Bij Feyenoord drinken ze de gifbeker in de rust .. als het zo doorgaat ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:@ Voetske: ze drinken toch thee in de rust?![]()
@ Marillion: daar gaat je TV van kapot hoor.

Hij gaf toch ook een analyse als: "Je mot de verdediging zo organiserert zodat der geen muisje meer door heen kant"Benji schreef:Heerlijk ook weer om analist De Wolf zo te horen, die zie je opeens ook overal met z'n kop op de buis. En maar constant zeggen: ze moeten echte clubmensen nemen, mensen die weten hoe het werkt. Baantjeszoekerd dat het is....
Nee dat kan niet want Volendam wordt laatste en in een nacompetitie moet je dan tegen Top oss of Emmen.. dat moet zelfs fnoord lukken.Jöhnk schreef:Yep. Dit Feyenoord kan absoluut degraderen.Peter schreef:Met open mond heb ik me zitten verbazen. Dit is het slechtste Feyenoord ooit en dit is met recht de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Mja.. maar kan Been iets van dit elftal maken? Ik bedoel: Bahia en Greene krijgen contractverlenging na contractverlenging, maar ze zijn zo ongelofelijk slecht... Dus feyenoord heeft geen geld voor aankopen en ze hebben prutsers vastliggen die geen progressie zullen maken.. Ze zitten in een spiraal die naar beneden gaat en niet zomaar stopt.brigade zuid schreef:Been zag ik daar in een skybox zitten zojuist... die wordt het gewoon hoor van de zomer.
Laten we het hopen.Jöhnk schreef:Yep. Dit Feyenoord kan absoluut degraderen.Peter schreef:Met open mond heb ik me zitten verbazen. Dit is het slechtste Feyenoord ooit en dit is met recht de slechtste wedstrijd van dit seizoen.