Feyenoord 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
gaizka

Bericht door gaizka »

Er zitten wel aantal hele rotte appels in die selectie zo te zien, snel eruit flikkeren die gasten!
Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Ja, wat is dat voor waanzin dat spelers een trainer kunnen ontslaan...?

Als je een horde brugwuppies de meest gehate leraar laat wegstemmen, dan kan ik je op een briefje geven dat het niet de slechtste leraar is die eruit vliegt. Dikke kans dat de docent de lul is waarvan ze over twintig jaar zullen concluderen dat ze er het meest van geleerd hebben. De zenuwachtige slapjanus van biologie, die je de hele dag kunt pesten zonder dat 'ie optreedt, die mag natuurlijk blijven.

Kortom: niet naar hun mening vragen, bek dicht en wie het niet zint, die tieft maar op.

Dat zou een club met zelfvertrouwen gedaan hebben. Maar daar zit 'm nou net de crux.

K.
Still alive...
Michael_B

Bericht door Michael_B »

joey schreef:
Thijs schreef:
Feyenoord spelers logen over ontslagDoor pieter op 15-01-2009 om 14:30
De Feyenoord selectie heeft zelf met journalisten van het AD gebeld, om te vertellen dat Verbeek ontslagen was. Toen dit gebeurde was Verbeek nog lang niet ontslagen. Toen de krant het nieuws op internet zette, verspreide het bericht zich zo snel dat het bestuur met de rug tegen de muur kwam.

Dit heeft Giovanni van Bronckhorst toegegeven. De aanvoerder was aanwezig op de persconferentie en sprak daarna met RTV Rijnmond. Tegenover die zender vertelde hij dat het verhaal klopt. De spelers brachten dus de leugen naar buiten dat Verbeek ontslagen was. Ze hoopten hiermee dat het bestuur het bericht zou volgen. Van Bronckhorst liet weten het gebeuren te betreuren. Vanmiddag zal het gesprek te zien zijn op RTV Rijnmond en te horen op Radio Rijnmond. Daar spreekt 'Gio' openhartig over de crisis bij Feyenoord.
Ik heb het even van v-bal.nl maar ik neem aan dat het bericht wel klopt.

Echt, on-ge-lofelijk.
Walgelijk, als dit waar is.
Complete waanzin! Mijn god wat een stel fl*kkers die gasten. Bijzonder ernstig dit, complete anarchie.

Allemaal op straat die idioten. Liever met een jeugdteam dan met dit stelletje smeerlappen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Hoe ziet de ideale trainer er dan uit?

- Iemand die de oude garde opstelt
- Iemand die maling heeft aan training en strictheid
- Iemand die vooral heel goed luistert naar de spelersgroep

Ergo, dit is dé profielschets van Ome Willem! Echt wel! :headbang.gif:
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik kan niet wachten tot de volgende thuiswedstrijd van feyenoord! Ik neem aan dat ook het 'legioen' zal kotsen van een deel van deze spelers
I think I lost my fucking headache
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

LucaS schreef:Ik kan niet wachten tot de volgende thuiswedstrijd van feyenoord! Ik neem aan dat ook het 'legioen' zal kotsen van een deel van deze spelers
Dat lijkt me niet mee dan logisch. Als dit bij Ajax zou gebeuren zou ook ik, me als supporter, zo ongelofelijk genaaid voelen. Echt, ik zou in zak en as zitten. Wat een kutstreek zeg.
Je zou Feyenoord maar overal volgen en je hele salaris er aan uitgeven, dan ben je toch ook gestoord als je nog één keer die gasten gaat toejuichen?
Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Ik houd nog een slag om de arm (wil Rijnmond er wel eens over horen), maar stél dat het waar is: zou Feyenoord dan het lef, het fatsoen en de klasse hebben om de hoofdverantwoordelijken achter dat geintje op staande voet en oneervol de laan uit te sturen...?

Ben benieuwd.

K.
Still alive...
Thijs

Bericht door Thijs »

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... %20verbeek

Hier een audiofragment, ik krijg 'm alleen niet geopend.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Volledige selectie keerde Verbeek de rug toe
Geen enkele speler bij Feyenoord had nog vertrouwen in trainer Gertjan Verbeek, die sinds woensdagavond op non-actief staat in De Kuip. Dat liet aanvoerder Giovanni van Bronckhorst donderdag in de perskamer van het stadion weten.

"Na de ochtendtraining op woensdag kwam Verbeek naar mij toe", vertelde hij. "Hij vroeg of ik in de selectie de mening over hem wilde gaan vragen. Verbeek wilde weten of er bij de spelers nog vertrouwen in hem bestond. De uitslag was unaniem. Niemand wilde nog verder met Verbeek. Dat heb ik daarna tegen hem gezegd."

