Feyenoord 2008 - 2009
Ik heb het gevoel dat ze bij de NOS zo hard hun best proberen te doen om hun pro-Ajax imago weg te werken dat ze maar heel hard euforisch gaan doen over Feyenoord en vooral Feyenoord gaan uitzenden etc.Peter schreef:Wat lopen ze bij NOS dan spastisch te doen? Ze doen net alsof dit een geweldige overwinning is en dat nu het lek helemaal boven is. Laat ze eerst maar eens een serietje neerzetten.

Kan ook een kwestie van investeren zijn (door de pr-afdeling van feyenoord)Daniel_vT schreef:Ik heb het gevoel dat ze bij de NOS zo hard hun best proberen te doen om hun pro-Ajax imago weg te werken dat ze maar heel hard euforisch gaan doen over Feyenoord en vooral Feyenoord gaan uitzenden etc.Peter schreef:Wat lopen ze bij NOS dan spastisch te doen? Ze doen net alsof dit een geweldige overwinning is en dat nu het lek helemaal boven is. Laat ze eerst maar eens een serietje neerzetten.
In Rotterdam heeft het geen zin om met cijfers te komen om te laten zien hoe populair Ajax en feyenoord zijn: toeschouwersaantallen (ook uit!), aantal leden van fora, van de supportersvereniging, Google-Battle, kijkcijfers, clubcardhouders, seizoenkaarthouders, aantal bezoekers van de website enz. Het zegt ze niets.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Daarentegen kan ik me wel een stuk of drie 0-4 overwinningen van ons in de Kuip herinneren. Of vergis ik me en waren het er maar twee omdat die andere 0-5 werd?
LucaS schreef:Ach, 0-4 bij Roda staat natuurlijk wel. Ik kan me niet herinneren dat Ajax dat ooit heeft gehaald daar.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
- AT Toto winner 15/16
gvd zit op mn werk.. kan het dus niet zien.. ik eet mn schoenen op als Fnoord dit gaat verliezen.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do nov 13, 2008 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16