PSV 2007 - 2008
De zus van Isi had een ongeluk gehad met de auto blijkbaar en daarom had hij gevraagd om een plaats op de bank. Hij was bang er niet met zijn hoofd bij te zijn, wat ik een knappe actie vind van hem. Al speelde zijn vervanger Perez wel uitstekend heb ik begrepen. Ik heb namelijk nog niets van de wedstrijd gezien, op de 1-0 na. De blunder van Grandel staat al op Youtube...niet zijn eerste blunder tegen PSV trouwens
Was het een goede wedstrijd trouwens ?

Aha, vandaar...dank
Wijze woorden van Perez trouwens:

Wijze woorden van Perez trouwens:
De T.Perez: Verrast dat ik speelde
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Kenneth Perez was verbaasd over zijn opstelling in de wedstrijd tegen FC Utrecht. "Ik was verrast dat ik speelde. Ik ken de ideeën van de trainer en ik kan er wel begrip voor opbrengen dat hij daaraan vasthoudt. Dat zou ik ook doen als trainer."
Perez vervolgt: "Dat het nu goed ging is ook geen garantie voor de komende wedstrijden. Ik weet waar ik aan toe ben. En ik heb dan wel twee keer gescoord, maar helemaal fantastisch was het natuurlijk ook weer niet.”
Na afloop was Wouters lovend over de inbreng van de Deen. "Hij heeft aangetoond dat hij een geweldige voetballer is. Normaal vind ik hem altijd kwetsbaar bij momenten dat het elftal moet omschakelen van aanval naar verdediging. Vandaag heeft hij laten zien dat dat geen probleem hoeft te zijn. Als hij zo speelt als vandaag en bovendien twee keer scoort, kun je als trainer eigenlijk niet om hem heen.”
PSV was bedroevend slecht. De 4-1 is echt geflatteerd.Baseman schreef:De zus van Isi had een ongeluk gehad met de auto blijkbaar en daarom had hij gevraagd om een plaats op de bank. Hij was bang er niet met zijn hoofd bij te zijn, wat ik een knappe actie vind van hem. Al speelde zijn vervanger Perez wel uitstekend heb ik begrepen. Ik heb namelijk nog niets van de wedstrijd gezien, op de 1-0 na. De blunder van Grandel staat al op Youtube...niet zijn eerste blunder tegen PSV trouwens![]()
Ik weet niet of meer mensen hier de hele wedstrijd hebben gezien, maar wat was dit een slechte Belgische scheidsrechter zeg. Of heb ik het helemaal verkeerd gezien?
Een paar lichtpuntjes:
Lazovic was de dreigendste man bij PSV, hij probeerde het veld nog breed te houden.
En Farfan is weer op de weg terug, zijn explosiviteit komt weer terug en hij is weer balvast.