PSV 2007 - 2008
Dit vind ik nogal overdreven.Harm schreef:PSV was echt slecht zeg. Ik heb me 80 minuten op zitten vreten..
Tegen Sparta was het helemaal niet nodig om goed en voluit te spelen, het leek meer op een trainingspartijtje. En daar heb ik geen problemen gezien de komende wedstrijden...ik vond het ook niet slecht, wel saai. Maar dat kwam mede door het erg zwakke verweer van Sparta.
En terechtHarm schreef:Midden in het seizoen wel ja.

Hoe deed Suarez het bij Groningen tegen Psv?Harm schreef:PSV was echt slecht zeg. Ik heb me 80 minuten op zitten vreten.. Tegen VVV speelde ze beter. Ik zie een neergaande lijn vanaf Feyenoord uit. Hopelijk kunnen ze die ombuigen.
En die wissels zeg. Als je Zonneveld er in brengt, dan weet je dat je problemen krijgt. Aissati heeft gvd 45 minuten warmgelopen... Fijn signaal Sef!!
PSV krijgt Huntelaar wel afgestopt. Suarez is een groter gevaar. Die speelt Kromkamp helemaal dol. Ik denk dat Bakkal het grootste gevaar gaat worden voor Ajax. Gisteren zag je ook steeds weer dat hij goed het moment wist te kiezen om te penetreren. Daar zal het middenveld van Ajax (Perez) moeite mee krijgen.
Vergoossen zei gisteren op radio dat Aissati aan het eind van het seizoen een betere speler is geworden als hij maar doet wat hem gezegd wordt. Aissati wordt dus beter van warmlopen? Spelen doet hij niet!
Valt toch wel mee?GangstaRiB schreef:Hehe... toch wel raar dat PSV werkelijk iedere transferboot afhoudt. De speler heeft maar te schikken in z'n lot?
Is het zo gek dat PSV nu geen spelers laat gaan in de winterstop?
Plus, volgens mij hebben we een paar weken terug nog een vrij belangrijke speler naar de grootste concurrent 'laten gaan'.
Laten we even afwachten, de Vergoossen-periode is pas 3 wedstrijden oud.
Maar ik snap niet waarom Culina moet invallen in zo'n wedstrijd als gister ten faveure van Aissati. Vergoossen heeft echt een strak plaatje in z'n hoofd waar iedereen een vaste vervanger heeft. Als hij daar aan vast blijft houden komt Aissati alleen ten tonele als hij Afellay gaat wisselen, wat ik niet zo snel zie gebeuren.
Maar, lets wait and see.
Maar ik snap niet waarom Culina moet invallen in zo'n wedstrijd als gister ten faveure van Aissati. Vergoossen heeft echt een strak plaatje in z'n hoofd waar iedereen een vaste vervanger heeft. Als hij daar aan vast blijft houden komt Aissati alleen ten tonele als hij Afellay gaat wisselen, wat ik niet zo snel zie gebeuren.
Maar, lets wait and see.
Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat Vergoossen voornamelijk gaat kijken naar de korte termijn. Hij is gehaald voor een half jaar en heeft één doelstelling meegekregen: kampioen worden.
Hij zal dus op resultaat coachen en minder kijken naar de ontwikkeling van jonge spelers. Nu hoeft dat elkaar niet uit te sluiten maar het is denk ik wel een verklaring voor het feit dat iemand als Aisatti geen speeltijd krijgt tegen Sparta.
Hij zal dus op resultaat coachen en minder kijken naar de ontwikkeling van jonge spelers. Nu hoeft dat elkaar niet uit te sluiten maar het is denk ik wel een verklaring voor het feit dat iemand als Aisatti geen speeltijd krijgt tegen Sparta.
Nil volentibus arduum
Maar eigenlijk is hij nooit basisspeler geweest. Daar wordt het inmiddels wel tijd voor.
Maar goed, als Aissati straks laat merken dat hij ervan baalt dat een middelmatige speler als Culina meer speeltijd krijgt dan hij, zal iedereen hem wel een vervelend Marokkaantje vinden. Hij moet zich, met zijn surplus aan talent, niets verbeelden natuurlijk.
Maar goed, als Aissati straks laat merken dat hij ervan baalt dat een middelmatige speler als Culina meer speeltijd krijgt dan hij, zal iedereen hem wel een vervelend Marokkaantje vinden. Hij moet zich, met zijn surplus aan talent, niets verbeelden natuurlijk.

Het stinkt aan alle kanten!
Misschien wel, misschien niet. Jij weet het net zo min als ik.Thomas schreef:Aissati had al ontzettend ver kunnen zijn in z'n ontwikkeling.
Vooralsnog zeurt hij voornamelijk en bewijzen spelers als Afellay en Bakkal zich dermate dat de trainer niet om ze heen kan, Aissati doet dat blijkbaar niet. Maar het zal wel toeval zijn dat Koeman, Wouters en Vergoossen hem niet tot weinig opstellen, wat weten die er per slot van rekening van...
Aissati is en blijft een groot talent, maar het wordt tijd dat hij eens gaat spreken met zijn voeten.