Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Neefkens » di jun 03, 2008 7:53 pm

Nieuwe topic met (let op de klemtoon) bétrouwbaar transfernieuws.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jul 04, 2008 2:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo jun 04, 2008 7:00 am

18 Miljoen voor Sulejmani is dat betrouwbaar :aai.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jun 04, 2008 7:08 am

En nu graag écht betrouwbaar transfernieuws. :666.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jun 04, 2008 8:45 am

Toppie schreef:18 Miljoen voor Sulejmani is dat betrouwbaar :aai.gif:
Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 04, 2008 9:59 am

Ook dat de twee clubs elkaar op enkele tientallen duizenden Euro's genaderd zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 04, 2008 10:19 am

Bertje schreef:Ook dat de twee clubs elkaar op enkele tientallen duizenden Euro's genaderd zijn.
Dat zou dan ook nog rond de 14 miljoen kunnen liggen (1ste instantie 10 geboden en 18 gevraagd .....)!? Maar goed, we weten het allemaal niet. Als Ajax en Heerenveen elkaar inderdaad op enkele tientallen duizenden Euro's zijn genaderd, moeten ze er snel uit zijn. Op dat bedrag mag het dan niet meer afketsen.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jun 04, 2008 10:23 am

Bertje schreef:Ook dat de twee clubs elkaar op enkele tientallen duizenden Euro's genaderd zijn.
Dus? Dat kan net zo goed in de buurt van 1 miljoen zijn als 18 miljoen, want dát staat er niet in. Pure speculatie op niks af allemaal.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 04, 2008 10:26 am

Zo interpreteer ik het niet. Maar we zullen zien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo jun 04, 2008 11:42 am

De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jun 04, 2008 1:38 pm

goodfella schreef:
De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.
Wat de tienduizenden verschil wel, denk ik, want dan duren de onderhandelingen niet zo lang meer, als er inderdaad ook over achttien miljoen wordt gesproken (36.000 = 0,2%! van dat te hoge bedrag, nog geen half maandsalaris van Sulejmani?)

Hoe langer dat de overeenkomst duurt, des te geruster word ik, want achttien miljoen is een ongekend bedrag voor iemand die geblesseerd is en pas één seizoen in de eredivisie speelt. Ik hoop dat Ajax bezig is met drie echte verdedigers, zal misschien ook zoveel kosten, maar uiteindelijk meer punten opleveren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 04, 2008 1:39 pm

Ach ja, waarom niet gelijk hopen op 3 verdedigers?
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » wo jun 04, 2008 1:41 pm

goodfella schreef:
De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.
Volgens de Telegraaf was de deal 3 weken terug 'zo goed als rond' en zou het 'nog enkele dagen duren'.

We hebben gezien wat daarvan waar was. Toen hadden ze het over een bedrag tussen 9 en 11 miljoen als ik me niet vergis.
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jun 04, 2008 1:46 pm

Demosthenes schreef:Hoe langer dat de overeenkomst duurt, des te geruster word ik, want achttien miljoen is een ongekend bedrag voor iemand die geblesseerd is en pas één seizoen in de eredivisie speelt. Ik hoop dat Ajax bezig is met drie echte verdedigers, zal misschien ook zoveel kosten, maar uiteindelijk meer punten opleveren.
Wat maakt het nou uit of hij nu even een maandje geblesseerd is? Heeft er echt niets mee te maken, aangezien het totaal geen ernstige blessure is.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jun 04, 2008 1:52 pm

Rishi schreef:Ach ja, waarom niet gelijk hopen op 3 verdedigers?
Ajax heeft nu eenmaal niet geïnvesteerd in verdedigers na het vertrek van Grygera, Stam en Heitinga. We hebben in Vertonghen een aardige back, meer niet en in Vermaelen een goede verdediger. Silva lijkt mij niet ter discussie staan.

Ik weet dat Gregory v.d. Wiel door veel supporters zeer gewaardeerd wordt, maar dat is op basis van tien wedstrijden (inclusief invallen) Je kunt hem niet de verdediging laten leiden en ook hij is geen mandekker.

Tel erbij op dat Vermaelen, Vertonghen met België naar de OS gaan, zeker vermoeid zullen zijn, dat Vermalen nooit het hele seizoen speelt en binnen de korste keren speelt Ajax met de verdediging Silva - Colin - v.d. Wiel - Emanuelson (gaat niet naar de OS?) Ik denk dat we dab in dece,mber kunnen concluderen dat we weer geen kampioen worden, vandaar mijn wens verdedigers aan te trekken!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jun 04, 2008 1:52 pm

De Dominee schreef:
goodfella schreef:
De Dominee schreef:Nee. De Telegraaf heeft inzake deze transfer al een paar keer misgepeerd. Bovendien staat er in het stuk (wat er dus van waar is weten we niet) dat de VRAAGPRIJS 18 miljoen was.
Paar keer misgepeerd? Volgens mij niet hoor.
Volgens de Telegraaf was de deal 3 weken terug 'zo goed als rond' en zou het 'nog enkele dagen duren'.

We hebben gezien wat daarvan waar was. Toen hadden ze het over een bedrag tussen 9 en 11 miljoen als ik me niet vergis.
Dat waren de woorden van zijn zaakwaarnemer, die net als nu zegt dat het niet lang ( meer ) zal duren ..

Lionel
Berichten: 47048
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jun 04, 2008 2:07 pm

Demosthenes schreef:
Rishi schreef:Ach ja, waarom niet gelijk hopen op 3 verdedigers?
Ajax heeft nu eenmaal niet geïnvesteerd in verdedigers na het vertrek van Grygera, Stam en Heitinga. We hebben in Vertonghen een aardige back, meer niet en in Vermaelen een goede verdediger. Silva lijkt mij niet ter discussie staan.

Ik weet dat Gregory v.d. Wiel door veel supporters zeer gewaardeerd wordt, maar dat is op basis van tien wedstrijden (inclusief invallen) Je kunt hem niet de verdediging laten leiden en ook hij is geen mandekker.

Tel erbij op dat Vermaelen, Vertonghen met België naar de OS gaan, zeker vermoeid zullen zijn, dat Vermalen nooit het hele seizoen speelt en binnen de korste keren speelt Ajax met de verdediging Silva - Colin - v.d. Wiel - Emanuelson (gaat niet naar de OS?) Ik denk dat we dab in dece,mber kunnen concluderen dat we weer geen kampioen worden, vandaar mijn wens verdedigers aan te trekken!
Ik ben het met je eens hoor! Alleen denk ik neit dat Ajax 3 verdedigers gaat aantrekken....
IK GELOOF!!!!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo jun 04, 2008 3:04 pm

Ik ben het met je eens hoor! Alleen denk ik neit dat Ajax 3 verdedigers gaat aantrekken....
Oké, met me eens? Ben ik in deze rubriek niet gewend :ajaxsmiley.gif:

Ik hoop wel op drie verdedigers, al vrees ik ook het ergste. De selectie was 20 mei rond? :biggrin.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jun 06, 2008 2:18 pm

Dat zijn er al twee!

Van AN

Nieuw artsenduo werkzaam bij Ajax
(Gepost door P.)

BRON: Ajax.nl

Alfons de Kort en Niels Wijne gaan samen het nieuwe artsenduo bij Ajax vormen. Vandaag heeft Ajax bekendgemaakt dat zij de opvolgers zijn van de naar AZ vertrokken Edwin Goedhart. Het tweetal gaan werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.
Ajax Netwerk
Technisch manager Danny Blind toonde zich tevreden met de komst van het duo: "Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft."
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr jun 06, 2008 2:21 pm

Alleen spelers hier toch? Bovendien is er toch al een topic over het medisch gebeuren?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jun 06, 2008 2:45 pm

Precies. Leuke opvulling, maar het wordt daar ook al besproken.

Hier verder over betrouwbaar transfernieuws dus!

Demy de Zeeuw is samen met Marco van Basten gesignaleerd. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr jun 06, 2008 3:02 pm

En Bouhlarouz.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr jun 06, 2008 3:50 pm

Duke schreef:En Bouhlarouz.
waarschijnlijk met Engelaar, want ik las dat die ook in gesprek was.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 06, 2008 9:36 pm

Blind; "er zijn contacten (tav Sulejmani), maar zover zijn we nog niet.
19 miljoen vraagprijs is onzin."
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr jun 06, 2008 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jun 06, 2008 9:37 pm

Bron?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 06, 2008 9:51 pm

Bertje schreef:Bron?
Blind nu bij Check van Gelder (ned1).

Plaats reactie