PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jöhnk schreef:Supertalent Aissati is geen invaller. Hij moet het hebben van zijn passing, niet van zijn doelgerichte bevliegingen.
Aissati is geen verlosser. Wel een talent.
Het stinkt aan alle kanten!
Beloki

Bericht door Beloki »

Aissatie is geen breekijzer, maar een verfijnde speler. In de basis of niks. Dit heeft totaal geen zin. Dit is hotseknotsvoetbal. Meer iets voor Culina.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Beloki

Bericht door Beloki »

Die Kruiswijk is prima. Niks voor Ajax?
Beloki

Bericht door Beloki »

Of Silva ipv Oga. :blush.gif: Onze verdediging stelt niks voor, als je Groningen ziet tegenhouden.
Beloki

Bericht door Beloki »

2 minuten erbij.
Beloki

Bericht door Beloki »

Groningen gebruikt haar laatste tijdrek wissel. Silva eruit.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Beloki schreef:Of Silva ipv Oga. :blush.gif: Onze verdediging stelt niks voor, als je Groningen ziet tegenhouden.
En Sankoh?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Hoe heet die speler die nu ingevallen is? Holadijee of zoiets? :smallgrin.gif:
Beloki

Bericht door Beloki »

Afgelopen!!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

joey schreef:
Jöhnk schreef:Supertalent Aissati is geen invaller. Hij moet het hebben van zijn passing, niet van zijn doelgerichte bevliegingen.
Aissati is geen verlosser. Wel een talent.
Alleen Lucas heeft het over een verlosser hoor.
generaal

Bericht door generaal »

Nou ja, Wouters kan nog maximaal 3 punten verspelen :blush.gif: .
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ja, dan mag Vergoossen die lijn doortrekken. :headbang.gif:

Geef Wouters maar de schuld. Die man kan er weinig aan doen dat PSV niet meer de klasse heeft van voorheen. Met Zonneveldjes en Culina's komt je er niet.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Aissati geeft PSV woord tot 2011

GRONIINGEN - Ismail Aissati heeft PSV zijn woord gegeven wat betreft contractverlenging tot 2011. De middenvelder wachtte lang met uitsluitsel, maar is er nu toch uit. "Ik heb lang getwijfeld", zegt Aissati in de Groningse Euroborg, "maar ik ben er toch achter gekomen dat ik de club moeilijk kan verlaten."
Onder trainer Ronald Koeman raakte de Nederlandse jeugdinternational uit beeld, maar onder interim-trainer Jan Wouters komt hij weer aan speelminuten toe. "Ik heb veel vertrouwen in de lijn die Wouters heeft ingezet", zei Aissati, na het verlies van PSV tegen FC Groningen.
Telegraaf
generaal

Bericht door generaal »

joey schreef:Ja, dan mag Vergoossen die lijn doortrekken. :headbang.gif:

Geef Wouters maar de schuld. Die man kan er weinig aan doen dat PSV niet meer de klasse heeft van voorheen. Met Zonneveldjes en Culina's komt je er niet.
Er is talent genoeg: Fagner, Da Costa, Rajkovic, Aissati, Reis, Marcellis, Zeefuik, Achenteh. Daar zitten vast wel jongens tussen die Vergoossen op waarde schat. Het enige wat ontbreekt in het elftal, is een dominante middenvelder die de ploeg op sleeptouw neemt. Die zal in de winterstop aangetrokken moeten worden.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Leuk, maar waar haal je zo'n middenvelder vandaan? Afgelopen zomer heeft PSV de opvolger van Cocu ook niet kunnen vinden. Toen moest die arme Timmy Simons de nieuwe leider van PSV worden. Tja... :aai.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

generaal schreef:Er is talent genoeg: Fagner, Da Costa, Rajkovic, Aissati, Reis, Marcellis, Zeefuik, Achenteh. Daar zitten vast wel jongens tussen die Vergoossen op waarde schat. Het enige wat ontbreekt in het elftal, is een dominante middenvelder die de ploeg op sleeptouw neemt. Die zal in de winterstop aangetrokken moeten worden.
Wie is Achenteh nou weer????

