Feyenoord 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
De kritiek die de oudere jongens krijgen is terecht, maar het valt me iedere keer weer op hoe slecht die jeugdspelers van Feyenoord zijn. Vandaag ook weer. Fer, Wijnaldum, Watamadinges: ze kunnen er gewoon bijna niets van. Misschien moest Bosz zich daar eens mee bezig gaan houden in plaats van met onzinnige beleidsplannen.
Moet zeggen dat ik erg weinig volledige wedstrijden van Feyenoord zie, maar Wijnaldum valt me in volledige wedstrijden inderdaad vaak wat tegen. Maar goed, denk dat die jongen gewoon vermoeid is. Fer vind ik best een goede speler. Redelijk volwassen en een jongen die de positie van halfspeler op het middenveld goed in kan vullen. Als Sarpong op zo'n plek neer wordt gezet en het op een soort zelfde manier gaat invullen ben ik tevreden. Watamadinges kan er volgens mij inderdaad vrij weinig van.Jöhnk schreef:De kritiek die de oudere jongens krijgen is terecht, maar het valt me iedere keer weer op hoe slecht die jeugdspelers van Feyenoord zijn. Vandaag ook weer. Fer, Wijnaldum, Watamadinges: ze kunnen er gewoon bijna niets van. Misschien moest Bosz zich daar eens mee bezig gaan houden in plaats van met onzinnige beleidsplannen.
Het is dat je er zelf om vraagt.Peter schreef:Ik voel een reactie van Enganche aankomen.![]()
Heeft 'ie zijn contract al verlengd, trouwens?

En nee, hij heeft nog niet verlengd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat heb ik ook ergens een tijdje geleden gelezen. Zou een stapje voorwaarts zijn voor die jongen, hoor. Ik ben alleen bang dat hij liever kiest voor het buitenland, al vind ik dat zelf nog veel en veel te vroeg. Ligt ook een beetje eraan wat er met Elia gaat gebeuren. Zou een hele goedkope oplossing voor Twente zijn in dat geval.
Correct me if I'm wrong, Joey, maar klopt het dat ik je na De Graafschap uit amper heb zien posten over de wedstrijd? Je hoopt toch nog wel dat Ajax wint? Niet dat ik me kan voorstellen dat het anders is, maar ik vind je soms opvallend stil. Voor de duidelijkheid: ik zeg dit zonder enige vervelende achterliggende gedachte. Ik vraag het me gewoon af...
Ik had geen tijd.Enganche schreef:Correct me if I'm wrong, Joey, maar klopt het dat ik je na De Graafschap uit amper heb zien posten over de wedstrijd? Je hoopt toch nog wel dat Ajax wint? Niet dat ik me kan voorstellen dat het anders is, maar ik vind je soms opvallend stil. Voor de duidelijkheid: ik zeg dit zonder enige vervelende achterliggende gedachte. Ik vraag het me gewoon af...
Wat stelt die wedstrijd tegen De Graafschap nou voor? Een dik jaar geleden wonnen we die met 8-1. Ik neem aan dat niemand hier zo dom is om te denken dat de overwinning tegen De Graafschap veel waarde heeft.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt. Het is niet wereldschokkend dat Ajax De Graafschap met 0-6 van de mat tikt. Net zoals het ook niet wereldschokkend is als Ajax voor het eerst dit seizoen punten verspeelt in de Arena tegen een ploeg als Utrecht. Maar toen zat je er ook bovenop like white on rice. Niet erg verder, maar het viel me wel op.
Heb je de wedstrijd wel helemaal gezien? Hoe vond je dat Cvitanich het deed?
Heb je de wedstrijd wel helemaal gezien? Hoe vond je dat Cvitanich het deed?
Ik had precies hetzelfde!!! Dacht ff lekker te zien hoe NAC Feyenoord zoek zou spelen...Jeroen427 schreef:Potverdorie, ik zat met chips en bier klaar voor een voetbalfeestje, krijg je dit. Je kan ook nooit op die f'noorders rekenen he
Even ter reactie op iemand hierboven over de jeugdspelers van Feyenoord: Daar ligt het probleem niet... Het probleem ligt bij jongens als Lucius, Makaay!!!(SLECHT), Hofland enzo....
IK GELOOF!!!!!!