Supporterszaken...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Re: Supporterszaken...

Bericht door Jinne »

Een happie doe ik ook bijna nooit in de ArenA. Ze verdienen al genoeg aan het bier. Zeker nu ze de medium grootte variant gekild hebben.

Schermen hebben het wel efficiënter gemaakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: vr aug 01, 2025 9:00 pm Potverdikke,om in het seizoen 26-27 EU recht te houden moet ik komend seizoen minstens 2 uitwedstrijden pakken in plaats van eentje. Dat wordt agendatechnisch spannend. Sluit niet uit dat ik na 16 jaar ,m’n EU recht kwijt ga raken. Ik snap ergens wel dat er regels aangepast worden omdat er te veel mensen een potje per jaar gaan, maar telt non-stop anderhalf decennium gaan dan niet mee? (Is een retorische vraag, niet mijn bedoeling om hier een discussie over te starten).
Het gekke is, volgend jaar heb je óf alles (EU+), óf niks. Immers krijg je EU+ bij de helft +1, en we mogen niet naar Marseille. Hoewel ik me na afgelopen jaar wel genaaid voelde, want ik heb 5 van de 9 Europese uitwedstrijden bezocht, maar kreeg toch geen EU+ 'want je kunt geen halve wedstrijden bezoeken'.

Ik zou altijd pleiten voor een bepaald puntensysteem waarbij de laatste 5 jaar meetellen, net als met coëfficiënten. 1 punt voor wedstrijden in VK, België, Duitsland. 2 voor Spanje, Italië, Denemarken, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië. 3 voor de rest.
Supporters die naar Bodo, Djnepr, Qarabag etc gingen mogen altijd voor. #FreeCees #FreeThijs
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Yopii

Bericht door Yopii »

#FreeCees #FreeThijs
:headbang.gif:
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ja, helemaal mee eens. Je moet rekening houden met meerdere jaren. Dan is het effect van een ongelukkige loting of een kort seizoen eruit. En kun je als supporter ook nog een keer een seizoen overleven waarin je geen wedstrijd kunt bezoeken om wat voor een reden dan ook. Over meerdere seizoenen is de groep echte fanatiekelingen wel te overzien.

Als je dan weer een keer een bovengemiddeld seizoen hebt weet je in ieder geval zeker dat je de meest trouwe supporters voorrang geeft in plaats van mensen die alleen op het succes afkomen.
Nil volentibus arduum
Yopii

Bericht door Yopii »

Ja, het lijkt erop dat willen wachten op Ajax een criterium is.
Plaats reactie