Aissati vind ik een toptalent. De rest? Mwah. (Voor zover ik ze ken.)
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Aissati kan na z'n voetbalcarriere altijd nog standup comedian worden.
Aissati in de T. schreef:Ik heb veel vertrouwen in de lijn die Wouters heeft ingezet
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

666 schreef:Aissati kan na z'n voetbalcarriere altijd nog standup comedian worden.
Aissati in de T. schreef:Ik heb veel vertrouwen in de lijn die Wouters heeft ingezet
Wouters stelt hem op. Meer hoeft Aissati niet te weten. Die jongen is ook niet gek.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

joey schreef:Leuk, maar waar haal je zo'n middenvelder vandaan? Afgelopen zomer heeft PSV de opvolger van Cocu ook niet kunnen vinden. Toen moest die arme Timmy Simons de nieuwe leider van PSV worden. Tja... :aai.gif:
Cocu was een spelverdeler, terwijl Simons dat niet is. Klaar. Heeft niet zoveel met een grote bek of niet te maken.
generaal

Bericht door generaal »

joey schreef:Leuk, maar waar haal je zo'n middenvelder vandaan? Afgelopen zomer heeft PSV de opvolger van Cocu ook niet kunnen vinden. Toen moest die arme Timmy Simons de nieuwe leider van PSV worden. Tja... :aai.gif:
Er zijn genoeg bruikbare middenvelders te koop:
Engelaar, El Ahmadi, Fellaini, Defour, Fejsa, Luis Valencia en ga zo maar door.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:
generaal schreef:Er is talent genoeg: Fagner, Da Costa, Rajkovic, Aissati, Reis, Marcellis, Zeefuik, Achenteh. Daar zitten vast wel jongens tussen die Vergoossen op waarde schat. Het enige wat ontbreekt in het elftal, is een dominante middenvelder die de ploeg op sleeptouw neemt. Die zal in de winterstop aangetrokken moeten worden.
Wie is Achenteh nou weer????

Aissati vind ik een toptalent. De rest? Mwah. (Voor zover ik ze ken.)
Achenteh staat al langer bekend als aanstormend (linksbenig) talent. Een balvirtuoos met een uitstekende voorzet, vrije trap en werklust voor 10 paarden.
wimpey

Bericht door wimpey »

generaal schreef: Achenteh staat al langer bekend als aanstormend (linksbenig) talent.
Ibi en Isi staan ook al een paar jaar bekend als toptalenten. Net als vele Ajacieden. Het komt er alleen niet vaak uit... Voetballen kunnen ze wel, fysiek en tussen de oren is het echter niet veel soeps.

We krijgen een heuse kampioen van de armoede dit seizoen. Ik heb de 2e helft van deze pot gezien, Groningen won o.b.v. de 2e helft dik verdiend. Ik vermaak me dit seizoen allerminst met Ajax, maar Feyenoord, AZ en PSV zijn keer op keer goed voor 'Schadensfreude'. Wat een belachelijk zwakke competitie is dit trouwens. Huis-tuin-en-keuken ploegen als Roda, Groningen en NAC winnen verdiend van zgn. topploegen, het gaat nergens over.

Als ik het bij PSV voor het zeggen zou hebben, zou ik in verdedigers en een poetser op het middenveld investeren. Met dat wat er bij PSV staat, word je geen kampioen.

Tevens miste ik, net als bij Ajax de laatste weken, de absolute wil, knokken, tot de grens gaan en soms erover. Groningen deed dat wel, Excelsior ook. Het lijkt me lastig wedstrijden te winnen wanneer de opponent veel feller is en meer wil aan de dag legt dan jij. PSV mist, net als Ajax, personality.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

feyenoord maakt dus een goede kans dit jaar.... :eusa_silenced.gif:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

wimpey schreef:Als ik het bij PSV voor het zeggen zou hebben, zou ik in verdedigers en een poetser op het middenveld investeren. Met dat wat er bij PSV staat, word je geen kampioen.
Volgens mij mist PSV vooral een idee. Die ploeg is de laatste jaren van pressievoetbal overgeschakeld op het verdedigen in eigen zestien en weer terug. Wat dat betreft is Stevens ook een goede trainer, want die zou er een vaste hand in moeten kunnen krijgen.

Daarnaast hebben de talenten (met de absentie van Cocu) natuurlijk precies hetzelfde probleem als de jongens van Ajax: niemand leidt ze op.
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

Heeft Wouters een lijn ingezet? Wouters maakt nog 1 wedstrijdje de opstelling en dan moet Aissati maar zien wat voor interimlijntje de volgende tussenpaus in gaat zetten.
Bertje schreef:
666 schreef:Aissati kan na z'n voetbalcarriere altijd nog standup comedian worden.
Wouters stelt hem op. Meer hoeft Aissati niet te weten. Die jongen is ook niet gek.
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Gesloten