PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jesse

Bericht door Jesse »

Ik ga voor een gelijkspel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nihad

Bericht door Nihad »

Feyenoord speelt ook baggervoetbal hoor.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Starring

Bericht door Starring »

Desondanks (Feyenoord en PSV staan per slot van rekening voor baggervoetbal) gok ik op een nipte overwinning voor Feyenoord of op ze minst één punt. Makaay zie ik vanavond het speeltuig 2x in het netje leggen. Hij vormt een goed trio met Bruins en Hofs achter en/of (schuin) naast zich spelend.
generaal

Bericht door generaal »

We staan voor :hupajax.gif: .
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

YES! :headbang.gif: F'noord gaat eraan!
Toppie

Bericht door Toppie »

Affelay speelt wel een bere wedstrijd
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

goeie wedstrijd van PSV, ze waren oppermachtig.

Affelay speelde een beregoeie partij!

Dzsudzsák zal een hele goeie aankoop blijken, heeft een goeie functionele techniek, veel diepgang, goeie vrije trap/ hoekschop en ook een vlammend schot. Ik denk dat hij nog wel een paar doelpuntjes gaat meepakken!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op za jan 12, 2008 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Helemaal mee eens, WP. PSV lijkt er niet zwakker op geworden met Dzsuzsak in plaats van Kenneth Jensen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Totaal niet te vergelijken spelers, maar die jongen beviel me inderdaad wel. Ik hoop alleen voor PSV dat hij vandaag de kans op een paar assists miste omdat hij zelfzuchtig was en niet omdat hij het overzicht mist.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Tuurlijk niet te vergelijken, die twee. PSV staat nu anders. Naar mijn smaak beter.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:Tuurlijk niet te vergelijken, die twee. PSV staat nu anders. Naar mijn smaak beter.
De positie waarop Bakkal nu wordt ingezet vind ik ook een typische Vergoossen-vondst.

Laat Derksen hem nog maar ff voor padvinder uitmaken (hij noemde Alex en Gomes ook clowns bij aanvang van het seizoen 2004-2005).. Over een paar maanden zegt ie iets in de strekking van: "Ik heb altijd al gezegd dat Sef een hele behoorlijke trainer is die gelouterd is bij clubs als Roda en Genk en dat hij meer bekwaam is dan Wouters en zelfs Koeman" :smallgrin.gif: .
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Jöhnk schreef:Helemaal mee eens, WP. PSV lijkt er niet zwakker op geworden met Dzsuzsak in plaats van Kenneth Jensen.
Goh weer een goeie scouting... Beviel mij ook.
Wie mij ook beviel , was assasti :biggrin.gif: :biggrin.gif: Wat een vertrouwen moet dat zijn geweest.
Daarnaast MOM VINK :1evil.gif:

Slecht uitgaans punt voor Ajax morgen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

generaal schreef:De positie waarop Bakkal nu wordt ingezet vind ik ook een typische Vergoossen-vondst.
Bakkal heeft al eerder als controlerende middenvelder gespeeld, dacht ik.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

generaal schreef:Laat Derksen hem nog maar ff voor padvinder uitmaken (hij noemde Alex en Gomes ook clowns bij aanvang van het seizoen 2004-2005).
Ik hoor Vergoossen net in een interview: die man zegt zinnige dingen. Dit in schril contrast met Bertje Cliché.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:
generaal schreef:Laat Derksen hem nog maar ff voor padvinder uitmaken (hij noemde Alex en Gomes ook clowns bij aanvang van het seizoen 2004-2005).
Ik hoor Vergoossen net in een interview: die man zegt zinnige dingen. Dit in schril contrast met Bertje Cliché.
Jep, Vergoossen is een vakman zonder grote bek. Het blijft toch vreemd dat hij al die jaren nooit de kans heeft gekregen bij een topclub (of zelfs bij het Nederlands elftal). Vergoossen is als geen ander in staat om het maximale uit het minimale te halen.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Harm

Bericht door Harm »

Als het vertrek van Perez er toe leidt dat Afellay iedere week zo speelt, dan ga ik van Wimpey winnen :hypocrite.gif:
Aristides

Bericht door Aristides »

Harm schreef:Als het vertrek van Perez er toe leidt dat Afellay iedere week zo speelt, dan ga ik van Wimpey winnen :hypocrite.gif:
Hoe lang zal hij dat volhouden? Hij is nogal blessuregevoelig. Met Perez is Ajax niet echt sterker geworden en op het middenveld zeker een stuk zwakker dan vorig jaar.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Prachtig om al dat oppertunisme te lezen op verschillende fora. Ineens is psv weer een geoliede machine geworden... nou ja.. zullen we even afwachten? Affelay speelde goed, maar houd hij dat iedere week vast? De verdediging was prut en daar is niks in verandert.
Harm

Bericht door Harm »

De verdediging stond gisteren redelijk en Feyenoord heeft met Makaay toch één van de beste spitsen van Nederland. Het middenveld van Feyenoord werd ook goed verstoort, dus ik snap best dat er weer wat hoop komt.

Feyenoord had thuis nog niks verloren. Ik had niet verwacht dat PSV zo makkelijk op de been zou blijven.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

feyenoord wordt gewoon zwaar overschat. Enige voordeel van die gasten is dat ze óók bikkelen tegen de mindere goden van de eredivisie, iets waar Ajax en psv moeite mee hebben.
SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart »

Grappig ja, alsof Vergoossen in 1 week van de huidige selectie van PSV een topploeg weet te maken. Feyenoord heeft tot nu toe van de topploegen alleen tegen Ajax thuis 1 puntje gehaald, gisteren was weer goed te zien waarom. Feyenoord stelt helemaal niets voor, de enige reden dat ze hoog staan is dat ze tegen kleine ploegen vrijwel geen punten laten liggen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Harm

Bericht door Harm »

Volgens mij hebben ze die kleine ploegen vooral thuis gehad.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Goede overwinning. Zijn ze daar in Rotterdam Zuid gelijk weer even wat stiller, want ze begonnen ook wel een beetje een grote waffel te krijgen.
Aristides

Bericht door Aristides »

Harm schreef:Volgens mij hebben ze die kleine ploegen vooral thuis gehad.
Klopt; feyenoord moet nog naar o.a. Willem II, Heracles, De Graafschap, NEC, Sparta en Excelsior (de laatste twee kunnen schriftelijk worden gedaan).

Vergeet niet dat feyenoord thuis weinig punten laat liggen, ook tegen subtoppers!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Gesloten