Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » wo jun 24, 2009 10:59 am

Misschien een nieuwe Topic , aangezien 2008 allang niet meer gaande is.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Duke » wo jun 24, 2009 11:05 am

Hoezo misschien?

On topic, even een geruchtje uit de oude topic meegenomen:
Peter schreef:Vriend van me (oud voetballer VVV en als bron een directielid van de club) zegt dat er wel degelijk gesprekken zijn met Honda. Onbetrouwbaar, maar wil het jullie niet onthouden. Ben namelijk niet zo van het in de wereld brengen van dergelijke dingen, maar toch.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door joey » wo jun 24, 2009 11:06 am

Interessant. Wat vinden jullie van Honda?
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Neefkens » wo jun 24, 2009 11:11 am

Ik ken hem absoluut niet. Alleen wat verschillende meningen van anderen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Toppie » wo jun 24, 2009 11:20 am

Geen Honda , werd regelmatig door die snor met PSV in verband gebracht, lijkt me leuk voor de kelder devisie.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Michael_B » wo jun 24, 2009 11:24 am

Ken hem niet zo, maar hij lijkt me redelijk gehyped en overpriced.

Probeer Bakkal eens te benaderen, zou ik zeggen. Laat Aissati hem eens bellen, polsen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Toppie » wo jun 24, 2009 11:36 am

Ajax heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Per Ciljan Skjelbred. De Noorse middenvelder van Rosenborg BK, die eerder deze maand zijn 22e verjaardag vierde, staat welwillend tegenover een overgang naar de Eredivisie. De Amsterdammers zijn echter niet de enige geïnteresseerden. Blackburn Rovers, Fulham en het inmiddels in de Championship uitkomende Middlesbrough hebben ook belangstelling. (Sun)

-------

Vennegoor of Hesselink staat in de belangstelling van verschillende clubs. Zo heeft Larissa verregaande interesse in de spits. Ook clubs vanuit het binnenland lijken VoH in de gaten te houden. Fc Twente, PSV en Ajax staan op het lijstje van geïnteresseerde clubs. (Sun)

-------

Ajax heeft het bod op Eljero Elia van FC Twente verhoogd tot negen miljoen euro. De Amsterdamse club zou eerder een bod van acht miljoen uitgebracht hebben op de aanvaller van FC Twente. De Enschedese club hield totnutoe vast aan een bedrag van 12 mijloen euro.

In de winterstop probeerde Ajax ook al Elia over te nemen. Korte tijd later verlengde hij zijn contract in Enschede. Na afloop van het seizoen maakte Elia bekend nu wel te vertrekken. (Telegraaf)

-------

Ajax maakt nu echt werk van Markus Berg. De Amsterdammers zien in de spits van FC Groningen een speler die de gelederen kan versterken. Ajax bezocht afgelopen week het EK -21 in Zweden, waar het de aanvaller met een loodzware delegatie gadesloeg.

Namens Ajax zaten John Steen Olsen, Hans van der Zee en Fred Arroyo van de scoutingafdeling plus hoofdtrainer Martin Jol op de tribune. De laatste noemde de Zweedse jeugdinternational gisteren een 'doelpuntenmachine'. Volgens FC Groningen en Ajax is de zaak nog zeker niet rond. (Telegraaf)

Neefkens
Erelid
Berichten: 556
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Neefkens » wo jun 24, 2009 11:41 am

Ze houden de onderhandelingen met die 2 verdedigers wel erg goed stil. :hypocrite.gif:
:eusa_pray.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Toppie » wo jun 24, 2009 11:49 am

Ik denk trouwens dat Berg al 10 keer eerder is bekeken en dat Jol met de staf groen licht moet geven voor een openingsbod. Dan krijg je waarschijnlijk dezelfde strijd als met Elia te laag en in termijnen. Zodra evt Suarez wordt verkocht kan men ook die stille verdedigers aankopen realiseren volgens Neef :blush.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Michael_B » wo jun 24, 2009 12:01 pm

Zozo, VoH, Berg én Elia maar liefst. Poehpoeh...

