Feyenoord 2007 - 2008
- Cluijffert
- Cluijffert
- Cluijffert
Nu, MaKaay liet hem een paar keer goed voor lul staan.En hij maakt ook heel veel fouten hoor.Daarbij is ie heel onstuimig.Persoonlijk vind ik wat er nu staat dan net zo slecht, of goed.Thomas schreef:Ajax heeft bovenal behoefte aan een sterke mandekker voor naast Van der Wiel. En dat is Sankoh. Als je het middenveld dan goed invult, dan hoef je niet meer opbouwend ijzersterke verdedigers te hebben.
Blij met de punten ...
voetbal24.nlOok Landzaat boos op Van GeelDoor Onno Willemse
Maandag, 28 januari 2008, 09:02
Naast Feyenoord, is ook Denny Landzaat zelf verrast door de uitlatingen van Martin van Geel. De technisch directeur van Ajax meldde dat Feyenoords nieuwe middenvelder enorm hoge salariseisen stelde in de onderhandelingen met de Amsterdamse club. Volgens Van Geel was Feyenoord wel bereid aan die financiële eisen te voldoen.
``Normaal worden over dit soort zaken nooit uitspraken gedaan", zegt Landzaat in De Telegraaf. ``Ik kan maar één reden bedenken waarom hij dat nu wel doet. Dat is om zichzelf in te dekken. De waarheid is dat Ajax eerder interesse had, maar dat ik op het moment dat Feyenoord zich meldde, al een hele tijd niks meer van Ajax had gehoord. Feyenoord was daarentegen wel daadkrachtig."
Landzaat ontkent dat hij extreem veel verdient bij zijn nieuwe club. ``Mijn verdiensten hier zijn niet abnormaal. Het is niet meer dan spelers als Roy Makaay of Giovanni van Bronckhorst krijgen."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Jinne
- Site Admin
Ik heb de tweede helft nog op hem gelet, maar hij won haast geen duel meer van Greene en Bahia. Vond hem voetballend ook niet echt sterk. Nog meer dan Klaas de man van het laatste tikje.Jöhnk schreef:Even tussendoor: is die Berg wat? Die scoort altijd tegen topploegen valt me op.Thomas schreef:Sankoh speelt weer eens sterk in een wedstrijd tegen topclub.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Klopt, met name een kopsterke spits, bewegelijk, hardwerkend (vaak goed pressie spelend) en redelijk goed positie kiezend om in scoringspositie te komen bij o.a. voorzetten vanaf de flanken en zijn afmaak-kwaliteiten te etaleren. Puur voetballend is het weinig verheffend en daarom niet interessant voor Ajax.Daniel_vT schreef:Berg zou wel eens een grote kunnen worden, maar is een type speler die totaal niet bij Ajax past.
AFCA!