AZ 2007 - 2008
Hoezo? Als Scheringa Fontein puur aanstelt als commerciele man is dat toch geen verkeerde zet?
MVB vond Fontein niet slecht overkomen, bij de UEFA vonden ze Fontein goed, hij heeft een goede deal gesloten met Aegon en gaat nu voor AZ iets proberen in China.
Zo slecht vind ik het niet hoor
MVB vond Fontein niet slecht overkomen, bij de UEFA vonden ze Fontein goed, hij heeft een goede deal gesloten met Aegon en gaat nu voor AZ iets proberen in China.
Zo slecht vind ik het niet hoor
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad. Bovendien kun je je afvragen of AZ, dat maar een vrij kleine club is, blij moet zijn met nóg een kapitein op het schip. Deze benoeming lijkt me vooral gedaan uit prestige-overwegingen.Jöhnk schreef:Ik geloof best dat Fontein alles uit het merk AZ gaat halen. Echter, er zit gewoon niet zoveel in. En wat er niet in zit kun je er ook niet uit halen.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PreciesJöhnk schreef:Ik geloof best dat Fontein alles uit het merk AZ gaat halen. Echter, er zit gewoon niet zoveel in. En wat er niet in zit kun je er ook niet uit halen.
Nee, hier maak ik me geen zorgen over.
Fontein: Hello my name is Mr. Fontein from AZ Alkmaar. We are a football club from Holland.
Mr. Ping: Aaaah ok. Ajax? Cruijff? van Basten?
Fontein: No, no. AZ. From a small town near Amsterdam. We are not that succesfull yet, however we are willing to win prices in the near future.
Mr. Ping: Aaah ok. You are new leader?
Fontein: No, currently we are battling for the tenth place in Holland.
De AZ-supporters maken graag een opgeruimde indruk... 
Wat Fontein betreft, we zien dat hij nu wordt neergezet als een door Ajax versmade superassepoester. Net als vriend Perez een jaar geleden. Journalisten zullen daar wel hun redenen voor hebben.

Wat Fontein betreft, we zien dat hij nu wordt neergezet als een door Ajax versmade superassepoester. Net als vriend Perez een jaar geleden. Journalisten zullen daar wel hun redenen voor hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
De kunst is juist om een nog redelijk onbekend product als AZ verkocht te krijgen. Wanneer AZ de draad qua voetbal van de 2 of 3 voorgaande seizoenen oppakt, kan het rap gaan. Fontein is gewoon een goede marketeer, maar een waardeloze leidinggevende als ik het rapport moet geloven.
En Joey, ga er maar vanuit dat Fontein de man betrof achter die Aegon-deal. Het was zijn afdeling en Aegon had e.e.a. zelfs bevestigd.
Maar goed, het wordt zowaar een ex-Ajacieden bolwerk in kaasstad. What is the next step? Verhuizing naar Amsterdam?
En Joey, ga er maar vanuit dat Fontein de man betrof achter die Aegon-deal. Het was zijn afdeling en Aegon had e.e.a. zelfs bevestigd.
Maar goed, het wordt zowaar een ex-Ajacieden bolwerk in kaasstad. What is the next step? Verhuizing naar Amsterdam?

Laatst gewijzigd door Starring op di apr 01, 2008 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Mwah, Scheringa wilt in de toekomst niet al te veel geld meer pompen. Door gierig te zijn wordt je ook automatisch rijk(er).
Is dat zo? Is mij nog onbekend.joey schreef:
Het past ook wel in het beeld. Scheringa is 'vernederd' (omschrijving door LVG), dus is het hoog tijd voor nieuws met een machogehalte.
AFCA!
Dus toch geen 1 april grap, ach Fontein.Die zal best wat voor AZ kunnen betekenen.Maar dan nog.Az zal op z'n minst een keer of tig kampioen moeten worden, een paar CL. moeten winnen om enige betekenis te krijgen in de wereld.
