Feyenoord 2009-2010
-
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord 2009-2010
Vorige week ook niet maar dan moet dat wel afgestraft worden..
- Ajaciedjuh
Het had al minimaal 2-0 moeten zijn en daarnaast had Vitesse een pingel moeten hebben en Bahia rood (scoringskans).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Belangrijkste is dat feyenoord nog steeds dramatisch is.
Whitey on the moon.
Ik zeg het inderdaad niet graag, maar ik vind dat Vitesse zeker verdient te winnen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
Nogmaals dan moet dat wel afgestraft worden.GangstaRiB schreef:Belangrijkste is dat feyenoord nog steeds dramatisch is.
- Giacomo Puccini
Feyenoord is niveautje Vitesse. Makaay zal er in de slotfase wel eentje in leggen.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Haha, heb het nog niet gezegd of Been haalt hem eraf. Snap ik niet hoor, Vitesse begint er meer in te geloven waardoor er ruimte ontstaat voor Makaay.
Ajax!
-
Die luie Turk die er nu instaat bij Vitesse zorgt voor de kentering. Feyenoord krijgt steeds meer grip. De middenvelders van Vitesse zijn uitgeput.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Vitas is ook niks meer nu..
-
De scheids is weer wisselvallig. Feyenoord heeft em niet tegen.
Whitey on the moon.
Been na afloop van deze wedstrijd:We hadden afgesproken om Vitesse eerst effe 80 minuten te laten uitrazen voordat we bekeken de aanval zouden gaan zoeken ..
Blij met de punten ...
-
Zo, Feyenoord is echt een matige ploeg zeg. Jammer dat Vitesse in de eerste helft de kansen niet benutte.
De omslag kwam door de wissel van Hofs. Wat was Kaloglu slecht zeg...Ook Claudemir en Molhoek hielden geen bal meer vast, zodat Vites in de slotfase zowaar nog in de problemen kwam. Gelukkig stond de achterhoede wel redelijk vandaag. Jong-a-Pin verraste me trouwens wel.
De omslag kwam door de wissel van Hofs. Wat was Kaloglu slecht zeg...Ook Claudemir en Molhoek hielden geen bal meer vast, zodat Vites in de slotfase zowaar nog in de problemen kwam. Gelukkig stond de achterhoede wel redelijk vandaag. Jong-a-Pin verraste me trouwens wel.
- Giacomo Puccini
Prima voetballer voor Vitesse, dom van SC Heerenveen dat ze hem hebben laten gaan. Sprockel deed het ook best aardig.
Ajax!
Ja, de hele achterhoede stond goed. Het probleem in de slotfase was dat voorin en op het middenveld geen bal vastgehouden werd. Dan kom je vanzelf onder druk te staan, maar de achterhoede heeft het nog redelijk gehouden.
Been ziet het probleem: Joodse media! Al die wijze neuzen ook altijd 

Been voetbalt met feyenoord in uitwedsrrijden??? (er is er pas één geweest) als met NEC?; roepen dat je 4-3-3 speelt, maar in de praktijk alleen maar voorkomen dat je een tegendoelpunt krijgt, via 4-5-1 of maakt niet uit wat. Ik heb Been in de Arena niet kunnen betrappen op een aanvallende intentie.
Vandaag een mazzeltje voor feyenoord: zuivere strafschop onthouden aan Vitesse!
Vandaag een mazzeltje voor feyenoord: zuivere strafschop onthouden aan Vitesse!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Daar waar Been bij NEC altijd wel een grapje maakte in de persconferentie wordt hij bij Feyenoord gepikeerd. Dat valt me erg op.
Ikl heb hem de jaren dat hij bij NEC trainde nog niet zo chaggie gezien als vandaag bij de persconferentie. Kan hij wel tegen die druk? Ik vraag het me af.
Natuurlijk wordt er extra aandacht gelegd p Makaay... da's toch de speler die 'het zou moeten doen bij feyenoord'... Toen van Beukering een paar keer niet scoorde maakte hij er niet zo'n drama van. Dat heeft toch met druk te maken. En ik denk dat hij daaraan gaat bezwijken als hij zo blijft
Ikl heb hem de jaren dat hij bij NEC trainde nog niet zo chaggie gezien als vandaag bij de persconferentie. Kan hij wel tegen die druk? Ik vraag het me af.
Natuurlijk wordt er extra aandacht gelegd p Makaay... da's toch de speler die 'het zou moeten doen bij feyenoord'... Toen van Beukering een paar keer niet scoorde maakte hij er niet zo'n drama van. Dat heeft toch met druk te maken. En ik denk dat hij daaraan gaat bezwijken als hij zo blijft
-
- AT Toto winner 10/11
Dat idee heb ik ook een beetje. Hij reageert wel érg vroeg in het seizoen al zwaar geïrriteerd. Zou het de druk zijn of is het een eenmalig geval?
We zullen zien hoeveel aandacht de media eraan zullen blijven besteden; aan de andere kant zal Been zien dat hij winnaar wordt in het conflict, want of Makaai scoort niet vaak meer en dan is de wissel terecht of Makaai gaat scoren en dan komt dat omdat Been hem heeft geprikkeld.Scherrer schreef:Dat idee heb ik ook een beetje. Hij reageert wel érg vroeg in het seizoen al zwaar geïrriteerd. Zou het de druk zijn of is het een eenmalig geval?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hij lijkt in zijn eigen mythe te geloven. Het Feyenoord-schoffie dat zijn club gaat redden. Het is niet niets. Wat neemt hij zichzelf serieus, zeg.Scherrer schreef:Dat idee heb ik ook een beetje. Hij reageert wel érg vroeg in het seizoen al zwaar geïrriteerd. Zou het de druk zijn of is het een eenmalig geval?

Het stinkt aan alle kanten!
voetbalprimeur.nlBeen niet blij met oefenduel Jong Oranje
Dinsdag treedt Jong Oranje voor een oefenduel aan tegen Jong Engeland, tot ontevredenheid van Mario Been. De trainer van Feyenoord is bezorgd over zijn vier geselecteerde spelers, van wie Georginio Wijnaldum al moest afhaken.
"Op de trainerscursus hebben we geleerd, dat je twee dagen na een wedstrijd spelers niet weer een wedstrijd moet laten spelen. Blijkbaar kan dat bij de KNVB wel. Laten we hopen dat alles goed gaat", aldus Been in De Telegraaf. Kelvin Leerdam, Leroy Fer en Diego Biseswar zijn de andere drie opgeroepen spelers.
Naast Wijnaldum, die met een bovenbeenblessure kampt en daarom niet aantrad namens Feyenoord in het duel met Vitesse, heeft ook Ricky van Wolfswinkel zich inmiddels afgemeld. John Goossens (NEC) en Spartaan Joshua John zijn opgeroepen als vervangers.
Het AD stelde dat Feyenoord beter ging voetballen door de wissels van Been. Ik stel dat Vitesse het nog bijna weggaf door die Turkse spits er in te zetten. Die heeft werkelijk alleen maar gevaarlijk balverlies op het middenveld geleden vanaf het moment dat hij erin kwam.