Van Bronckhorst: "Het was de zwaarste dag uit mijn loopbaan. Daarvoor ben ik niet terug naar Feyenoord gekomen. Om tegen de hoofdtrainer te zeggen dat er geen vertrouwen meer in hem was. Zowel voor hem als voor mij was het heel moeilijk. Dit hadden we beiden niet gewild. Maar ik heb hem toch recht in de ogen kunnen kijken. Ik vond het moedig van hem dat hij zelf naar de mening van alle spelers had gevraagd. Maar het was al te laat om het allemaal nog recht te zetten. Heel spijtig."

Met die pijnlijke uitkomst van de rondvraag meldde Verbeek zich bij de directie. Volgens de trainer was er een onwerkbare situatie ontstaan door het gebrek aan vertrouwen in hem. Na ampel beraad en met forse tegenzin zette de clubleiding Verbeek nadien op non-actief. Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen toonden zich solidair en stapten eveneens op.

Van Bronckhorst benadrukte dat de peiling van woensdag toch echt de eerste rondvraag in de selectie was dit seizoen over Verbeek. Nog geen maand geleden ontkende hij in de perskamer nog in alle toonaarden dat er ook toen al een stemming over de oud-bokser was geweest. Daarvan had het AD melding gemaakt.

"Maar dat was toen niet zo. Eerlijk. Maar de onvrede over Verbeek speelde natuurlijk al langer. Een maand geleden waren we nog volop in gesprek met elkaar. Toen dachten we nog echt dat we de onderlinge sfeer en de prestaties konden verbeteren. Maar na een maand bleek er nog niets veranderd. De chemie tussen de spelers en trainer en daarmee de sfeer in de selectie verslechterden eigenlijk alleen maar. Ik ben een gevoelsmens en ik ben zeker niet de enige in onze spelersgroep. Als je dan met tegenzin naar de club rijdt, is dat een veeg teken. Hopelijk gaan we nu weer de goede kant op."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
joey
Erelid

Bericht door joey »

Kowalczyk schreef:Ik houd nog een slag om de arm (wil Rijnmond er wel eens over horen), maar stél dat het waar is: zou Feyenoord dan het lef, het fatsoen en de klasse hebben om de hoofdverantwoordelijken achter dat geintje op staande voet en oneervol de laan uit te sturen...?

Ben benieuwd.

K.
Ze kunnen niet anders. Met zulke types valt niet te werken.

Maar misschien halen ze inderdaad Van Hanegem binnen. Die heeft vast héél veel begrip voor die arme veteranen. :666.gif: :neutral.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
columbus

Bericht door columbus »

Ook als eventueel nieuwe trainer wil je hier toch niet mee samen werken wanneer zulke verhalen ook nog eens waar zouden zijn.

Echt onbegrijpelijk, heb er geen woorden voor. Achterbaks, naaistreek, schandalig... Geen enkel woord wat ik me bedenk dekt de lading. Dit gedrag komt nog niet eens bij de amateurs voor.

Zoals Ko ook zegt, het zou Feyenoord sieren wanneer ze de rotte appels die dit flikken er gewoon uit moeten pleuren.
999

Bericht door 999 »

LucaS schreef:Wat een misselijk mannetje is die van hanegem toch
Van Hanegem: Verbeek ouderwets Van onze Telesportredactie

Gertjan Verbeek
ROTTERDAM - Willem van Hanegem heeft felle kritiek geleverd op Gertjan Verbeek, die woensdag door Feyenoord op non-actief werd gesteld.

“Als trainer moet je niet alleen ouderwets, maar ook flexibel zijn", zei 'De Kromme' in een programma van Radio 538. "Het kan niet zo zijn dat een jongen van 18 jaar hetzelfde moet doen als een speler van 31. Daar zit bijna een voetballeven tussen. Op sommige momenten moet je daar rekening mee houden, dat is toch heel normaal?”

Van Hanegem bood vervolgens zijn hulp aan Feyenoord aan. De onlangs oefenmeester van FC Utrecht wil voor de rest van het seizoen als tussenpaus fungeren, waarna hij NEC-coach Mario Been als ideale opvolger ziet.

De T
Volgens mij is het bekend dat Van Hanegem over lijken gaat, je bent zijn vriend net zolang hij gebruik van je kan maken ..
Blij met de punten ...
Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Voetballers mogen dan beroemdheden zijn; het zijn in wezen gewoon werknemers in je organisatie. Als je tolereert dat die op deze manier, via de media, een leidinggevende de kop afhakken... Dat is toch onbestaanbaar?

Als Feyenoord dit laat passeren zonder spelers-ontslagen, zijn ze hun geloofwaardigheid als topclub echt volledig kwijt. Voor zover er nog iets van over was.

K.
Still alive...
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Donkey Shot schreef:
El Clavo schreef:Flexibel in de zin van 'pas ik door dat gat in het hek' of flexibel in de zin van 'ik heb geen in persconferenties'?
wederom, nodeloos kwetsend...
Sorry, heb ik iets gemist?
Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

En jawel: Ome Willem laat weer eens even zien hoeveel gevoel voor decorum hij heeft...

Hoe verrassend.

