PSV 2007 - 2008
goeie wedstrijd van PSV, ze waren oppermachtig.
Affelay speelde een beregoeie partij!
Dzsudzsák zal een hele goeie aankoop blijken, heeft een goeie functionele techniek, veel diepgang, goeie vrije trap/ hoekschop en ook een vlammend schot. Ik denk dat hij nog wel een paar doelpuntjes gaat meepakken!
Affelay speelde een beregoeie partij!
Dzsudzsák zal een hele goeie aankoop blijken, heeft een goeie functionele techniek, veel diepgang, goeie vrije trap/ hoekschop en ook een vlammend schot. Ik denk dat hij nog wel een paar doelpuntjes gaat meepakken!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op za jan 12, 2008 10:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De positie waarop Bakkal nu wordt ingezet vind ik ook een typische Vergoossen-vondst.Jöhnk schreef:Tuurlijk niet te vergelijken, die twee. PSV staat nu anders. Naar mijn smaak beter.
Laat Derksen hem nog maar ff voor padvinder uitmaken (hij noemde Alex en Gomes ook clowns bij aanvang van het seizoen 2004-2005).. Over een paar maanden zegt ie iets in de strekking van: "Ik heb altijd al gezegd dat Sef een hele behoorlijke trainer is die gelouterd is bij clubs als Roda en Genk en dat hij meer bekwaam is dan Wouters en zelfs Koeman"

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Goh weer een goeie scouting... Beviel mij ook.Jöhnk schreef:Helemaal mee eens, WP. PSV lijkt er niet zwakker op geworden met Dzsuzsak in plaats van Kenneth Jensen.
Wie mij ook beviel , was assasti

Daarnaast MOM VINK

Slecht uitgaans punt voor Ajax morgen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Jep, Vergoossen is een vakman zonder grote bek. Het blijft toch vreemd dat hij al die jaren nooit de kans heeft gekregen bij een topclub (of zelfs bij het Nederlands elftal). Vergoossen is als geen ander in staat om het maximale uit het minimale te halen.Jöhnk schreef:Ik hoor Vergoossen net in een interview: die man zegt zinnige dingen. Dit in schril contrast met Bertje Cliché.generaal schreef:Laat Derksen hem nog maar ff voor padvinder uitmaken (hij noemde Alex en Gomes ook clowns bij aanvang van het seizoen 2004-2005).
Hoe lang zal hij dat volhouden? Hij is nogal blessuregevoelig. Met Perez is Ajax niet echt sterker geworden en op het middenveld zeker een stuk zwakker dan vorig jaar.Harm schreef:Als het vertrek van Perez er toe leidt dat Afellay iedere week zo speelt, dan ga ik van Wimpey winnen
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
De verdediging stond gisteren redelijk en Feyenoord heeft met Makaay toch één van de beste spitsen van Nederland. Het middenveld van Feyenoord werd ook goed verstoort, dus ik snap best dat er weer wat hoop komt.
Feyenoord had thuis nog niks verloren. Ik had niet verwacht dat PSV zo makkelijk op de been zou blijven.
Feyenoord had thuis nog niks verloren. Ik had niet verwacht dat PSV zo makkelijk op de been zou blijven.
-
- SylvievdVaart
Grappig ja, alsof Vergoossen in 1 week van de huidige selectie van PSV een topploeg weet te maken. Feyenoord heeft tot nu toe van de topploegen alleen tegen Ajax thuis 1 puntje gehaald, gisteren was weer goed te zien waarom. Feyenoord stelt helemaal niets voor, de enige reden dat ze hoog staan is dat ze tegen kleine ploegen vrijwel geen punten laten liggen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Klopt; feyenoord moet nog naar o.a. Willem II, Heracles, De Graafschap, NEC, Sparta en Excelsior (de laatste twee kunnen schriftelijk worden gedaan).Harm schreef:Volgens mij hebben ze die kleine ploegen vooral thuis gehad.
Vergeet niet dat feyenoord thuis weinig punten laat liggen, ook tegen subtoppers!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!