PSV 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeer onbetrouwbaar, maar daarom niet minder geestig:

Barca volgt dus Mendez.Il Barcellona segue Edison Mendez
Il Barcellona sta seguendo con particolare interesse Edison Mendez (28), centrocampista ecuadoregno messosi in luce con la maglia del PSV Eindhoven. A rivelarlo, il dt del club olandese, Stan Valck: "Potremmo decidere di lasciarlo partire - ha spiegato a Elf Voetbal - ma soltanto se arrivasse una congrua offerta".
Bron: Tutto mercato

Zal hier wel iets mee te maken hebben:
Anyway, Mendes waarschijnlijk weg, Da Costa wil vertrekken. Ze zullen in Eindhoven dus ook nog wel wat gaan doen op de transfermarkt. Ik kan niet wachten op het moment dat Reker weer wat gaat aankondigen. Het is immers al weer even stil rond zijn persoon.Peter schreef:Springer voor de trein, sneeuw in Groningen en een 'gezellige' Kerstdrukte in de treinen. Al met al blij dat ik eventjes rustig plaats mag nemen achter de pc.
Nil volentibus arduum
Gewoon stug blijven volhouden, joh.generaal schreef: Da Costa is en blijft een geweldig talent.
Raffael (op Jabu's vraag) is een zeer interessante speler. Klein, snel, technisch sterk, wendbaar, scoort makkelijk, werkt hard, goed inzicht en een redelijk overzicht. Zou een echte Stevens-aankoop zijn: een jonge teamspeler waaraan ie kan kneden. Zou een goede aankoop zijn. 6 miljoen voor zo'n speler is geen slecht bedrag.
Dit zijn de stats van Raffael:
Raffael (aanvaller FC Zurich, sinds 07/2005)
Geboren: 28-03-1985
Seizoen 05/06:
- wedstrijden: 31
- goals: 14
- assists: 13
Seizoen 06/07:
- assists: 17
Seizoen 07/08:
- wedstrijden: 15
- goals: 12
- assists: 5
Iemand die kan scoren en ook overzicht heeft.
Er staan ook een paar filmpjes op deze site:
http://www.raffa85.com/index.php?option ... &Itemid=39
Dat zegt niet alles natuurlijk, maar het ziet er wel goed uit.
En mocht PSV echt met hem bezig zijn, dan verwacht ik een vertrek van Farfan. Anders is een nieuwe aanvaller geen noodzaak.
PS: Da Costa is toentertijd gekocht voor maar 1,5 miljoen Euro.
Raffael (aanvaller FC Zurich, sinds 07/2005)
Geboren: 28-03-1985
Seizoen 05/06:
- assists: 13
Seizoen 06/07:
- assists: 17
Seizoen 07/08:
- wedstrijden: 15
- goals: 12
- assists: 5
Iemand die kan scoren en ook overzicht heeft.
Er staan ook een paar filmpjes op deze site:
http://www.raffa85.com/index.php?option ... &Itemid=39
Dat zegt niet alles natuurlijk, maar het ziet er wel goed uit.
En mocht PSV echt met hem bezig zijn, dan verwacht ik een vertrek van Farfan. Anders is een nieuwe aanvaller geen noodzaak.
PS: Da Costa is toentertijd gekocht voor maar 1,5 miljoen Euro.
Nog een defensieve blunder. Deze keer van de man die volgens Van Hanegem zo Mathijsen kan vervangen in Oranje: Keller.
3-1, Perez is lekker bezig.
3-1, Perez is lekker bezig.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za dec 22, 2007 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.