Vorig seizoen zaten ze dicht bij het kampioenschap, al telt voor AZ wat ook voor AJAX telt, dat het dankzij de dip van Psv zo dicht bij kon komen.Dit seizoen is het weer terug naar af, mede door verkeerde aankopen, mede doordat er de nieuwigheid heel vlug af is.Ik bedoel, na zo'n jaar ken je je de spelers als tegenstander veel beter.Maar ook omdat AZ wel kan denken dat met geld alles te koop is ( en zo af en toe zal dat ook wel eens een keer gebeuren ) maar dat ook voor AZ telt dat de uitstraling van de eredivisie ( maar ook als club ), salaris nivo enz. toch mee gaat tellen als het er echt op aankomt.Dat zag je met Alves.
Er is natuurlijk wel een probleem als AJAX, maar ook Feyenoord, ook de volgende seizoenen zo knullig blijven presteren.Dan krijgt AZ nl. wel de kans om zich tussenin de top 3 te nestelen.Niet omdat het zelf zo goed is, maar om dat andere het weer laten afweten.Maar dat telt eigenlijk ook voor de andere clubs zoals Heerenveen, al zullen die dan als bijkomend probleem krijgen dat er dan aan hun spelers getrokken gaat worden.Zie Groningen.Az zal met de DSB bank daar wat minder last van hebben.
Ik weet niet in hoeverre Fontein ook daadwerkelijk als enige verantwoordelijk is geweest van het binnenhalen van sponsors, die zegt dit, de ander zegt dat.Wat ik wel raar vind is dat blijkbaar niemand bij AJAX aan hem gevragen heeft om een stapje terug te doen en een functie te aanvaarden waar de man ( blijkbaar/schijnbaar ) wel heel goed in is ........
Vorig seizoen zaten ze dicht bij het kampioenschap, al telt voor AZ wat ook voor AJAX telt, dat het dankzij de dip van Psv zo dicht bij kon komen.Dit seizoen is het weer terug naar af, mede door verkeerde aankopen, mede doordat er de nieuwigheid heel vlug af is.Ik bedoel, na zo'n jaar ken je je de spelers als tegenstander veel beter.Maar ook omdat AZ wel kan denken dat met geld alles te koop is ( en zo af en toe zal dat ook wel eens een keer gebeuren ) maar dat ook voor AZ telt dat de uitstraling van de eredivisie ( maar ook als club ), salaris nivo enz. toch mee gaat tellen als het er echt op aankomt.Dat zag je met Alves.
Er is natuurlijk wel een probleem als AJAX, maar ook Feyenoord, ook de volgende seizoenen zo knullig blijven presteren.Dan krijgt AZ nl. wel de kans om zich tussenin de top 3 te nestelen.Niet omdat het zelf zo goed is, maar om dat andere het weer laten afweten.Maar dat telt eigenlijk ook voor de andere clubs zoals Heerenveen, al zullen die dan als bijkomend probleem krijgen dat er dan aan hun spelers getrokken gaat worden.Zie Groningen.Az zal met de DSB bank daar wat minder last van hebben.
Ik weet niet in hoeverre Fontein ook daadwerkelijk als enige verantwoordelijk is geweest van het binnenhalen van sponsors, die zegt dit, de ander zegt dat.Wat ik wel raar vind is dat blijkbaar niemand bij AJAX aan hem gevragen heeft om een stapje terug te doen en een functie te aanvaarden waar de man ( blijkbaar/schijnbaar ) wel heel goed in is ........
Blij met de punten ...
Ik weet niet of hem dat is gevraagd.Ik weet niet in hoeverre Fontein ook daadwerkelijk als enige verantwoordelijk is geweest van het binnenhalen van sponsors, die zegt dit, de ander zegt dat.Wat ik wel raar vind is dat blijkbaar niemand bij AJAX aan hem gevragen heeft om een stapje terug te doen en een functie te aanvaarden waar de man ( blijkbaar/schijnbaar ) wel heel goed in is ........
Wat Aegon betreft, we zullen het snel genoeg merken, hetzelfde geldt voor het China-verhaal en de vele miljoenen van Adidas (hoor ik niets meer over!).
Lopen we twee van de drie mis, dan weten we hoe de vork in de steel zit, halen we ze alle drie binnen, weten we het ook.