Vraag me af wat de waarde van die geruchten is. Elia is waar, de rest is puur speculatie.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 24, 2009 12:02 pm

De Dominee schreef:Zozo, VoH, Berg én Elia maar liefst. Poehpoeh...

Vraag me af wat de waarde van die geruchten is. Elia is waar, de rest is puur speculatie.
Ik denk dat alleen Elia waar is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 24, 2009 12:12 pm

Het sportjournaal meldt nu ook dat Ajax Berg wil. Ajax zou de onderhandeling hebben geopend.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Thijs » wo jun 24, 2009 12:12 pm

Sportjournaal meldt nu ook dat Ajax bezig is met Berg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Michael_B » wo jun 24, 2009 12:14 pm

Hmm.

Liever Berg dan Elia (positietechnisch gezien). Beide betekent in mijn ogen echter een vertrek van Suarez en dat zou ik zéér jammer vinden. Zelfs als we daarvoor Elia, Berg en Obradovic terug krijgen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 24, 2009 12:16 pm

Sportweek schreef:Miralem Sulejmani: 'Berg glimlachte toen ik hem naar Ajax vroeg'

Door Bart Vlietstra

Malmö – Hij wilde het wel eens zelf weten, want Ajacied Miralem Sulejmani (foto) is zeer gecharmeerd van FC Groningen-spits Marcus Berg. “Dus vroeg ik hem in de tunnel voor de wedstrijd of hij naar Ajax komt,” vertelde Sulejmani gisteravond na afloop van Jong Zweden – Jong Servië tegen Sportweek. “Ik had op internet gelezen dat Ajax hem wil kopen. Hij lachte alleen maar. Zo’n veelbetekenende glimlach weet je wel. Hij is een goede spits dus ik hoop dat hij komt. Ik zou graag rond zo’n slimme, kopsterke aanvaller spelen. Maar ja, misschien betekende die glimlach iets anders. Misschien wist hij wat er komen ging.”

Jong Servië verloor namelijk met 3-1 van de sterke Zweden, Berg trof tweemaal doel. Volgens Sulejmani een onterechte uitslag. “Wij hebben een betere ploeg, maar hebben de doelpunten weggegeven. Niet zo slim.”
:ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door LouisXIV & co » wo jun 24, 2009 1:21 pm

Liever Berg dan Elia. Maar nog liever allebei. En dan nog een linksback en een centrale verdediger. Dan vind ik het prima en worden we kampioen. Waar we het geld vandaan halen, interesseert me momenteel even niet. We moeten alles op alles zetten om kampioen te worden. Een geschikte coach hebben we (eindelijk) al, nu de spelers nog.

:blub.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door beelzebub » wo jun 24, 2009 1:28 pm

Volgens een eerste divisievolger kan die Honda zo mee in de top van Nederland. Aangezien dat tegenwoordig AZ en Twente is :smallgrin.gif: twijfel ik nog of hij wel goed genoeg is voor Ajax.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door mattie » do jun 25, 2009 8:12 am

volgens voetbalzone.nl staan de lampjes open voor een vertrek van Simons... Die zou ik toch zeer graag in het shirt van Ajax willen zien.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Michael_B » do jun 25, 2009 8:42 am

Ik niet, we kunnen beter krijgen.

Als we bij PSV willen shoppen moeten we Bakkal meenemen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door joey » do jun 25, 2009 9:12 am

Berg: "Interesse Ajax is een gerucht"

Berg heeft het bericht dat hij met Ajax gesproken zou hebben over een transfer definitief naar het rijk der fabelen verwezen. De spits van FC Groningen stelde woensdag nog maar eens niet met de Amsterdammers gesproken te hebben.


Eerder deze week meldden diverse media dat Ajax in Berg een gewenste versterking zou zien. Nadat eerder FC Groningen al ontkende met Ajax gesproken te hebben geeft nu ook Berg te kennen dat het hier om een gerucht gaat.

