt het erop dat hij bijtekent bij PSV.PS: Bij jullie lijkt Isi ineens een JC in zijn jonge jaren, de verlosser van dit Ajax :icon_biggrin.gif:
Hoor je mij niet zeggen. Ik moet nog zien of hij mentaal sterk genoeg is om de top te halen. Maar hij kan wél voetballen.
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Dan mag jij die post erbij pakken waar ik Aissati de verlosser van Ajax noem.
Volgens mij heb ik het over jullie en bij mijn weten praten alleen de koningin en mensen met een MPS over zichzelf in meervoud...

Perez werd gehaald als linksbuiten, maar hij presteerde wel en Isi niet. Dan is de keuze minder ingewikkeld, ook omdat Isi geblesseerd raakte in dezelfde periode als Ibi.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:
Thomas schreef:Dan mag jij die post erbij pakken waar ik Aissati de verlosser van Ajax noem.
Volgens mij heb ik het over jullie en bij mijn weten praten alleen de koningin en mensen met een MPS over zichzelf in meervoud...
Met jullie doel je dus ook op mij, vandaar dat ik aangeef dat het onzin is. Sowieso zijn er weinig mensen op AT enthousiaster dan ik, dus waar je het vandaan haalt dat we Aissati zien als de verlosser is me een raadsel. Misschien bedoel je hen van AN?
Baseman

Bericht door Baseman »

Verkeerde been uit bed gestapt ?
Relax man, adem in, adem uit...
joey
Erelid

Bericht door joey »

Baseman schreef:PPS: Perez bij PSV is zeker winst, hij heeft al meerdere wedstrijden gewonnen voor PSV. Maar blijf hem vooral afzeiken :biggrin.gif:
Ahum, dat doen ze op PN ook, dus waarom zouden wij dat niet mogen?
Leuk aan de bal, die Perez, maar verder een achterhaalde voetballer. Alles uit stand, alles op een postzegel. Een speler voor de supporters, maar trainers kunnen weinig met hem.
wimpey

Bericht door wimpey »

Baseman schreef: PPS: Perez bij PSV is zeker winst, hij heeft al meerdere wedstrijden gewonnen voor PSV. Maar blijf hem vooral afzeiken :biggrin.gif:
Mijn idee. Al speelt Perez de pannen van het dak (Moskau, Feyenoord) of valt ie gewoon prima in (Inter), dan hoor je niets. Zit ie op de bank, dan is de 'Henk the Creep clan op AT' volledig in z'n nopjes.

Ik heb persoonlijk liever een speler die wedstrijden voor Ajax wint, dan een huilebalk-trainer die kleedkamergeheimen lekt en zodoende bewust een speler demoniseert. Maar het staat een ieder natuurlijk vrij om zijn eigen voorkeuren te hebben.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Wimpey, kom alsjeblieft eens met een ander verhaal. Werkelijk enorm hersendodend.
Baseman

Bericht door Baseman »

Je draait iedere keer het gebruikelijke riedeltje af Joey, jij maakt nooit verschil. Perez speelt uitstekend en ik hoor je niet, Perez speelt niet en meteen komt er een post waarin je hem afkraakt.

Ik vind Perez geen geweldenaar, maar hij heeft zeker zijn waarde.
Zo ingewikkeld is het niet hoor.

PS: Je mag best een keer zeggen dat hij goed heeft gespeeld...dan word je echt niet getroffen door bliksem oid :wink.gif:
Daarbij accepteert Perez zijn rol als reserve vooralsnog zoals het moet.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Hij wacht op Vergoossen. Logisch. Die heeft hem naar Nederland gehaald.

Ik heb nog NOOIT gezegd dat Perez niet kan voetballen. Integendeel, hij kan een hoop met een bal. Alleen zonder bal is het onvoldoende. Het hele elftal moet op hem afgestemd worden, anders lukt het niet. En dat zie ik niet gebeuren bij een topclub.
Baseman

Bericht door Baseman »

Bertje schreef:Wimpey, kom alsjeblieft eens met een ander verhaal. Werkelijk enorm hersendodend.
Kijk een keer in de spiegel zou ik zeggen...samen met een aantal anderen.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:Daarbij accepteert Perez zijn rol als reserve vooralsnog zoals het moet.
Mwah, hij kijkt de laatste tijd weer alsof er een banaan in z'n reet zit.
Gesloten