PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

joey schreef:Apart dat voetballers bij alles op de grond gaan liggen. Dat doen jij en ik niet bij een schop tegen onze schenen. :smallgrin.gif:
Daar moet ik inderdaad ook altijd erg om lachen. Het zijn allemaal van die mannetjes maar als ze een tikkie krijgen storten ze stuk voor stuk ter aarde. Als je niet beter wist zou je soms denken dat zo'n jongen nooit meer zal opstaan.

Zouden ze in de kroeg ook meteen ter aarde storten als er iemand tegen ze aanloopt? :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
jabu

Bericht door jabu »

Jesse schreef:Om vervolgens toch maar veilig in het eigen strafschopgebied te gaan rollen. Vooral de duik waarmee hij er in springt is van grote schoonheid.
Het lijkt inderdaad een beetje op Pieter van de Hoogenband die met een hink-stap-sprong van het startblok duikt.
999

Bericht door 999 »

Thijs schreef:Afbeelding

Haha, wat een clown.
Wat een nepperd !!!!!!!!!!!!.
Blij met de punten ...
Baseman

Bericht door Baseman »

joey schreef:Gomes rent naar de scheidsrechter om te vragen om een rode kaart. Dat lijkt me duidelijk.
Gomes rent niet, hij hupt op één been :icon_biggrin.gif:
En hij hupt naar Reekens omdat hij kwaad is op hem vanwege die sliding.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Oké, hij hupt.... :drecul.gif:

Is hij niet komisch, Baseman? :smallgrin.gif:

Iets anders:

Aissati mag niet worden verhuurd

www.voetbalonline.nl, 21 januari 2008 10:35 - Ismail Aissati mag, ondanks het feit dat FC Twente hem weer voor de rest van het seizoen wilde huren, niet weg uit Eindhoven. Interim-coach Sef Vergoossen wil graag kunnen beschikken over de middenvelder. Twente en PSV hadden al bijna een akkoord bereikt over de terugkeer van de 19-jarige voetballer naar Enschede. Vergoossen wil echter graag met deze spelersgroep verder, dus is een tijdelijk vertrek onbespreekbaar. ' Het kampioenschap gaat boven het individu'. Vorig seizoen werd hij in de winterstop verhuurd aan de ploeg van trainer Fred Rutten, waar hij wel op een basisplaats kon rekenen.
Zou Aissati zich nu prettig voelen? Net bijgetekend, Perez is weg en hij zit nog steeds op de bank.
Laatst gewijzigd door joey op ma jan 21, 2008 11:53 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Baseman

Bericht door Baseman »

Jazeker:
Baseman schreef:Zijn rondspringen en daaropvolgende snoekduik is lachwekkend.
:kwijl.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Logisch dat ze hem niet laten gaan. Zo lekker draait het in Eindhoven allemaal niet en nu Perez is vertrokken zijn er minder kandidaten voor die positie. Als ze hem naar Twente laten vertrekken en ze krijgen te maken met blessures dan is dat niet uit te leggen.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Van de kant van PSV begrijp ik het ook wel, maar het zal niet zijn wat Aissati in zijn hoofd had toen hij bijtekende. En het duurt wel érg lang voor hij doorbreekt bij PSV.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Nee, die zal niet blij zijn. Als ik hem was had ik denk ik ook nog even gewacht met bijtekenen. Dit is niet goed voor zijn ontwikkeling want die jongen moet iedere week spelen.
Nil volentibus arduum
joey
Erelid

Bericht door joey »

Doodzonde dat we hem niet hebben kunnen halen in plaats van die aftandse Perez. :excited.gif:
Jesse

Bericht door Jesse »

Heel slim gedaan van PSV.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:Bij jullie kan het zo heerlijk zwart-wit zijn zeg...nu wordt de actie van Gomes zelfs al vergeleken met die van Dida en is Gomes nog erger dan Suarez :drecul.gif:

Gomes wordt wel degelijk geraakt en hij had er de 2e helft nog steeds last van, dat hij pijn had was duidelijk. Maar zijn reageren is inderdaad nogal overdreven, hij had gewoon moeten blijven liggen en zich niet zo moeten aanstellen. Zijn rondspringen en daaropvolgende snoekduik is lachwekkend. Maar gelukkig is het een incident.
Waarom kunnen sommige mensen hier het gewoon niet nalaten om te generaliseren? Zo moeilijk is het niet hoor.

Verder vond ik dat Gomes weldegelijk een Dida-achtige show opvoerde. Ok, het was een overtreding, maar verder was er niets dramatisch aan hoor. Ik hoor Base hier zeggen dat Gomes een hele tijd heeft moeten hinkelen, maar bij iedere redding die hij moest maken was hij weer katachtig op de been.

Het was vooral een hele domme en kansloze poging van Rekers, maar hij ging voor de block, maakte een sliding voor Gomes langs en vervolgens ging Gomes als het ware door tegen zijn benen. Absoluut een overtreding van Rekers, maar ook theater van Gomes en ik vond een tweede gele kaart dan ook overdreven.