K.
Still alive...
Thijs

Bericht door Thijs »

Deze soap is toch wel echt de schaamte voorbij hoor. En dan te bedenken dat we nog lang niet alles weten wat er allemaal is voorgevallen natuurlijk.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Kowalczyk schreef:Voetballers mogen dan beroemdheden zijn; het zijn in wezen gewoon werknemers in je organisatie. Als je tolereert dat die op deze manier, via de media, een leidinggevende de kop afhakken... Dat is toch onbestaanbaar?

Als Feyenoord dit laat passeren zonder spelers-ontslagen, zijn ze hun geloofwaardigheid als topclub echt volledig kwijt. Voor zover er nog iets van over was.

K.
De voetbalwereld is een aparte. Zodra je eenmaal trainer Betaald Voetbal bent kun je altijd wel bij een club aan de slag, hoe slecht je prestaties ook bij de vorige waren. Maar schofterig is het natuurlijk wel.
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

LucaS schreef:Ik kan niet wachten tot de volgende thuiswedstrijd van feyenoord! Ik neem aan dat ook het 'legioen' zal kotsen van een deel van deze spelers
Ik kan ook niet wachten idd, maargoed het is dan wel zaak dat het de komende wedstrijden nog ff slecht gaat natuurlijk.. als ze plots per ongelukkig morgen winnen en dinsdag thuis voor de beker dan kan het misschien rustig blijven.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

De eerste thuiswedstrijd is die voor de beker. En dan laat het legioen het normaal gesproken ook massaal afweten.

Ik ben trouwens nog nooit zo actief geweest in het feyenoord topic. Heerlijk al die ellende daar, ik wil alles tot op de bodem uitzoeken :smallgrin.gif:
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Gio: Verbeek heeft ons beschadigd

ROTTERDAM - Gertjan Verbeek wees gisteren na zijn ontslag bij Feyenoord deels met een verwijtende vinger naar de spelersgroep. Terwijl hij naar eigen zeggen altijd 'open en eerlijk' was geweest, kon hij dat van zijn selectie niet zeggen. Die uitspraak is bij Giovanni van Bronckhorst & co in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen", reageerde Van Bronckhorst op het tumult bij zijn club.

"Wij krijgen als spelers nu de zwarte piet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld", aldus de aanvoerder van Feyenoord.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Nog veel in de doofpot bij Feyenoord

ROTTERDAM - Hoofdreden nummer één voor het ontslag van Gertjan Verbeek bij Feyenoord is de slechte relatie tussen de spelersgroep en de trainer geweest. "Er is het afgelopen jaar heel wat gebeurd tussen Verbeek en de spelers. Meer dan de helft weet het publiek nog niet", wilde Giovanni van Bronckhorst niet direct uitweiden over de vertroebelde verhouding.

"Maar ik heb geen zin om hier te gaan vertellen wat er allemaal is misgegaan. Dat zou te gemakkelijk zijn", aldus de aanvoerder van Feyenoord. "Feit is dat de selectie donderdagochtend heel erg aangeslagen was door de uitlatingen van Verbeek. Het raakte ons diep. Van enige opluchting over het vertrek van Verbeek was nog geen sprake. Misschien komt dat nog.”
Verbeek is geen slachtoffer... welnee met de spelers moet je medelijden hebben.. :excited.gif:
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Gio: Verbeek heeft ons beschadigd

ROTTERDAM - Gertjan Verbeek wees gisteren na zijn ontslag bij Feyenoord deels met een verwijtende vinger naar de spelersgroep. Terwijl hij naar eigen zeggen altijd 'open en eerlijk' was geweest, kon hij dat van zijn selectie niet zeggen. Die uitspraak is bij Giovanni van Bronckhorst & co in het verkeerde keelgat geschoten. "Zijn uitspraken hebben ons beschadigd. Dat had ik niet verwacht van Verbeek, omdat we eerder op de dag nog op een goede manier afscheid van elkaar hadden genomen", reageerde Van Bronckhorst op het tumult bij zijn club.

"Wij krijgen als spelers nu de zwarte piet toegeschoven, vooral ook door de uitlatingen die Verbeek woensdagavond na zijn ontslag heeft gedaan. Maar wij zijn zeker niet de hoofdschuldige in deze kwestie. Iedereen bij Feyenoord heeft schuld", aldus de aanvoerder van Feyenoord.

Tjonge wat zijn ze beschadigd, heb echt medelijden met ze.. ben benieuwd of het legioen er in trapt.
Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Echt: hier wordt Feyenoord niet beter van.

Ze gaan hier niet 'sterker uitkomen', zoals het cliché beweert.

K.
Still alive...
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

een paar keer had ik al gekeken naar J. derksen met zijn programma op rtl.. Daar werd al aangegeven dat ze vonden dat Verbeek goed bezig was en dat ze daar al twijfelde of de "oude garde"dit allemaal wel zo prettig zouden vinden...
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
999

Bericht door 999 »

Ziek zooitje ...
Blij met de punten ...
Gesloten