Ik denk dat hij het grootste talent is dat rondloopt in Nederland ( S+S vind ik geen talenten meer)Ajax Rules schreef:Eh...die Wijnaldum is zeker een talent. Maar voordat je dit soort aanbiedingen gaat doen voor een piepjonge speler, moet je wel heel zeker weten dat het een internationale topspeler gaat worden. Zeker als je ook nog eens een concurrent in een klap weer in het zadel helpt.Rishi schreef:Feyenoord moet Wijnaldum verkopen aan Ajax. Ze krijgen dan Oleguer, Silva, Schilder plus 10 miljoen. Ze gaan er in ieder geval dan wel op vooruit.
Koop je Kum van Ado, en nog een spits ergens (Steef????).
Lijkt me wel een goede deal...
Rotterdam krijgt stadion aan het water
Uitgegeven: 17 december 2008 05:55
Laatst gewijzigd: 17 december 2008 07:58
ROTTERDAM - Rotterdam krijgt een nieuw stadion aan de Nieuwe Maas. Het college van burgemeester en wethouders stemde dinsdag voor de Maasvariant. Dat heeft een betrouwbare bron bevestigd naar aanleiding van een bericht op de website van het AD.
Het college kon kiezen uit drie verschillende plannen. De variant van het stadion aan het water (optie 3) had vanaf het begin bij veel partijen de voorkeur. Woensdag maakt Rotterdam de details van het project Stadionpark bekend.
Het stadion, dat plaats gaat bieden aan 80.000 bezoekers, moet op termijn de Kuip vervangen. Stadion Feijenoord wordt niet afgebroken, maar maakt deel uit van het hele plan.
Schaatsbaan
Welke bestemming het gebouw van thuisclub Feyenoord gaat krijgen, is nog niet bekend. Ook komen bij de Maas een schaatsbaan, tienduizend parkeerplaatsen en amateursportvelden.
Het nieuwe stadion moet in elk geval klaar zijn voor de mogelijke WK-voetbalfinale van 2018. Rotterdam houdt ook rekening met de olympische droom van 2028.
© ANP
Bron: www.nu.nl
Poolse supporter raakt gewond bij wedstrijd Feyenoord
Chaos op tribunes in De Kuip
ROTTERDAM - Tijdens de UEFA-Cupwedstrijd van Feyenoord tegen Lech Poznan in de Kuip is een Poolse supporter in de stadiongracht gegooid of gevallen. Dat gebeurde tijdens een vechtpartij. Hij is met nog onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Het was de hele avond al onrustig in de Kuip. Voorafgaand aan het duel pakte de politie zeven mensen op. Tijdens de wedstrijd arresteerde de politie ook een aantal mensen die voor onrust zorgden, nadat Feyenoord op 0-1 achterstand kwam. De chaos op de tribunes werd volgens de politie mede veroorzaakt doordat Polen tussen de Feyenoordsupporters zaten.
Na de wedstrijd voerde de politie nog enkele charges uit buiten het stadion.
voetbal24.nlVerbeek: 'Alles aan gedaan'Door Carlo Willemsen
Woensdag, 17 december 2008, 22:52
Gertjan Verbeek was na afloop van de 1-0 nederlaag tegen Lech Poznan niet teleurgesteld. De oefenmeester van Feyenoord vond dat zijn ploeg goed door het laatste groepsduel in de UEFA Cup was gerold. "We waren toch al uitgeschakeld", aldus Verbeek. "Voor ons was het belangrijk om fit te blijven voor de wedstrijd van komend weekend tegen PSV. Dat is volgens mij wel goed gelukt."
Verbeek vond dat Feyenoord er alles aan had gedaan om een goed resultaat te behalen. "We hebben binnen onze mogelijkheden goed gespeeld. De eerste helft was nog een beetje angstig, maar toen stonden we organisatorisch wel goed. De tweede helft vond ik meer dan acceptabel. Toen deden we er alles aan om een goal te maken, maar hij wilde er niet in. Bovendien speelden we op een gegeven moment met zes A-junioren in het veld. Dat zegt genoeg over de situatie waarin we nu zitten."