Ajax - Juventus 18-02-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door wimpey » za feb 20, 2010 11:22 pm

Marillion schreef:Stekelenburg is inderdaad veel te huiverig om zijn doel uit te komen.
Keept idd als een mietje. Lozen deze zomer.
Laudrup schreef: Wat verwacht je van Eriksen dan Wimpey?
Veel. Maar hij komt net kijken.
joey schreef:Vind ik niet.
Onder Hendrik werd met veel beter materiaal niet minder armoedig gespeeld dan nu. Jol (en ik ben geen fan) zou met die ploeg kampioen zijn geworden.
Bertje schreef: Huh? Suárez speelde tegen Fiorentina toch juist prima?
Uh? Nee. Niet dat ik me herinner....

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door GangstaRiB » zo feb 21, 2010 1:57 pm

Weet je dat niet meer? Vooral in de uitwedstrijd hield hij persoonlijk de verdediging bezig en won bijna ieder duel. Hij had toen Kennedy naast zich spelen.. nuff said.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 21, 2010 2:16 pm

Tegen Juventus was Suarez ook best goed hoor. Het verwachtingspatroon van sommige mensen is alleen veel te hoog. Mensen als Wimpey vergeten dat er een verschil zit tussen VVV en Juventus. Suarez kreeg bovendien veel lastige ballen door de lucht aangespeeld, maar wist desondanks vaak de bal te veroveren. Gebruikt ongelooflijk slim zijn lichaam.

Stekelenburg keept een uitstekend seizoen en kon niks doen aan de doelpunten van Amauri. Keepte een betere wedstrijd dan 'de beste keeper van de wereld' Buffon, die zich natuurlijk niet uit deze hoek had mogen laten passeren door Sulejmani. Door de benen nog wel :smallgrin.gif:
Ajax!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door wimpey » zo feb 21, 2010 2:19 pm

GangstaRiB schreef:Weet je dat niet meer? Vooral in de uitwedstrijd hield hij persoonlijk de verdediging bezig en won bijna ieder duel. Hij had toen Kennedy naast zich spelen.. nuff said.
Thuis bracht ie toen niet veel. Net als tegen Juve. Prima speler hoor, ik geniet van 'm, gelukkig is ie van ons. Ik zie 'm alleen de europese top niet halen, omdat ie niet compleet genoeg is. Maar wat mij betreft blijft ie nog jaren bij Ajax.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - Juventus 18-02-2010

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2010 10:24 am

Giacomo Puccini schreef:Tegen Juventus was Suarez ook best goed hoor. Het verwachtingspatroon van sommige mensen is alleen veel te hoog. Mensen als Wimpey vergeten dat er een verschil zit tussen VVV en Juventus. Suarez kreeg bovendien veel lastige ballen door de lucht aangespeeld, maar wist desondanks vaak de bal te veroveren. Gebruikt ongelooflijk slim zijn lichaam.

Stekelenburg keept een uitstekend seizoen en kon niks doen aan de doelpunten van Amauri. Keepte een betere wedstrijd dan 'de beste keeper van de wereld' Buffon, die zich natuurlijk niet uit deze hoek had mogen laten passeren door Sulejmani. Door de benen nog wel :smallgrin.gif:
Had Stekelenburg niet kunnen uitkomen bij die 2e goal?

Suarez haalt de top. 100%
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie