Feyenoord 2007 - 2008
- Daily Blind
Nou, het is slecht gesteld met Ajax, maar we gaan toch niet doen alsof Feyenoord beter is?Zlatan Son of God schreef:Feyenoord wint gewoon hoor.. Binnen 10 minuten kunnen ze het wel om zetten denk ik. Bij Feyenoord loopt tenminste nog individuele kwaliteit rond.
Vorig seizoen behaalde Feyenoord in de tweede seizoenshelft slechts veertien punten, dus uiteindelijk zal dit team wel met een punt of twaalf meer eindigen. Dat is ook niet zo gek, gezien het materiaal in vergelijking met vorig seizoen. Net zoals het ook niet zo gek is dat Feyenoord met dit materiaal geen kampioen wordt.Jöhnk schreef:Terecht. Als Feyenoord verliest hebben ze minder punten dan vorig seizoen rond deze tijd.
Wat een aanfluiting is die man. Regelmatig de slechtste man van het veld bij dit Feyenoord. Nutteloze aankoop. Geen haar beter dan Bahia. Ook gek: hij heeft pas drie gele kaarten gekregen in de competitie.Jöhnk schreef:Wat had Hofland met z'n kop gedaan?
Voorlopig staan ze op 0...Thomas schreef:Vorig seizoen behaalde Feyenoord in de tweede seizoenshelft slechts veertien punten, dus uiteindelijk zal dit team wel met een punt of twaalf meer eindigen. Dat is ook niet zo gek, gezien het materiaal in vergelijking met vorig seizoen. Net zoals het ook niet zo gek is dat Feyenoord met dit materiaal geen kampioen wordt.
Ik verwacht dat F. het nog moeilijk gaat krijgen met Groningen, Twente, H'veen en AZ.
Wat ik overigens echt STOM vind is dat ze Charisteas hebben verkocht. Die zou een prima koppel vormen met Makaay.
- Cluijffert