Kijk, Gomes is een fan favorite. En sommige spelers hebben het nu eenmaal in zich om wat overdreven te reageren bij een stootje. Onze Heitinga heeft dat in mijn ogen ook. Die beukt er vrij veelvuldig in, maar ik heb het gevoel dat hij altijd even overdrijft over z'n eigen pijn zodat hij er 'heldhaftiger' uitziet wanneer hij weer doorgaat. Ik heb zelf ook weleens met zo iemand gevoetbald. Ik zou het verder niet altijd matennaaierij noemen, maar sympathiek is anders.

Verder mag ik die Gomes wel vanwege de energie en spelvreugde die hij uitstraalt. Het is af en toe een beetje een show die hij opvoert, maar deden meer spelers maar hun best om geliefd te raken bij de fans, zoals Gomes of Heitinga dat doen (en dan vergelijk ik de kwaliteiten van deze spelers verder niet, voordat iemand daar op in gaat).
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Thomas schreef:Het is af en toe een beetje een show die hij opvoert, maar deden meer spelers maar hun best om geliefd te raken bij de fans, zoals Gomes of Heitinga dat doen (en dan vergelijk ik de kwaliteiten van deze spelers verder niet, voordat iemand daar op in gaat).
Gelukkig maar. Want Johnny schijnt echt een dramatische keeper te zijn.... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum
Jesse

Bericht door Jesse »

Bron? :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
joey
Erelid

Bericht door joey »

Thomas schreef:Onze Heitinga heeft dat in mijn ogen ook. Die beukt er vrij veelvuldig in, maar ik heb het gevoel dat hij altijd even overdrijft over z'n eigen pijn zodat hij er 'heldhaftiger' uitziet wanneer hij weer doorgaat.
Mwah, Heitinga heeft ooit met een gescheurde knieband verder gevoetbald. Ik denk dat hij een harde is.
Jesse

Bericht door Jesse »

Dat is wat anders, joey. Heitinga is niet een man die zich door een pijntje laat wisselen, maar wel iemand waarbij het lijkt alsof hij probeert te doen alsof hij veel zware klappen ontvangt maar desondanks onverwoestbaar is. Als middel om een stoerder imago te kweken. Precies wat Thomas zegt, dus.

Dat heeft niets met echte blessures te maken.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

joey schreef:
Baseman schreef:Bij jullie kan het zo heerlijk zwart-wit zijn zeg...nu wordt de actie van Gomes zelfs al vergeleken met die van Dida en is Gomes nog erger dan Suarez :drecul.gif:
Apart dat voetballers bij alles op de grond gaan liggen. Dat doen jij en ik niet bij een schop tegen onze schenen. :smallgrin.gif:

Gomes rent naar de scheidsrechter om te vragen om een rode kaart. Dat lijkt me duidelijk.
En dat moeten ze nou eens aan gaan pakken. ij elke aanraking schreeuwen ze moord en brand, beetje water erover en klaar???? Ze zouden het zo in moeten voeren dat als je behandeling wil je 3 minuten naar de kant moet ofzo, moet jij eens kijken hoe weinig 'blessurebehandelingen' je nog over houdt.
Aristides

Bericht door Aristides »

moet jij eens kijken hoe weinig 'blessurebehandelingen' je nog over houdt.
Is het proberen waard, maar dan 10 minuten!

Die Gomes werd weer (was het tegen Roda?) gepasseerd met zo'n boogbal.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Belachelijk idee, natuurlijk, want dan wordt het wel heel aantrekkelijk om iemand een rotschop te geven.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
LucaS

Bericht door LucaS »

Marillion schreef:
Thomas schreef:Het is af en toe een beetje een show die hij opvoert, maar deden meer spelers maar hun best om geliefd te raken bij de fans, zoals Gomes of Heitinga dat doen (en dan vergelijk ik de kwaliteiten van deze spelers verder niet, voordat iemand daar op in gaat).
Gelukkig maar. Want Johnny schijnt echt een dramatische keeper te zijn.... :smallgrin.gif:
Gomes daarentegen zou een onmiddelijke versterking op rechts- of linksback kunnen betekenen
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Absoluut een overtreding van Rekers, maar ook theater van Gomes en ik vond een tweede gele kaart dan ook overdreven.
Het overdrijven van Gomes maakt de overtreding niet minder erg Thomas, het was wel degelijk een terechte gele kaart. Mario van den Ende vindt het zelfs een rode kaart waard, maar dat vind ik dan weer te ver gaan.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Baseman schreef:
Thomas schreef:Absoluut een overtreding van Rekers, maar ook theater van Gomes en ik vond een tweede gele kaart dan ook overdreven.
Het overdrijven van Gomes maakt de overtreding niet minder erg Thomas, het was wel degelijk een terechte gele kaart. Mario van den Ende vindt het zelfs een rode kaart waard, maar dat vind ik dan weer te ver gaan.
Laten we dan zeggen dat Gomes er persoonlijk voor zorgt dat Rekers die 2de gele krijgt.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Dat heet professioneel. Erg sympathiek is het niet, maar het schijnt erbij te horen.
LucaS

Bericht door LucaS »

walgelijk gedrag
joey
Erelid

Bericht door joey »

Toen Van der Sar het deed tegen Argentinië stond heel Nederland te juichen.
Gesloten