"Ik hoef hier niet eens met mijn zaakwaarnemer te praten. Dit is een gerucht", reageert Berg in het Zweedse Aftonbladet. Op de vraag of hij een transfer naar Ajax in de toekomst ziet zitten, reageert Berg afwijkend. "Dat is moeilijk te zeggen. Ajax is een uitstekende, grote club. Daar laat ik het bij."

Ook Sören Lerby, zaakwaarnemer van Berg, geeft aan dat er geen sprake is van een akkoord met Ajax, zoals eerder geopperd werd. "Marcus concentreert zich nu op het EK onder 21, pas daarna gaan we praten over zijn toekomst", aldus Lerby.

De enorme belangstelling voor de jonge Zweed verbaast Lerby niet. "Dat is vanzelfsprekend", doelt de oud-voetballer op het goede spel van Berg tijdens het jeugd-EK. "Marcus laat hier zien dat hij een complete aanvaller is. Hij is klaar voor de volgende stap in zijn carrière."

Ook Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, komt aan het woord in de Zweedse krant. "We praten of onderhandelen niet met Ajax over een transfer van Marcus Berg", ontkent algemeen directeur Hans Nijland nog maar eens. "AZ is de enige club waar wij mee hebben gesproken."

Het begint zo langzamerhand een enorme lijst te worden. Marcus Berg is hot en dat ontgaat de grote Europese voetbalclubs niet. De Zweedse spits staat in de belangstelling van een flink aantal clubs. Naast Ajax en AZ, zouden ook onder meer Everton, Fiorentina, Hamburger SV, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur, SS Lazio en Villarreal voor Berg in de markt zijn.

Berg, die in Groningen nog een contract heeft tot de zomer van 2011, moet een flinke duit kosten. Nijland durft geen bedrag vast te stellen voor de Zweedse spits. "Dat is onmogelijk om te zeggen. Tien, vijftien, twintig miljoen euro? Het liefst wil ik dat hij in Groningen blijft, maar wij zijn realistisch. Na zo'n sterk EK onder 21 wordt het moeilijk om hem te behouden."
Voetbalprimeur

Overigens, als het klopt dat een delegatie van Ajax naar Zweden is vertrokken om Berg te bekijken is dat natuurlijk een aanfluiting. Die jongen speelt in de Nederlandse competitie, hij is elke week prominent te zien bij Studio Sport.
Laatst gewijzigd door joey op do jun 25, 2009 9:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door mattie » do jun 25, 2009 9:42 am

De Dominee schreef:Ik niet, we kunnen beter krijgen.

Als we bij PSV willen shoppen moeten we Bakkal meenemen.
Die jongen is nooit geblesseerd veroorzaakt nooit en laat een affelay veel beter voetballen.. Dus moet hij ook in staat worden geacht om aissati beter te laten voetballen
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Michael_B » do jun 25, 2009 10:01 am

Als hij dan vervolgens ook zelf nog wat zou toevoegen zou het helemaal mooi zijn.

Nee, doe mij maar een Bakkal of een andere middenvelder.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door Jöhnk » do jun 25, 2009 10:04 am

joey schreef:Overigens, als het klopt dat een delegatie van Ajax naar Zweden is vertrokken om Berg te bekijken is dat natuurlijk een aanfluiting. Die jongen speelt in de Nederlandse competitie, hij is elke week prominent te zien bij Studio Sport.
Misschien waren ze daar voor een andere speler. Als de krant van B... ehh..het AD schrijft dat Berg niet aan de orde is, dan ben ik geneigd dat te geloven.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door brigade zuid » do jun 25, 2009 10:06 am

Na dit EK gaat Groningen de hoofdprijs vangen voor Berg denk ik.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door joey » do jun 25, 2009 10:06 am

Ik ook, juist vanwege die connectie. Ik ben nog steeds geneigd er niets van te geloven.

Maar stel dat, dan zou dat echt pijnlijk zijn. Sowieso had Ajax die transfer dan allang moeten afronden. Berg zit nota bene bij Lerby. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie