Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Laudrup

Bericht door Laudrup » zo aug 31, 2008 3:47 pm

Harm schreef:
joey schreef:Het vergoedt inderdaad niets. Dat zou pas zo zijn als PSV verloren had.

Maar leuk is het natuurlijk wel. :smallgrin.gif:
Tuurlijk niet joey. Jullie rivaal is Feyenoord.
Klopt.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 4:42 pm

Op de Telegraaf:
Verbeek: Vrijspraak voor De Guzman

ALMELO - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord pleitte zondag na de nederlaag bij Heracles Almelo (3-1) voor vrijspraak voor zijn middenvelder Jonathan de Guzman. De olympische international kreeg bij een stand van 0-1 na een half uur de rode kaart van arbiter Roelof Luinge wegens slaan naar tegenstander Kwame Quansah. Daarna verloor de Rotterdamse ploeg de controle over de wedstrijd.

“Ik ben niet boos en niet teleurgesteld”, liet Verbeek weten. “In de rust zei De Guzman tegen mij dat er van opzet geen sprake was. Ik geloofde hem meteen onvoorwaardelijk. De tv-beelden bevestigden later zijn verhaal. Als het wel opzettelijk was geweest, had hij van mij ook nog een schorsing gekregen.”

Volgens Verbeek wilde De Guzman zich alleen maar bevrijden van Quansah. “Hij werd vastgehouden en wilde zich losrukken. Dat deed hij met zijn armen, zonder dat hij een klap wilde uitdelen. Daarom hoop ik op clementie en op vrijspraak bij de tuchtcommissie. Want als de eerste overtreding was bestraft, had die armbeweging bij De Guzman nooit plaatsgevonden.”

Verbeek refereerde nog even aan PSV-speler Nordin Amrabat, die zich zaterdag in het uitduel met FC Utrecht (1-5) ook een paar keer moest losmaken van een tegenstander. “Kennelijk heeft hij dat ook nodig om een opponent van zich af te schudden. Na een paar keer kreeg Amrabat in Utrecht de gele kaart. Dat lijkt me dan meer dan genoeg.”
:excited.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo aug 31, 2008 4:43 pm

Die Verbeek spoort ook voor geen meter. Veel duidelijker kun je ze haast niet hebben volgens mij.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 31, 2008 4:44 pm

Het filmpje zegt genoeg, maar het gebeurde in de zestien, dan is het toch ook een strafschop???

Het vergoedt helemaal niets, de afgang van Ajax is vele malen groter na investeringen van tientallen miljoenen euro's.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo aug 31, 2008 4:49 pm

Het gebeurde volgens mij niet in het strafschopgebied van Feyenoord maar in die van Heracles.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 4:51 pm

Het is ook mooi om te zien dat op het moment van de elleboog, De Guzman niet meer vastgehouden werd. :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2008 5:14 pm

Ik begin steeds meer een hekel aan Verbeek te krijgen, terwijl ik het voorheen wel een aardige kerel vond.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo aug 31, 2008 5:18 pm

Thijs schreef:Die Verbeek spoort ook voor geen meter. Veel duidelijker kun je ze haast niet hebben volgens mij.
Inderdaad. Heb je dat gezien, Vink? Dat is een ellleboog!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 5:28 pm

Ik kan me Verbeek ook ergens wel voorstellen... hij probeert gewoon zijn slechte prestatie weg te lullen door het telkens ergens anders over te hebben. Ik heb hem nog niet horen zeggen dat hij dit niveau niet aankan... wat dan ook wel weer logisch is.

Alhoewel... dit niveau... Feyenoord is van een niet veel beter niveau dan Heerenveen, dus... laat ik het "de druk van de supporters" noemen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo aug 31, 2008 5:30 pm

Verder was het veld natuurlijk anders en werden er tal van spelers gemist.

Ik kan heel slecht tegen coaches die telkens op zoek zijn naar excuses. Sowieso moet een coach niet al teveel in de media verschijnen vind ik zelf. Of je moet Mourinho heten.

Duke

Bericht door Duke » zo aug 31, 2008 5:33 pm

Ik vind het uittenue van Feyenoord trouwens wel mooi.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 5:34 pm

banjavi schreef:Ik kan me Verbeek ook ergens wel voorstellen... hij probeert gewoon zijn slechte prestatie weg te lullen door het telkens ergens anders over te hebben. Ik heb hem nog niet horen zeggen dat hij dit niveau niet aankan... wat dan ook wel weer logisch is.

Alhoewel... dit niveau... Feyenoord is van een niet veel beter niveau dan Heerenveen, dus... laat ik het "de druk van de supporters" noemen.
Hij vond dan ook dat Heerenveen heel goed aan de wedstrijd begon.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 5:39 pm

D_skilled schreef:Het gebeurde volgens mij niet in het strafschopgebied van Feyenoord maar in die van Heracles.
Het was gewoon in het strafschopgebied van Feyenoord. Er zit dus was in de opmerking van Demo.

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 5:42 pm

Volgens mij buiten het strafschop gebied ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 5:45 pm

Misschien werd de overtreding van die Heraclied eerder opgemerkt?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 5:59 pm

verbeek: "hij probeerde zich los te trekken."... dat is hem inderdaad aardig gelukt. :)

Frank

Bericht door Frank » zo aug 31, 2008 6:03 pm

Net de herhaling op EredivisieLive gezien: Het was gewoon in het strafschopgebied en Luinge geeft Heracles een vrije trap op een meter of 3 buiten het strafschopgebied?

Mijns insziens heeft Demo dus gewoon gelijk, het had een penalty moeten zijn.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 31, 2008 6:20 pm

Ik heb net nog eens de herhaling gezien en het was gewoon een hele vuile elleboog van De Guzman en dan heeft Verbeek het over vrijspraak. :kots:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo aug 31, 2008 6:22 pm

brigade zuid schreef:Ik heb net nog eens de herhaling gezien en het was gewoon een hele vuile elleboog van De Guzman en dan heeft Verbeek het over vrijspraak. :kots:
Ja...wat moet Verbeek dan? ... Zijn ongelijk erkennen en zeggen dat hij er nix van bakt... hij moet toch ergens zijn spelers in bescherming nemen. Dit wordt een zwaar seizoen voor die gast... laat hem lekker uit zijn nek lullen. Dat doet hij voor de supporters... die moet hij achter zich krijgen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo aug 31, 2008 7:32 pm

banjavi schreef:
brigade zuid schreef:Ik heb net nog eens de herhaling gezien en het was gewoon een hele vuile elleboog van De Guzman en dan heeft Verbeek het over vrijspraak. :kots:
Ja...wat moet Verbeek dan? ... Zijn ongelijk erkennen en zeggen dat hij er nix van bakt... hij moet toch ergens zijn spelers in bescherming nemen. Dit wordt een zwaar seizoen voor die gast... laat hem lekker uit zijn nek lullen. Dat doet hij voor de supporters... die moet hij achter zich krijgen.
Hij had van mij wat meer respect geoogst als hij had gezegd dat het inderdaad een schandalige actie is van De Guzman en dat hij afwacht wat de tuchtcommissie hier over te beslissen heeft.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2008 7:34 pm

Precies. En zo zullen de supporters er daar toch ook over denken?

Je kunt het best voor je spelers op willen nemen maar als zo duidelijk te zien is wat er gebeurd moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen en het gedrag van je speler veroordelen. Anders verlies je je geloofwaardigheid.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 7:42 pm

Eerst was het gras niet goed, toen hadden ze hun vierde keeper niet af mogen pakken, nu deed Guzman niets......

Ik vraag me af of hij wel de juiste persoon is voor feyenoord, of wacht ff: misschien is ie juist de perfecte voor feyenoord... :drecul.gif:

Duke

Bericht door Duke » zo aug 31, 2008 7:45 pm

Voetske schreef:Volgens mij buiten het strafschop gebied ...
De overtreding was er binnen, de bal werd voor een vrije trap buiten de 16 gelegd. Gewoon een fout van het arbitrale trio.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » zo aug 31, 2008 7:49 pm

Duke schreef:
Voetske schreef:Volgens mij buiten het strafschop gebied ...
De overtreding was er binnen, de bal werd voor een vrije trap buiten de 16 gelegd. Gewoon een fout van het arbitrale trio.
Okee ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 7:51 pm

Veel rode kaarten en heel veel discutabele beslissingen. Genoeg stof om over onze arbiters te praten alweer
I think I lost my fucking headache

Gesloten